
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Γερμανία μας δείχνει έμπρακτα την αγάπη της προς την οικολογία και τον σιδηρόδρομο. Αποφασίστηκε, λοιπόν, να συνδυαστούν αυτες οι έννοιες από την Deutsche Bahn (ο ΟΣΕ της Γερμανίας - καμία σχέση με τον δικό μας).
Σήμα κατατεθέν της Deutsche Bahn είναι τα φουτουρίστικα ηλεκτροκίνητα τρένα InterCity Express (ICE) τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χλμ/ωρα.

Από τα τέλη του 2009, η εταιρεία δρομολογεί ηλεκτροκίνητα τρένα, με το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο απαιτούν να προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), δηλαδή φωτοβολταϊκά, υδροηλεκτρικά και αιολικά πάρκα, τα οποία παρέχουν "οικολογικό ρεύμα" για ένα χρονικό διάστημα τους ηλεκτρικούς υποσταθμούς από τους οποίους τροφοδοτείται το σύστημα ηλεκτροκίνησης κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου.Έως τώρα, τα οικολογικά δρομολόγια αφορούν κατά συντριπτική πλειοψηφεία τις εμπορευματικές μεταφορές και είναι σχετικά περιορισμένα, αλλά η εταιρεία ελπίζει ότι με τα κέρδη από αυτά τα ταξίδια, θα μπορέσει να επενδύσει σύντομα σε κατασκευή περισσότερων εγκαταστάσεων ΑΠΕ από τις οποίες θα τροφοδοτείται το δίκτυο.
Παρακάτω, μπορείτε να συγκρίνετε την απαιτούμενη ενέργεια, τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την τοξικότητα που προκαλεί στον άνθρωπο ένα ταξίδι με τρένο, με αυτοκίνητο και με αεροπλάνο (κάντε κλίκ για μέγενθυση).











Μια μικρη παρατήρηση.
As of 2005,Germany had a railway network of 41,315 km. 19,857 km are electrified,πηγή-WIKIPEDIA
Μάλλον έχετε δίκιο, χτές από κάπου αλίευσα αυτή την πληροφορία και τώρα δεν μπορώ να την επιβεβαιώσω... ;-)