Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΤΡΑ: "Αθέμιτοι" παραλογισμοί από τα ΚΤΕΛ!

0 σχόλια
Στις δικαστικές αίθουσες θα λύσουν τις διαφορές τους το υπεραστικό ΚΤΕΛ και ο ΟΣΕ, μετά την προσφυγή των ιδιοκτητών λεωφορείων, που σκοπό έχουν να ακυρώσουν την πραγματοποίηση των δρομολογίων του οργανισμού με τα λεωφορεία του, από την Πάτρα προς το Κιάτο. Μετά την διακοπή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, ο οργανισμός εχει δρομολογήσει λεωφορεία θυγατρικής του εταιρείας για την μεταφορά των επιβατών μέχρι το Κιάτο και από εκεί φροντίζει την επιβίβαση τους στον Προαστιακό.

Μιλώντας στο thebest.gr ο κ. Γιώργος Καλαπόδης νομικός σύμβουλος του υπεραστικού ΚΤΕΛ, είπε πως την ίδια τακτική είχε ακολουθήσει ο ΟΣΕ και στην Τρίπολη όταν είχαν διακοπεί τα δρομολόγια του, με αποτέλεσμα και το εκεί υπεραστικό ΚΤΕΛ, να καταφύγει στα δικαστήρια.

«Το μεταφορικό έργο για επιβάτες, είπε ο κ. Καλαποδης, είναι εκ του νόμου κατοχυρωμένο στο υπεραστικό ΚΤΕΛ και για να αλλάξει αυτό και να μπορεί να το πραγματοποιήσει ο ΟΣΕ θα πρέπει να προηγηθεί η έκδοση Υπουργικής απόφασης. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και ως εκ τούτου η μεταφορά είναι παράνομη. Το ΚΤΕΛ προσφεύγει στα δικαστήρια θεωρώντας πως υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός», κατέληξε μεταξύ άλλων ο γνωστός νομικός.

Μέχρι σήμερα δεν εχει υπάρξει αντίδραση από τον ΟΣΕ ο οποίος συνεχίζει να εκτελεί τα δρομολόγια, με αποτέλεσμα να υπάρχει ενδιαφέρον για το πώς θα αιτιολογήσει την πράξη αυτή, όταν θα εκδικαστεί η υπόθεση και αυτό εχει οριστεί στα μέσα του Οκτωβρίου.

ΠΗΓΗ: The Best News

ΣΧΟΛΙΟ: Τι λέτε κύριοι; Έχει κατοχυρωθεί νομικά ότι το μεταφορικό έργο ανήκει αποκλειστικά στα ΚΤΕΛ; Να κλείσουμε όλο τον ΟΣΕ, λοιπόν! Εκτός και αν θέλατε να πείτε το ΟΔΙΚΟ μεταφορικό έργο... Τεσπά, αλλά κύριοι των ΚΤΕΛ δεν σας πέρασε καν από το μυαλό ότι η δρομολόγηση λεωφορειών από τον ΟΣΕ για αυτά τα δρομολόγια γίνεται για να αποκατασταθεί η σύνδεση που προσφέρει ο ΟΣΕ μεταξύ Κιάτου-Πάτρας, η οποία βρίσκεται εδώ και καιρό (και θα βρίσκεται για πολλά χρόνια ακόμη) ανενεργή, λόγω κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κιάτο-Πάτρα; Δεν είναι υποχρεωμένος ο ΟΣΕ να προσφέρει στους επιβάτες του την δυνατότητα να μετακινηθούν με αυτόν, όπως έκανε πρίν το κλείσιμο της γραμμής για "ανακαινιστικούς λόγους"; Τους επιβάτες δεν τους ενδιαφέρει αν γίνονται έργα στην γραμμή, οι επιβάτες θέλουν να μετακινηθούν στον σταθμό του ΟΣΕ στο Κιάτο. Άλλωστε, τα ΚΤΕΛ Κιάτο-Πάτρα προσφέρουν σύνδεση μεταξύ των κέντρων των περιοχών. Στο ελληναράδικο αναπτυξιακό μοντέλο "Έξω τα τραίνα από τις πόλεις", ο σταθμός του Κιάτου -αλλά και οι υπόλοιποι του προαστιακού- βρίσκονται σε απόσταση από 1 έως και 4 χιλιόμετρα έξω από τα κέντρα των πόλεων που υποτίθεται εξυπηρετούν, χωρίς ο ΟΣΕ, η εκάστοτε δημοτική αρχή ή έστω ένας ιδιώτης να έχει εξασφαλίσει την διασύνδεση του σταθμού με τα κέντρα των πόλεων -αφιερώνουμαι την παρακάτω φωτό σε αυτό το αναπτυξιακό μοντέλο- (Με εξαίρεση τα Μέγαρα και την Κόρινθο). Είναι λοιπόν απόλυτα διαφορετική η σύνδεση με ΟΣΕ-ΚΤΕΛ μεταξύ Κιάτου-Πάτρας - εκτός και αν τα ΚΤΕΛ κάνουν πλέον στάση στον σταθμό του ΟΣΕ στο Κιάτο.

Αν η προσφερόμενη δικαιολογία δεν αρκεί, ο αρμόδιος υπουργός να εκδόσει άμεσα την σχετική υπουργική απόφαση με αναδρομική ισχύ, ώστε το νομικό παιχνίδι του ΚΤΕΛ να καταλήξει σε ρεζιλίκι. Μάλιστα, αμέσως μετά, ίσως θα έπρεπε ο ΟΣΕ να καταγγείλει τα ΚΤΕΛ για ηθική βλάβη, προσπάθειες υποτίμησης της δημιουργηθείσας πελατείας του, προσπάθειες σαμποτάζ του ανακαινιστικού έργου και αθέμιτους τρόπους υποβάθμισης και συρρίκνωσης των υπηρεσιών του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget