Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΕ: Αντίθεση και πιθανή απαίτηση επιστροφής κονδυλίων για τις σχεδιαζόμενες για κατάργηση γραμμές του ΟΣΕ

0 σχόλια
Την αντίθεσή του στην κατάργηση ορισμένων σιδηροδρομικών γραμμών στην Ελλάδα, εκφράζει με επιστολή του προς την Κομισιόν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Στην επιστολή γίνεται μάλιστα λόγος και για επιστροφή χρηματοδοτήσεων για επενδύσεις σ’ αυτές τις γραμμές (ύψους σχεδόν 166 εκατομμυρίων ευρώ), σε περίπτωση που η ελληνική κυβέρνηση επιμείνει στην απόφασή της.

Στην επιστολή του, την οποία αποκάλυψε ο ευρωβουλευτής Νίκος Χουντής, ο πρόεδρος της Επιτροπής αναφέρει οτι η κατάργηση των υπηρεσιών γι αυτές και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στην Ελλάδα δεν συνάδει με τους περιβαλλοντικούς στόχους της ΕΕ, κυρίως όσον αφορά τη μείωση διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2020 και καθιστά το στόχο για μείωση τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα πιο δύσκολο.

"Συμφωνεί η Επιτροπή ότι η κατάργηση αυτών των σιδηροδρομικών γραμμών δεν είναι συμβατή με τους περιβαλλοντικούς στόχους και τη μείωση των τροχαίων στην ΕΕ;" ρωτά τον Επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής και τους συν-αποδέκτες της επιστολής, Επίτροπο Μεταφορών κ. Κάλας και τον Επίτροπο Οικονομικών Υποθέσεων κ. Όλι Ρεν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και προσθέτει: "Η Επιτροπή, ως θεματοφύλακας των χρηματοδοτήσεων, το θεωρεί σωστό να χρησιμοποιούνται τα Διαρθρωτικά Ταμεία της ΕΕ για επενδύσεις σ’ αυτές τις γραμμές και μετά να διακόπτει τη λειτουργία τους;".

Και η επιστολή καταλήγει: "Αναφορικά με τις διατάξεις του άρθρου 57 του Κανονισμού 1083/2006 για το ΕΤΠΑ, το ΕΚΤ και το Ταμείο Συνοχής, οι οποίες προβλέπουν την ανάκτηση των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων σε περίπτωση παράβασης των όρων που τις διέπουν, προτίθεται η Επιτροπή να υπενθυμίσει στις ελληνικές αρχές τις διατάξεις αυτού του Κανονισμού κατά τις προσεχείς συζητήσεις;".


ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"


-------------------------------------------------------------------


ΣΧΟΛΙΟ: Αν η ΕΕ είχε επιδείξει μία σχολαστική και συνεχής εποπτεία στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αλλά και έναν μεγαλύτερο ζήλο για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων, ίσως να μην είχε επιτρέψει τέτοια απαξίωση του στην χώρα μας. Κάθε τέτοιο δημοσίευμα αποδεικνύει περίτρανα ότι είμαστε τα μικρά και σκανταλιάρικα παιδάκια της ΕΕ και χρειαζόμαστε συνεχώς από πάνω κάποιον μεγαλύτερο για να μας τραβάει το αυτί και να μας προσέχει να μην κάνουμε σκανταλιές...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget