Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

ΣΤΑΣΥ: Όσοι φωτογραφίζoυν και βιντεοσκοπούν, θα πληρώνουν!

3 σχόλια
Την καθιέρωση τιμοκαταλόγου για την κινηματογράφηση, βιντεοσκόπηση και φωτογράφηση σε όλους τους χώρους και τα οχήματα του Μετρό και των ΗΣΑΠ αποφάσισε την Παρασκευή το διοικητικό συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ, δηλαδή της θυγατρικής του ΟΑΣΑ που διαχειρίζεται τα μέσα σταθερής τροχιάς των Αθηνών, σε μία προσπάθεια δημιουργίας νέων πηγών εσόδων.


Ωστόσο, πέραν της λήψης οπτικοακουστικού υλικού, που έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα (όπως για παράδειγμα, η διαφήμιση), η εταιρία αποφάσισε να «χρεώσει» ακόμη και φοιτητικές και σπουδαστικές εργασίες, αλλά και τους επίδοξους «μικρομηκάδες», δηλαδή τους δημιουργούς ταινιών μικρού μήκους.

Ειδικότερα, αποφασίστηκαν οι εξής τιμές (με ΦΠΑ 23%):

- Διαφημίσεις σε σταθμούς ή και με χρήση συρμού εν κινήσει εντός του δικτύου, 600 ευρώ ανά ώρα

- Διαφημίσεις σε σταθερούς συρμούς εντός των αμαξοστασίων ή γενικότερα σε χώρους στάθμευσης 400 ευρώ ανά ώρα

- Κινηματογραφικές ταινίες, τηλεταινίες, 300 ευρώ ανά ώρα

- Κινηματογραφικές ταινίες μικρού μήκους ή πρωτοεμφανιζόμενων σκηνοθετών με τη συμμετοχή Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ) ή ενταγμένες σε ευρωπαϊκά προγράμματα, 200 ευρώ ανά ώρα

- Βίντεο για ανάρτηση στο διαδίκτυο 300 ευρώ ανά ώρα

- Μουσικό Video clip 200 ευρώ ανά ώρα

- Φωτογραφήσεις, κινηματογραφήσεις, βιντεοσκοπήσεις για πτυχιακές ή άλλες εργασίες φοιτητών - σπουδαστών, χωρίς εξοπλισμό φωτισμού ή μόνο φορητό, 30 ευρώ ανά ώρα

- Φωτογραφήσεις, κινηματογραφήσεις, βιντεοσκοπήσεις για πτυχιακές ή άλλες εργασίες φοιτητών - σπουδαστών με εξοπλισμό φωτισμού, 40 ευρώ ανά ώρα

- Καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος φωτογραφήσεις, video art χωρίς εξοπλισμό φωτισμού, 50 ευρώ ανά ώρα με ελάχιστη καταβολή το αντίτιμο τριών ωρών (150 ευρώ)

- Καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος φωτογραφήσεις video art με εξοπλισμό φωτισμού, 80 ευρώ ανά ώρα με κατ' ελάχιστον καταβολή του αντιτίμου πέντε ωρών (400 ευρώ)

- Τηλεοπτικά ρεπορτάζ ειδησεογραφικού ή τουριστικού ενδιαφέροντος, δωρεάν.

Εκπτώσεις μόνο για τα έργα με τρένα

Επιπλέον, η εταιρία αποφάσισε - μεταξύ άλλων - την κατ' ελάχιστον χρέωση της αποκλειστικής χρήσης συρμού εν κινήσει έναντι 200 ευρώ ανά ώρα, την ασφαλιστική κάλυψη της όποιας ενέργειας και το δικαίωμα να προχωρά σε επιπλέον χρεώσεις, εάν υπάρχουν ιδιαίτερες ανάγκες λειτουργικής ή επιχειρησιακής μέριμνας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέτουν εγγράφως το αίτημά τους κι εφ' όσον εγκριθεί, θα υπογράφεται συμφωνητικό με όρους και προϋποθέσεις. Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, «απαγορεύεται η φωτογράφηση, κινηματογράφηση, βιντεοσκόπηση επιβατών του δικτύου», όχι όμως και οι «δημοσιογραφικές λήψεις ...κάθε είδους».
Επίσης, η εταιρία, εάν το κρίνει σκόπιμο, θα μπορεί να ζητήσει αντίγραφο του τελικού προϊόντος, όπως στην περίπτωση ταινιών μικρού ή μεγάλου μήκους (με την συμμετοχή του ΕΚΚ ή ενταγμένων σε ευρωπαϊκά προγράμματα) ή για κινηματογραφικά έργα στα οποία «διαδραματίζουν εξαιρετικό ρόλο στην μυθοπλασία τα μέσα σταθερής τροχιάς» και απαιτούν πολυήμερες κινηματογραφήσεις. Μάλιστα, στα τελευταία θα υπάρχουν κι εκπτώσεις από 30% έως και 50%.


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

3 σχόλια:

  • 26 Ιουνίου 2012 - 8:26 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Θα μας κλάσουν μια μάντρα αν νομίζουν ότι θα φοβηθούμε με τοις μαλακίες τους και θα σταματήσουμε να τραβάμε φώτο και βίντεο για το χόμπι μας ....

  • 28 Ιουνίου 2012 - 6:48 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Άντε ρε γελοίοι τριτοκοσμικοί και υπανάπτυκτοι που θα σας πληρώσουμε κιόλας για να συντηρείτε τους πενταψήφιους μισθούς των δεκάδων διευθυντών σας.
    Και εννοείται πως συμφωνώ Mystic_Bard. Εννοείται πως σαν φωτογράφος δεν θα με σταματήσει κανείς από το να τραβάω φωτογραφίες που είναι η μεγάλη μου αγάπη, το χόμπι μου.
    Σε λίγο θα μας απαγορεύσουν την αναπνοή...

  • 5 Ιουλίου 2012 - 11:26 π.μ.

    Δεν γράφει τίποτα για ερασιτεχνικές λήψεις, μόνο για επαγγελματικές και "για πτυχιακές ή άλλες εργασίες φοιτητών - σπουδαστών" αναφέρει το παραπάνω κείμενο. Δεν νομίζω πως άμα βγαλεις μια φωτογραφία με το κινητό ή την ερασιτεχνική ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θα έρθει ο σταθμάρχης και θα σου ζητήσει την άδεια φωτογράφισης.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget