ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
-
▼
Ιουνίου
(11)
- ΣΦΣ: Γιόρτασαν τα 130 χρόνια ΣΠΑΠ - Ενδιαφέρον από...
- ΟΑΣΑ: Το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων των ΜΜΜ
- ΣΤΑΣΥ: Όσοι φωτογραφίζoυν και βιντεοσκοπούν, θα πλ...
- ΣΤΑΣΥ: Δοκιμές στην τηλεματική της γραμμής 1, μέσα...
- ΟΣΕ: Κλοπές στην Μεσσηνία
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: ΟΣΥ: Μείωση εσόδων, προσωπικού...
- ΟΑΣΑ: Παρασκευή 15 & Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012: Δρομ...
- ΣΤΑΣΥ: Προ των πυλών η εγκατάσταση Wi-Fi δικτύου σ...
- ΣΤΑΣΥ: Το καλό παράδειγμα από το προσωπικό της ετα...
- Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων λόγω...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Συμπτώματα διάλυσης στο δίκτυο, γιατί...
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Συμπτώματα διάλυσης στο δίκτυο, γιατί όχι στο Μετρό η γραμμή Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο;
στις
12:08 π.μ.
Αναρτήθηκε από
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών
2
σχόλια
Κείμενο από το ypodomes.com...
(...) Η εταιρεία που ξεκίνησε ούτως ή άλλως με πολύ κακούς οιωνούς, με μισό δίκτυο, με ανύπαρκτη ηλεκτροκίνηση σήμερα είναι ουσιαστικά εκτός λειτουργίας.
Τα προβλήματα κλοπών, φθορών και βλαβών στα συστήματα είναι σχεδόν καθημερινά και κανείς δεν φαίνεται να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. Μόλις εχτές διορθώθηκε βλάβη από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης, στη γραμμή του Κιάτου είναι καθημερινό φαινόμενο ενώ στην ηλεκτροκίνηση που είχε εγκατασταθεί εδώ και χρόνια προς Θήβα έχουν κλαπεί χιλιόμετρα καλωδίων.
Το πρόβλημα στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο όμως είναι ακόμα μεγαλύτερο. Η επόπτευση και λειτουργία του Προαστιακού από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι φανερό ότι δεν προχωρά όπως θα έπρεπε και πλέον πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον της εταιρείας. Το δίκτυο παραμένει αχρησιμοποίητο και τα έργα δεν λένε να τελειώσουν ποτέ. Η γραμμή Άνω Λιόσια-Αεροδρόμιο είναι πλέον ανά 20 λεπτά και η επιβατική κίνηση έχει πάρει την κατηφόρα.
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Παλαιότερα η Αττικό Μετρό είχε ενδιαφερθεί να λειτουργήσει το τμήμα του Αεροδρομίου και να επεκτείνει το δίκτυο της, προσέκρουσε όμως στις αντιρρήσεις του τότε Υπουργείου Μεταφορών.
Σήμερα το ενδεχόμενο ανάληψης του δρομολογίου Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο από την ΣΤΑΣΥ θα ήταν σωτήριο τόσο για την Προαστιακός όσο και για τους κατοίκους και επιβάτες της περιοχής που διέρχεται το τρένο.
Με δρομολόγια που να προσομοιάζουν με εκείνα του Μετρό (ανά 5 ή 7 λεπτά) σε ώρες αιχμής η γραμμή αυτή μπορεί να προσελκύσει χιλιάδες νέους επιβάτες και να δώσει μία νέα διάσταση στο δίκτυο του Μετρό στην Αθήνα. Το δρομολόγιο θα μπορούσε να είναι το κλασσικό Αεροδρόμιο-Άνω Λιόσια καταργώντας το σημερινό δρομολόγιο του Προαστιακού.
Αυτό θα έδινε τον απαραίτητο χρόνο και στην σιδηροδρομική εταιρεία να ολοκληρώσει το κατασκευαστικό έργο στον Προαστιακό και να λειτουργήσει πάνω στη βασική γραμμή Πειραιάς-Αθήνα-ΣΚΑ με μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων και να προσδώσει κύρος στη λειτουργία της μιας και τα τρένα που διαθέτει δεν είναι αρκετά για να καλύψει με συχνά δρομολόγια την αστική περιοχή της πρωτεύουσας.
Φυσικά για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρξει πολιτική απόφαση και αυτό δεν μπορεί να γίνει αν δεν πιέσουν οι Δήμοι της περιοχής, η Περιφέρεια Αττικής αλλά και το Υπουργείο Υποδομών να πάρει την απόφαση για κάτι τόσο δραστικό.
Φυσικά στην χώρα μας μία τέτοια απόφαση θα προσέκρουε σε συμφέροντα που βολεύονται με διαλυμένο σιδηρόδρομο, όμως τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έχουν ξοδευτεί από Δημόσιο χρήμα για την κατασκευή της υποδομής πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Πηγή:ypodomes.com
(...) Η εταιρεία που ξεκίνησε ούτως ή άλλως με πολύ κακούς οιωνούς, με μισό δίκτυο, με ανύπαρκτη ηλεκτροκίνηση σήμερα είναι ουσιαστικά εκτός λειτουργίας.
Τα προβλήματα κλοπών, φθορών και βλαβών στα συστήματα είναι σχεδόν καθημερινά και κανείς δεν φαίνεται να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. Μόλις εχτές διορθώθηκε βλάβη από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης, στη γραμμή του Κιάτου είναι καθημερινό φαινόμενο ενώ στην ηλεκτροκίνηση που είχε εγκατασταθεί εδώ και χρόνια προς Θήβα έχουν κλαπεί χιλιόμετρα καλωδίων.
Το πρόβλημα στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο όμως είναι ακόμα μεγαλύτερο. Η επόπτευση και λειτουργία του Προαστιακού από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι φανερό ότι δεν προχωρά όπως θα έπρεπε και πλέον πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον της εταιρείας. Το δίκτυο παραμένει αχρησιμοποίητο και τα έργα δεν λένε να τελειώσουν ποτέ. Η γραμμή Άνω Λιόσια-Αεροδρόμιο είναι πλέον ανά 20 λεπτά και η επιβατική κίνηση έχει πάρει την κατηφόρα.
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Παλαιότερα η Αττικό Μετρό είχε ενδιαφερθεί να λειτουργήσει το τμήμα του Αεροδρομίου και να επεκτείνει το δίκτυο της, προσέκρουσε όμως στις αντιρρήσεις του τότε Υπουργείου Μεταφορών.
Σήμερα το ενδεχόμενο ανάληψης του δρομολογίου Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο από την ΣΤΑΣΥ θα ήταν σωτήριο τόσο για την Προαστιακός όσο και για τους κατοίκους και επιβάτες της περιοχής που διέρχεται το τρένο.
Με δρομολόγια που να προσομοιάζουν με εκείνα του Μετρό (ανά 5 ή 7 λεπτά) σε ώρες αιχμής η γραμμή αυτή μπορεί να προσελκύσει χιλιάδες νέους επιβάτες και να δώσει μία νέα διάσταση στο δίκτυο του Μετρό στην Αθήνα. Το δρομολόγιο θα μπορούσε να είναι το κλασσικό Αεροδρόμιο-Άνω Λιόσια καταργώντας το σημερινό δρομολόγιο του Προαστιακού.
Αυτό θα έδινε τον απαραίτητο χρόνο και στην σιδηροδρομική εταιρεία να ολοκληρώσει το κατασκευαστικό έργο στον Προαστιακό και να λειτουργήσει πάνω στη βασική γραμμή Πειραιάς-Αθήνα-ΣΚΑ με μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων και να προσδώσει κύρος στη λειτουργία της μιας και τα τρένα που διαθέτει δεν είναι αρκετά για να καλύψει με συχνά δρομολόγια την αστική περιοχή της πρωτεύουσας.
Φυσικά για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρξει πολιτική απόφαση και αυτό δεν μπορεί να γίνει αν δεν πιέσουν οι Δήμοι της περιοχής, η Περιφέρεια Αττικής αλλά και το Υπουργείο Υποδομών να πάρει την απόφαση για κάτι τόσο δραστικό.
Φυσικά στην χώρα μας μία τέτοια απόφαση θα προσέκρουε σε συμφέροντα που βολεύονται με διαλυμένο σιδηρόδρομο, όμως τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έχουν ξοδευτεί από Δημόσιο χρήμα για την κατασκευή της υποδομής πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Πηγή:ypodomes.com
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
"
Σήμερα το ενδεχόμενο ανάληψης του δρομολογίου Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο από την ΣΤΑΣΥ θα ήταν σωτήριο τόσο για την Προαστιακός όσο και για τους κατοίκους και επιβάτες της περιοχής που διέρχεται το τρένο.
Με δρομολόγια που να προσομοιάζουν με εκείνα του Μετρό (ανά 5 ή 7 λεπτά) σε ώρες αιχμής η γραμμή αυτή μπορεί να προσελκύσει χιλιάδες νέους επιβάτες και να δώσει μία νέα διάσταση στο δίκτυο του Μετρό στην Αθήνα. Το δρομολόγιο θα μπορούσε να είναι το κλασσικό Αεροδρόμιο-Άνω Λιόσια καταργώντας το σημερινό δρομολόγιο του Προαστιακο"
H ΑΜΕΛ(ΜΕΤΡΟ)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ. ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ (Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ)ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΝΑ 30'. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΟΣ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ....
Ολες αυτες οι ενεργειες διαλυσης που γινονται, γινονται για ενα και μονο σκοπο: Για να ιδιωτικοποιηθουν. Το ιδιο γινετια και στις υπολοιπες αστικες συγκοινωνιες. Κοβουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ δρομολογια, αυξανουν τις τιμες των εισητιριων, κλπ. Ολα αυτα γινονται ωστε να μπουχτησουν οι επιβατες και να παρακαλεσουν απο μονοι τους να ξεπουληθουν σε ιδιωτες οι συγκοινωνιες. ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΑ θα ειναι τα πραγματα ετσι και πανε σε ιδιωτες.