ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Φεβρουαρίου
(31)
- Δευτέρα 21 - Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011: Απεργίες...
- ΘΕΣΣΑΛΙΑ: Σύσκεψη και προτάσεις για τον απειλούμεν...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Ε...
- ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοπο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στι...
- ΓΑΛΑΤΣΙ: Επεξηγήσεις και προτάσεις για τη γραμμή μ...
- ΑΘΗΝΑ: 25 Φεβρουαρίου 2011: Εκδήλωση - Συζήτηση γι...
- Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από ...
- ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφορά...
- ΒΟΥΛΗ: Αντιπαράθεση για το νομοσχέδιο των αστικών ...
- ΗΣΑΠ & ΑΜΕΛ: Αλλαγή παλαιών εισιτηρίων
- Δευτέρα 14 - Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011: Απεργί...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Καπνιστές στους μη υπόγειους σταθμο...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Αλλαγές στα δρομολόγια και την τιμολο...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το Snow Train σας μεταφέρει στο Καϊμακτσ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Πρόστιμα, δικαστήρια, φυλακές για το...
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Κάτοικοι της Φλώρινας και φίλοι φοιτητές...
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Πράσινη Ανάπτυξη χωρίς Σιδηρόδρομο;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε...
- Δευτέρα 7 - Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011: Ολιγόωρ...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ & ΤΡΑΜ: Καταστροφές σε δεκάδες μηχανήμ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίηση Ολοκλη...
- ΝΕΟ ΙΝΚΑ: Εξυγίανση ή προετοιμασία για ιδιωτικοποί...
- ΝΕΟ ΙΝΚΑ: ΜΜΜ ή ΙΧ;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η αλήθεια για τα νέα εισιτήρια...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ένα νέο ιστολόγιο για τα ΜΜΜ ανοίγει!
- ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα α...
- ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Σχολιασμός και απόψεις για το νομοσχέδιο...
- ► Ιανουαρίου (31)
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
«Οι τζαμπατζήδες υπονομεύουν και στρέφονται εναντίον των εργαζομένων στις εταιρίες συγκοινωνιών, συνιστά δολιοφθορά η στάση ενός τζαμπατζή. Όταν κάποιος έχει τέτοια συμπεριφορά είναι σα να λέει, δεν πληρώνω εγώ ώστε για μένα να πληρώσει κάθε άλλος Έλληνας» είπε ο Υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε ότι από αυτή τη στάση είτε θα αυξηθούν τα ελλείμματα και θα πρέπει να τα πληρώνουν όλοι οι Έλληνες, ή θα αυξηθεί και άλλο το κόμιστρο.
ΠΗΓΗ: Σκαϊ
ΣΧΟΛΙΟ: Και τι ακριβώς κάνετε κ.υπουργέ, για να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;
Αυξάνετε τις τιμές των εισιτηρίων και περιμένετε να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;!
Γιατί την ανικανότητα σας να την πληρώνουν οι νομοταγείς επιβάτες;
Έχετε σώμα ελεγκτών εισιτηριών; ΟΧΙ! Κάποιοι υπάλληλοι και οδηγοί μαζεύονται αραιά και που και κάνουν κανάν έλεγχο για να πάρουν και ένα bonus στον μισθό τους...
Ακόμη και αν έχετε, είναι διατεθειμένοι να οδηγήσουν υποχρεωτικά στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση, τον τζαμπατζή που δεν πληρώνει το πρόστιμο, ούτε δίνει τα στοιχεία του για επιβολή προστίμου; ΟΧΙ!
Αφού δεν έχετε, γιατί δεν ζητάτε τον συντονισμό και τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας; Τόσα παλικάρια βλέπω στο κέντρο να το κολοβαράνε με το φραπεδάκι τους! Ας βοηθήσουν τους ελεγκτές στην οδήγηση των αμετανόητων τζαμπατζήδων στο τμήμα για αναγνώριση και επιβολή προστίμου, όπως προστάζει ο νόμος και το κράτος δικαίου.
Επίσης, έχετε βάλει μπάρες στα εκδοτήρια εισιτηρίων στις 3 γραμμές του μετρό που να επιτρέπουν την είσοδο μόνο όσων έχουν εισιτήριο/κάρτα και έναν φύλακα ώστε να μην τις υπερπηδήσει κάποιος; ΟΧΙ!
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα μειώσει την χρήση από πολλά άτομα του ίδιου ενιαίου εισιτηρίου, το συζητάτε μήνες... Τόσα διαφυγόντα έσοδα τόσο καιρό που το ψυρίζετε, θα έφταναν να το κατασκευάσετε! Δεν χρειαζόμαστε την συνδρομή ιδιωτών, όπως λέτε!
Πόσο λογικό σας φαίνετε να βγαίνετε και να λέτε τέτοια πράγματα; Τα λέμε εμείς εδώ μέσα εδώ και ΜΗΝΕΣ (ψάξτε το ιστορικό των αναρτήσεων)! Είναι απαράδεκτο να πληρώνουν τα κοροϊδα τους εξυπνάκηδες! Είναι απαράδεκτο την ανικανότητα και την διαφθορά των εκάστοτε υπουργών, να την πληρώνουν οι επιβάτες (με την αύξηση των εισιτήριων) και οι εργαζόμενοι (με τις μειώσεις μισθών).
Και τέλος, κ.Ρέππα... Ας μην εθελοτυφλούμε! Το οικονομικό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών ΔΕΝ προέρχεται ΚΥΡΙΩΣ από την λαθρεπιβίβαση, αλλά από:
Τις υπερτιμολογημένες αναθέσεις για να πάρουν τις μιζούλες τους οι εκάστοτε διευθυντές ή/και υπουργοί
Οι ίδιοι οι διευθυντές με τους υπέρογκους μισθούς -"golden boys" (όχι οι απλοί εργαζόμενοι)
Η λανθασμένη κατανομή (αλλά και ύπαρξη) των υπεράριθμων (ελέω ρουσφετιών) υπαλλήλων στις συγκοινωνιακές εταιρείες. (Για το οποίο, βέβαια, ρουσφέτι, δεν φταίει ο απλός εργαζόμενος που το δέχεται για να επιβιώσει στην κόλαση βούρκου που έχετε χτίσει στον εργασιακό -και όχι μόνο- τομέα σε αυτή τη χώρα, όπως υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Βούλης αλλά αποκλειστικά εσείς! Γιατί χτίσατε μια χώρα με βίσματα, όπου κανείς δεν έχει ελπίδα αν δεν έχει το βίσμα του και το ρουσφετάκι του! Μια χώρα με πλήρη ατιμωρησία και ανομία! Γκρεμίσατε κάθε έννοια δικαίου και αξίας, μας βουλιάξατε μέσα στο κατράμι και την μαρμάγκα, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσετε μια δεξαμενή ψηφοφόρων!)
Τα χρήματα που χρωστά το Ελληνικό Δημόσιο από τις επιδοτήσεις που δεν έχει δώσει στις συγκοινωνιακές εταιρείες
Τα χρήματα που χρωστάνε τα Ελληνικά Υπουργεία στις συγκοινωνιακές εταιρείες και δεν τα έχουν πληρώσει
Οι λανθασμένες σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ Πειραιά, μετρό γραμμή 4) που ΔΕΝ θα επιφέρουν αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά το αναμενόμενο
Τα έργα που υπολειτουργούν (λεωφορειολωρίδες, τηλεματική, σηματοδότηση, πράσινο κύμα, κτλ)
ΠΗΓΗ: Σκαϊ
ΣΧΟΛΙΟ: Και τι ακριβώς κάνετε κ.υπουργέ, για να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;
Αυξάνετε τις τιμές των εισιτηρίων και περιμένετε να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;!
Γιατί την ανικανότητα σας να την πληρώνουν οι νομοταγείς επιβάτες;
Έχετε σώμα ελεγκτών εισιτηριών; ΟΧΙ! Κάποιοι υπάλληλοι και οδηγοί μαζεύονται αραιά και που και κάνουν κανάν έλεγχο για να πάρουν και ένα bonus στον μισθό τους...
Ακόμη και αν έχετε, είναι διατεθειμένοι να οδηγήσουν υποχρεωτικά στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση, τον τζαμπατζή που δεν πληρώνει το πρόστιμο, ούτε δίνει τα στοιχεία του για επιβολή προστίμου; ΟΧΙ!
Αφού δεν έχετε, γιατί δεν ζητάτε τον συντονισμό και τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας; Τόσα παλικάρια βλέπω στο κέντρο να το κολοβαράνε με το φραπεδάκι τους! Ας βοηθήσουν τους ελεγκτές στην οδήγηση των αμετανόητων τζαμπατζήδων στο τμήμα για αναγνώριση και επιβολή προστίμου, όπως προστάζει ο νόμος και το κράτος δικαίου.
Επίσης, έχετε βάλει μπάρες στα εκδοτήρια εισιτηρίων στις 3 γραμμές του μετρό που να επιτρέπουν την είσοδο μόνο όσων έχουν εισιτήριο/κάρτα και έναν φύλακα ώστε να μην τις υπερπηδήσει κάποιος; ΟΧΙ!
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα μειώσει την χρήση από πολλά άτομα του ίδιου ενιαίου εισιτηρίου, το συζητάτε μήνες... Τόσα διαφυγόντα έσοδα τόσο καιρό που το ψυρίζετε, θα έφταναν να το κατασκευάσετε! Δεν χρειαζόμαστε την συνδρομή ιδιωτών, όπως λέτε!
Πόσο λογικό σας φαίνετε να βγαίνετε και να λέτε τέτοια πράγματα; Τα λέμε εμείς εδώ μέσα εδώ και ΜΗΝΕΣ (ψάξτε το ιστορικό των αναρτήσεων)! Είναι απαράδεκτο να πληρώνουν τα κοροϊδα τους εξυπνάκηδες! Είναι απαράδεκτο την ανικανότητα και την διαφθορά των εκάστοτε υπουργών, να την πληρώνουν οι επιβάτες (με την αύξηση των εισιτήριων) και οι εργαζόμενοι (με τις μειώσεις μισθών).
Και τέλος, κ.Ρέππα... Ας μην εθελοτυφλούμε! Το οικονομικό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών ΔΕΝ προέρχεται ΚΥΡΙΩΣ από την λαθρεπιβίβαση, αλλά από:
Τις υπερτιμολογημένες αναθέσεις για να πάρουν τις μιζούλες τους οι εκάστοτε διευθυντές ή/και υπουργοί
Οι ίδιοι οι διευθυντές με τους υπέρογκους μισθούς -"golden boys" (όχι οι απλοί εργαζόμενοι)
Η λανθασμένη κατανομή (αλλά και ύπαρξη) των υπεράριθμων (ελέω ρουσφετιών) υπαλλήλων στις συγκοινωνιακές εταιρείες. (Για το οποίο, βέβαια, ρουσφέτι, δεν φταίει ο απλός εργαζόμενος που το δέχεται για να επιβιώσει στην κόλαση βούρκου που έχετε χτίσει στον εργασιακό -και όχι μόνο- τομέα σε αυτή τη χώρα, όπως υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Βούλης αλλά αποκλειστικά εσείς! Γιατί χτίσατε μια χώρα με βίσματα, όπου κανείς δεν έχει ελπίδα αν δεν έχει το βίσμα του και το ρουσφετάκι του! Μια χώρα με πλήρη ατιμωρησία και ανομία! Γκρεμίσατε κάθε έννοια δικαίου και αξίας, μας βουλιάξατε μέσα στο κατράμι και την μαρμάγκα, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσετε μια δεξαμενή ψηφοφόρων!)
Τα χρήματα που χρωστά το Ελληνικό Δημόσιο από τις επιδοτήσεις που δεν έχει δώσει στις συγκοινωνιακές εταιρείες
Τα χρήματα που χρωστάνε τα Ελληνικά Υπουργεία στις συγκοινωνιακές εταιρείες και δεν τα έχουν πληρώσει
Οι λανθασμένες σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ Πειραιά, μετρό γραμμή 4) που ΔΕΝ θα επιφέρουν αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά το αναμενόμενο
Τα έργα που υπολειτουργούν (λεωφορειολωρίδες, τηλεματική, σηματοδότηση, πράσινο κύμα, κτλ)
Με τις ετικέτες:
Κλοπές/Δολιοφθορές,
Λαθρεπιβίβαση,
Λεωφορειολωρίδες,
ΟΑΣΑ,
Υποβαθμίσεις,
Υπουργείο Υποδομών
25 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Διαβάζω εδώ και καιρό το blog σου/σας και διαπιστώνω ότι σε γενικές γραμμές κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Αυτό που ήθελα να σου προτείνω, διαβάζοντας αυτό το επικό post, είναι να το στείλεις με ένα mail τόσο στο υπουργείο όσο και προσωπικά στον υπουργό. Ναι μεν δεν τα διαβάζει ποτέ απευθείας αυτός, αλλά που ξέρεις, μπορεί να φτάσει κάτι από αυτά και στα αυτιά του.
Υπάρχει μια πιθανότητα να δημιουργήσω ένα διάβημα με προτάσεις προς το υπουργείο υποδομών και ίσως και στον υφυπουργό προσωπικά... Είδωμεν!
Και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι πολίτες που εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος, δηλαδή επιθυμούν να λειτουργήσει επιτέλους αυτή η χώρα όπως προστάζει το υπέροχο πολίτευμα μας που, όμως, διαστρεβλώθηκε από τους εκπροσώπους του λαού, καταντώντας την χώρα πρώτα ζούγκλα ανομίας και ατιμωρησίας και τώρα νεκρή ζώνη δυστυχισμένων πολιτών και απόλυτης παρακμής, όπου τα πάντα διαλύονται, όλοι υποφέρουν και κάποιοι λίγοι νίπτουν και τρίβουν τας χείρας τους...
Όπως λέμε και στ' αγγλικά "you hit the nail on the head", δηλαδή είπες το πιο σωστό πράγμα/απάντηση, που ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ. Το "αφού κάποιοι συνεχίζουν και δεν πληρώνουν εμείς θα ***ήσουμε περισσότερο αυτούς που πληρώνουν" είναι τουλάχιστον παιδικό. Απειλή να το πω; Ηλίθιο να το πω; Εξωφρενικό και εξοργιστικό θα το πω σίγουρα. Αλλά σίγουρα όχι κάτι που θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, άλλωστε αυτό δεν συμβαίνει και με τα πάντα στην όμορφη Ελλάδα, π.χ. φόρους; Φοροδιαφεύγουν οι έχοντες τα πολλά και την πληρώνουν φυσικά αυτοί που ίσα-ίσα τα βγάζουν πέρα.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω, έχω την αίσθηση ότι πιο σύντομα απ' ότι περιμένουμε θα γίνει κάτι μεγάλο. Και ίσως δεν είναι ωραίο, γιατί οι εξεγέρσεις δεν είναι πάντα ωραίες, αλλά ίσως έτσι κάτι αλλάξει. Και αυτό σίγουρα μετράει.
Μια χαρά τα λες αλλά ποιος τα ακούει .. (υπεύθυνος)
Απλά βλέπουμε κι εδώ να αρχίζει να συμβαίνει ότι και στην υπόλοιπη κοινωνία καθώς η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε ...
Ο κόσμος τα βάζει με του εργαζόμενους με τους λαθρεπιβάτες κλπ αντί να εστιάσουν στο πραγματικό πρόβλημα που βρίσκεται στην από πάνω ηγεσία η οποία έχοντας τον κόσμο να ασχολείται με το να τρώγεται ο ένας με τον άλλο μπορεί να περάσει με την άνεσή της όποια αλλαγή θέλει χωρίς αντιδράσεις (πόσο μάλλον που ακούγονται και φωνές στήριξης ... τόση παραπληροφόρηση και κοντοφθαλμία).
Αν δεν ξυπνήσει ο κόσμος και δεν δει που είναι το πραγματικό πρόβλημα και δεν αντιδράσει προς αυτό προκοπή δεν πρόκειται να δούμε ...
Γιατί αύξηση εισιτηρίων όσο άδικη και αν ήταν δεν είναι αυτή το κύριο πρόβλημα, ούτε και η λαθρεπιβίβαση ... από πάνω ξεκινάνε όλα. Αν λυθούν αυτά τότε μπορούμε να συζητάμε για το πρόβλημα που δημιουργεί η λαθρεπιβίβαση π.χ. ...
Τέλος μια παρατήρηση ολίγον off-topic, λέτε στο κείμενό σας:
"Οι λανθασμένες σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ Πειραιά, μετρό γραμμή 4) που ΔΕΝ θα επιφέρουν αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά το αναμενόμενο"
Για το Τραμ το γνωρίζω (και έχω κάνει και σχόλια στο blog) για τη γραμμή 4 που ακριβώς αναφέρεστε ???
Η γραμμή 4 πρέπει να περάσει και από Άνω Κυψέλη, Γαλάτσι, Παγκράτι και Βύρωνα.
Ο πρόσφατος σχεδιασμός καλύπτει ανεπαρκώς το Γαλάτσι, καθώς δεν περνά από το κέντρο της πόλης, αλλά από την λεωφόρο Βεϊκου, ενώ το παρακλάδι προς Παγκράτι, Βύρωνα και Υμηττό δεν είναι επαρκές για το Βύρωνα, ενώ, γενικώς, όπως και η ΑΜ, δεν συμφωνούμε σε παρκλάδια, όπου μπορούν να αποφευχθούν. Και εδώ θα μπορούσε να αποφευχθεί με μια πιο ανοικτή καμπύλη. Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν και γεωλογικά προβλήματα, αλλά θέλω να πιστεύω ότι είναι απλά άλλος ένας κακός σχεδιασμός.
Άλλο έγκλημα χάραξης σαν αυτό στο ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν πρέπει να ξαναγίνει!
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, γιατι το τμημα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν ειναι καλη χαραξη; Θελω να πω, θα εξυπηρετει τις περιοχες αυτες επαρκως, ετσι δεν ειναι;
Οχι, δεν θα εξυπηρετήσουν καθόλου καλά κατά την γνώμη μου.
Οι σταθμοί θα βρίσκονται επί της Λ.Βουλιαγμένης.
Για μένα, οι σταθμοί θα έπρεπε να κατασκευαστούν στις κεντρικές πλατείες της Ηλιούπολης, της Αργυρούπολης και του Ελληνικού, κάνοντας διαδοχικά ζιγκ-ζαγκ, όπως κάνει στο σύνολο της η γραμμή 2. Ο Άλιμος ας έμενε τελειώς απ' έξω και ας περίμενε το παρακλάδι της γραμμής 4. Ούτως η άλλως, ο σταθμός του Αλίμου δεν βρίσκεται ούτε καν διοικητικά εντός του δήμου Αλίμου. Η ολη αυτή επέκταση για μένα είναι μια κοροϊδια.
Βέβαια, οι αρχικές εργασίες για την επέκταση στο Ελληνικό προέβλεπε την υπέργεια επέκταση του μετρό, με γέφυρα πάνω από την Λ.Βουλιαγμένης, σαν το μετρό του Σικάγου. Μετά, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Σουφλιάς απαίτησε να γίνει υπόγειο και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν μια νέα χάραξη που να εξυπηρετήσει τις γειτονιές αποτελεσματικά.
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, η χάραξη αυτή του τμηματος ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν είναι περίπου σαν την χάραξη ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ; Επισης, το παρακλαδι της γραμμης 4, υπαρχει περιπτωση να γινει αυτονομη Γραμμη 5; Να, πως εγινε η Γραμμη 4, που αρχικα ηταν να γινει παρακλαδια της γραμμης 2 και 3. Πιστευω θα'ταν καλυτερο να γινοταν Γραμμη 5 αυτο το παρακλαδι. Εστω και μικρη γραμμη που θα ειναι αρχικα, μετα θα προεκταθει λογικα...
Η ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ καλή είναι, το έγκλημα σε αυτή τη γραμμή είναι το ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ, με τους άκυρους σταθμούς ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ΧΑΛΑΝΔΡΙ.
Συμφωνώ για το παρακλάδι της γραμμή 4 να γίνει μια ξεχωριστή γραμμή 5 που να στρίψει αριστερά και να εισχωρήσει σε Άλιμο, Νέα Σμύρνη, Καλλιθέα και Μοσχάτο.
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, οταν λες να παει zig-zag, εννοεις να παει και δεξια, αλλα και αριστερα απ'την Λ. Βουλιαγμενης; Μπας και τη βαλανε την χαραξη ωστε να υπαρχει γρηγορη προσβαση στα νοτιοτερα προαστεια οπως για παραδειγμα τη Γλυφαδα & την Βουλα. Μιας και το ανεφερα, μετα την επεκταση στο Ελληνικο, θα προεκτηθει η Γραμμη 2 νοτιοτερα προς Γλυφαδα και Βουλα;
Ναι. Κάνοντας ζιγκ-ζαγκ θα έπιανε τα κέντρα της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης και Ελληνικού. Δεν νομίζω να τίθεται θέμα χρόνου, το μετρό είναι το γρηγορότερο ΜΜΜ και όλη η υπόλοιπη γραμμή 2 είναι ολόκληρη ένα ζιγκ-ζαγκ. Άλλωστε, η Γλυφάδα και η Βούλα έχουν αθροιστικά λιγότερους κατοίκους απ' όσον οι Ηλιούπολη, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Όσο για την νοτιότερη επέκταση, οχι, δεν είναι στα σχέδια της Αττικό Μετρό. Οι αμέσως επόμενες επεκτάσεις που θα δούμε είναι της γραμμής 3 προς Πειραιά (ήδη είναι υπο δημοπράτηση αλλά έχουν πάλι κολλήσει σε προσφυγές των εταιρειών που συμμετέχουν- όπως ακριβώς έγινε πριν χρόνια που είχε πρωτοκυρηχθεί το έργο. Ο μετροπόντικας θα είχε ήδη φτάσει Πειραιά αν είχε προχωρήσει τότε το έργο, μην σου πω ότι ένα τμήμα θα δούλευε πχ.ΧΑΪΔΑΡΙ-ΝΙΚΑΙΑ), Ίλιον-Πετρόυπολη της γραμμής 2 και η πρώτη φάση της γραμμής 4.
Για να σου πω την αλήθεια, ο πληθυσμός της Γλυφάδας και ιδιαίτερα της Βούλας δεν δικαιολογεί την έλευση μετρό. Άλλωστε, με την επέκταση του τραμ στον σταθμό μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, η πρόσβαση από το Σύνταγμα στην Γλυφάδα θα γίνεται σε 25 περίπου λεπτά με τον συνδυασμό μετρό-τραμ και οχι 45-50 λεπτά που χρειάζεσαι τώρα με το τραμ. Μάλιστα, η έλευση του μετρό στη Γλυφάδα θα σήμαινε και τον θάνατο του τραμ. Ενώ αν λειτουργούν (μετρό-τραμ) συμπληρωματικά και τα δυο θα κερδίσουν επιβάτες αλλά και οι ίδιοι οι επιβάτες θα κερδίσουν χρόνο. Ακόμη και αν το μετρό έφτανε Γλυφάδα, θα χρειαζόταν περίπου 20 λεπτά για να καλύψει την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα. Επομένως, για 5 λεπτά λιγότερο, σίγουρα δεν αξίζει. Η απόσταση που θα καλύπτει το τραμ θα είναι πολύ μικρή, από ΠΛ.ΚΑΤΡΑΚΗ μέχρι ΜΕΤΡΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ θα είναι 8 στάσεις, 5 από τις οποίες σχεδόν ποτέ δεν κάνει στάση. Από εκεί, με το μετρό άλλες 10 στάσεις που καλύπτουν το 80% της συνολικής απόστασης. Νομίζω πως είναι πολύ καλός σχεδιασμός.
Για την επέκταση προς Ίλιον - Πετρούπολη μου φένεται πως θα ήταν καλύτερα μετά την θηβών να έκανε άλλο ένα ζικ-ζακ και μεσώ πετρουπόλεως να ανέβενε στο κέντρο της Πετρούπολης ?
Στο ϊλιον - Καματερό μπορεί (και πρέπει) να γίνει ένα train-tram στον διάδρομο της παλιάς μετρικής από Αγίους μέχρι Λιόσια που θα εξυπηρετήσει και τις περιοχές εκείνες ?
Συμφωνώ απόλυτα και για τα δυο. Ειδικά για το δεύτερο, είναι απαράδεκτο να μένει τόσα χρόνια ολόκληρη γραμμή αναξιοποίητη.
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, αν το Μετρο παει τελικα Γλυφαδα, και παλι δε νομιζω ν'αχρηστευτει τελειως το τραμ. Τουλαχιστον στο Παραλιακο κομματι ΓΛΥΦΑΔΑ-Ν. ΦΑΛΗΡΟ. Αν περναει και απο Ανω Γλυφαδα, εκει τουλαχιστον νομιζω εχει τον επαρκη πλυθησμο...
Και πάλι, ούτε η Άνω Γλυφάδα δικαιολογεί έλευση μετρό. Με μερικές γραμμές λεωφορείων/τρόλεϊ νομίζω καλύπτεται άριστα. Ασε που αν σταλθεί το μετρό εκεί, τα σπίτια, από τους καμμένους πρόποδες του Υμηττού, θα φτάσουν στην κορυφή παρέα με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας... :-Ρ
"παρέα με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας"
Ψήσιμο κανονικό :P
Πάντως για Γλυφάδα ΑΝ οργανώσουν Σωστά και το Τραμ αλλά και τα λεωφορεία θα αργήσει να χρειαστεί το μετρό για εκεί (και αν χρειαστεί) ... και από την στιγμή που ο κόσμος θα εξυπηρετήται σωστά και βολικά με λεωφορεία και Τραμ δεν θα έχει και τόσο λόγο να θέλει μετρό ...
Θα μπορούσε έτσι μια επέκταση προς γλυφάδα να είναι τελευταία στις προτεραιότητες ...
Κάτσε ρε φίλε mmmathinon!!!!!
Σου ξαναείπα ότι το μετρό δεν είναι ούτε φυστίκια, ούτε λεωφορείο να κάνει ζιγκ-ζαγκ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ, συνέρθετε!!!!
Η γραμμή 2 προέκυψε έτσι από την εμμονή των Γάλλων της Σοφρετού, που το σχεδίασαν έτσι για να γλυτώσουν 2 ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!
Η μία γραμμή έπρεπε να είναι Βουλιαγμένης-Περιστέρι και η άλλη Συγγρού-Λιοσίων-Αγ. Ανάργυροι!!!
Μην τρελένεστε παιδιά! Η επέκταση Αγ. Δημήτριος-Ελληνικό είναι ΑΨΟΓΟΤΑΤΗ και απλούστατη!!!
Με την κατάλληλη υποδομή μπορείς να την τροφοδοτείς σε κάθε σταθμό με ότι μέσο γουστάρεις, λεωφορείο, τραμ, ΙΧ, ποδήλατα, μπορούν να σχηματίζουν έναν θύσαννο δεξία και αριστερά του διαδρόμου που θα σκουπίζει όλην την αστική περιοχή, παρέχοντας ένα αξιόπιστο και πολιτισμένο ολοκληρωμένο σύστημα δημοσίων μεταφορών!!!!
Όπως και να προέκυψε η γραμμή 2, είναι μια γραμμή που εξυπηρετεί άριστα τις περιοχές, περνώντας από τα κέντρα τους.
Το γνωρίζω ότι το μετρό δεν μπορεί να παει όπου θέλουμε, αλλά έχω μια σοβαρή υποψία ότι δεν θα μεριμνήσουν για τροφοδότηση του με λεωφορεία. Άλλωστε, ο μέσος κάτοικος αποτρέπεται ιδιαίτερα να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ λόγω των μετεπιβιβάσεων.
Τέλος, απ' όσον γνωρίζω δεν έγινε κάποια μελέτη για αλλαγή της χάραξης ώστε να γνωρίζουμε αν όντως δεν μπορούσε να περάσει από τα κέντρα. Αν δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Αν μπορούσε; Δεν είναι μεγαλό κρίμα;
"Η γραμμή 2 προέκυψε έτσι από την εμμονή των Γάλλων της Σοφρετού, που το σχεδίασαν έτσι για να γλυτώσουν 2 ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!"
O405N, εννοεις οτι θα ειχαμε κι αλλη μια γραμμη Μετρο σημερα; @ ΜΜΜ, νομιζω οτι στο Ελληνικο ισως να υπαρξει μετεπιβιβαση σε λεωφορεια για Γλυφαδα, χωρις να ειμαι 100% σιγουρος.
Αν δεν έχουν προλάβει να στείλουν το τραμ Αργυρούπολη, αυτό θα γίνει. Αλλά το βρίσκω έως και ύποπτο να μην θέλουν να επεκτείνουν 1 χλμ το τραμ από αμαξοστάσιο για να μην ανταποκριθεί με το μετρό...
Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια, θα συμφωνήσω με την επέκταση προς Άνω Γλυφάδα τουλάχιστον. Τι εννοώ. Καταρχήν, όπως είναι εδώ:
http://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=41
Ξέρω, πρότυπο είναι. Άλλα η Γραμμή 4 βγήκε αληθινή όπως είναι στο πρότυπο εδώ. Λοιπόν, σχετικά με την προέκταση προς Άνω Γλυφάδα, η πρώτη στάση μετά τον σταθμό Ελληνικό θα είναι στην διασταύρωση Σοφίας Βέμπο και Παλμύρας, που είναι δίπλα στη Λ. Βουλιαγμένης. Είναι 1 χιλιόμετρο απόσταση μετρημένο. Έχει πολύ κενό σ'αυτό το σημείο. Φυσικά, η γραμμή κατευθυνόμονη επί της Λ. Βουλιαγμένης (προς Βουλιαγμένη) θα στρίβει ελαφρώς αριστερά. Η δεύτερη στάση θα είναι επί της Δημητρίου Γούναρη (Άνω Γλυφάδα), περίπου 1 χιλιόμετρο μακριά από την προγούμενη στάση. Σχετικά με τον πληθυσμό της Γλυφάδας, αρκετός φαίνεται για να δικαιλογήσει έλευση Μετρό:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%B4%CE%B1
Σχετικά με την Άνω Γλυφάδα:
http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=4620
Περισσοτερα εδω για την προεκταση της Γραμμης 2 μετα το Ελληνικο.
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf
Σε περίπτωση νέων επεκτάσεων της γραμμής 2, αυτές θα είναι προς τα δυτικότερα προάστια που το έχουν ζωτική ανάγκη λόγω του υπερπληθυσμού τους. Τα νότια προάστια δεν αποτελούν προτεραιότητα. Η σύνδεση του τραμ με το μετρό στην Αργυρούπολη μέσω παλαιού Αεροδρομίου για χρήση του τραμ για το 20% της διαδρομής ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ και το υπόλοιπο με μετρό είναι ό,τι πρέπει, αλλά και οικονομικό.
Οτι θα δοθει προτεραιοτητα στα δυτικα προαστια πρωτα ειναι βεβαιο. Αλλα και παλι, δεν βλεπω να κινειται τιποτα ακομα για επεκταση μετα τον σταθμο Ανθουπολη. Θα'ναι πολυ πιθανως λογω της εμπλοκης του σκανδαλου της σιμενς αλλα και της κρισης. Μακαρι να παραδοθουν αμεσα οι επεκτασεις αλλιως χανονται τα λεφτα χορηγιας.
http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_μπλοκαρισμένες_επεκτάσεις,_μπλοκαρισμένη_και_η_μετακίνηση/8064
Εκτος αν ενοεις για περιταιρω επεκταση της Γραμμης 2 και περαν του Ιλιον, προς Καματερο. Τωρα, οσον αφορα την επεκταση της Γραμμης 2 μετα το Ελληνικο, απ'οτι φαινεται στο PDF του επισημου site, ειναι 3 σταθμοι με περιπου ~4,7 χιλιομετρα (αυτα μετρημενα απο GPS) γραμμης, και ο τελευταιος σταθμος θα'χει αμεση ανταποκριση με το τραμ. Αυτη ισως και να ειναι η τελευταια προεκταση της Γραμμης 2 προς τα νοτια προαστεια.