
Με το τρίτο, κατά σειρά, κύμα αναδιαρθρώσεων -θα περιλαμβάνει περικοπές, συγχωνεύσεις και ενισχύσεις συχνοτήτων γραμμών- το οποίο θα αφορά περίπου 10 λεωφορειακές γραμμές, αναμένεται και επαναφορά γραμμών που έχουν ανασταλεί και εξακολουθούν να έχουν ζήτηση. Συγκεκριμένα, η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Χαϊδάρι - Πειραιάς φαίνεται ότι επανεκτιμήθηκε, με αποτέλεσμα να προγραμματίζεται επαναδρομολόγησή της, καθώς διαπιστώθηκε ότι οι κάτοικοι των περιοχών που εξυπηρετεί δεν έχουν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης.
Την ίδια στιγμή, όμως, αναμένεται διακοπή λειτουργίας ή συγχώνευσης τριών ακόμη γραμμών, που παρουσιάζουν χαμηλή πληρότητα σε νότια και βόρεια προάστια, με τη μία εξ αυτών να αφορά στη Βούλα. Οι αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθούν εντός του Σεπτεμβρίου, οπότε και θα τεθούν σε ισχύ.
Εως τις 15 Σεπτεμβρίου πρόκειται να λειτουργήσουν όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με πλήρες πρόγραμμα, καθώς μέχρι σήμερα οι περισσότερες συγκοινωνίες εκτελούν δρομολόγια με αραιές συχνότητες, θερινού προγραμματισμού, παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των εκδρομέων έχει επιστρέψει. Οσον αφορά στα παράπονα των επιβατών για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στα δρομολόγια των λεωφορείων και τρόλεϊ, κύκλοι του ΟΑΣΑ τονίζουν ότι τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν τα έκτακτα γεγονότα, όπως είναι οι πορείες και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
Σύμφωνα μάλιστα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ, η τήρηση των χρονοαποστάσεων μεταξύ των δρομολογίων θα έπρεπε να τηρείται κατά 100%, με βάση τα οχήματα και τους εργαζομένους που διαθέτει ο Οργανισμός.
Ωστόσο, παραμένουν άγνωστες οι συνθήκες που θα επικρατήσουν μετά την 1η Ιανουαρίου 2012, καθώς είναι ασαφής ο αριθμός των εργαζομένων που θα επιλέξουν τη συνταξιοδότηση, ενώ δεν προβλέπονται νέες προσλήψεις.
Στο μεταξύ, το πρώτο 15νθήμερο του Σεπτεμβρίου αναμένεται η ολοκλήρωση των νέων οργανογραμμάτων όλων των συγκοινωνιακών εταιρειών, ενώ τα θέματα κανονισμών προσωπικού δείχνουν να καθυστερούν, καθώς το νέο μισθολόγιο του Δημοσίου αφορά πλέον και τις ΔΕΚΟ.
Από την ερχόμενη εβδομάδα θα αναλάβουν δράση και τα υπόλοιπα 100 άτομα του σώματος ελεγκτών κομίστρου που θα δραστηριοποιηθούν κυρίως στα επίγεια μέσα (ΟΣΥ), καθώς τα πρώτα 100 πραγματοποιούν ελέγχους στα μέσα της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Η έως τώρα πορεία των ελέγχων δείχνει ότι ακόμη και την εβδομάδα με τη λιγότερη κίνηση στην πρωτεύουσα (15 - 21/8/11) καταλογίστηκαν συνολικά 400 πρόστιμα, συνολικής αξίας 40.000 ευρώ.
Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Κι αλλο κοψιμο γραμμων;; Δηλαδη, κι αλλο εγκλημα;;
ξανα βάλτε ρε το 623 και το 624 καταστρέψατε την λαμπρινή
Ανωνημε 2, εχεις απολυτο δικιο. Η καταργηση αυτων των 2 γραμμων προκειται για ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ! Ηδη ειχε που ειχε σοβαρο προβλημα συγκοινωνιας το Γαλατσι ακομα και πριν καταργηθουν αυτες οι 2 γραμμες. Ειδικα γι'αυτους που μενουν πανω απ'την Βεικου θα ταλαιπορουνται υπερβολικα απ'τις ανηφορες γιατι το μονο λεωφορειο τους ειναι το 608 και το 444 που μαλιστα το δευτερο δεν κανει δρομολογιο την Κυριακη. Καλη ιδεα θα ηταν παραπονα & εκφραση ενστασης στο δημαρχειο Γαλατσιου.
Ανώνυμε 3 Ναι όμως αυτό πρέπει να γίνει γρήγορα και δεν ασχολείται κανένας!!!!
To 624 φαίνεται πως θα επανέλθει από 15/9 εφόσον τα βρουν δήμος Γαλατσίου και ΟΑΣΑ, δείτε εδώ --> http://sites.diavgeia.gov.gr/oasa/ada/4%CE%915846%CE%A8%CE%A7%CE%953-%CE%93%CE%A7%CE%9D
Κόψανε το Α7, το Β7 το 560 και το 561. Όχι μόνο έμεινε η Νέα Ερυθραία χωρίς άμεση λεωφορειακή σύνδεση με την Αθήνα αλλά και με τις 2 τοπικές γραμμές που πήγαιναν στο σταθμό της Γραμμής 1 στην Κηφισιά. Μετά τις 11 το βράδυ δεν υπάρχουν ούτε οι τοπικές που πάνε στις άλλες περιοχές βορειότερα... Αποκομμένοι από παντού και βέβαια 1.40 το εισιτήριο μια και η μετεπιβίβαση είναι πια υποχρεωτική. Ακόμη και την δεκαετία του 40 και του 50 υπήρχε άμεση σύνδεση της Νέας Ερυθραίας με την Αθήνα, την περίοδο των ΚΤΕΛ και των Α.Κ.Δ.!!!
Για πείτε μου εσείς τι να κάνω; Να παίρνω ταξί; Μήπως να γίνω με το ζόρι (γιατί δεν συμφωνώ) από αυτούς που δεν πληρώνουν εισιτήριο μια και δεν εξυπηρετούμαι ή μήπως να πάω στο γραφείο του κ. Ραγκούση και να του τα πω ένα χεράκι; Έχει προφανώς μαζέψει πολλούς άσχετους
"συγκοινωνιολόγους" ή τους βάζει το μαχαίρι στο λαιμό, και κόβουν γραμμές κοιτώντας ένα χάρτη μέσα από τα γραφεία τους και με την ασφάλεια του Ι.Χ. τους γιατί κανείς τους δεν χρησιμοποιεί συγκοινωνία. Κανείς τους δεν έχει βγει στις 6 το πρωί να περιμένει 25 λεπτά να περάσει ένα λεωφορείο και να περνάνε 5 λεωφορεία (διαφορετικές γραμμές) μαζί, και διαφορετική ώρα κάθε μέρα, και έτσι και τα χάσεις και τα 5...
Χάλια μαύρα!
το α7 ενισχυθηκε δεν κοπηκε μηπως θελατε να πειτε κατι αλλο
Συγγνώμη, με την λέξη κόπηκε εννοώ το τμήμα από την Πλατεία Πλατάνου (Κηφισιά) μέχρι την οδό Θέμιδος στα παλιά διοικητικά όρια των Δήμων Νέας Ερυθραίας και Εκάλης όπου και ήταν το τέρμα της γραμμής.
Από την στιγμή όμως που η Νέα Ερυθραία έπαψε να εξυπηρετείται από την γραμμή αυτή, η λέξη κόπηκε νομίζω πως ισχύει σε αυτήν την περίπτωση.
Ήταν μια πολύ σημαντική γραμμή μια και το τελευταίο δρομολόγιο έφευγε από την Πλατεία Κάνιγγος 23:50. Πράγμα το οποίο δείχνει την εξυπηρέτηση που προσέφερε.
Ευχαριστώ και συγγνώμη, θα έπρεπε να αναφέρω αυτήν την λεπτομέρεια.
Συμφωνώ απόλυτα με τον ΑΝΩΝΥΜΟ6!!!!
Δυσκολα εβρισκε κανεις θεση στο Β7 σε ενα 18μετρο λεωφορειο αλλα παρολα αυτα ο ΟΑΣΑ θεωρησε οτι ειχε πολυ χαμηλη επιβατικη κινηση....
Αντε να δούμε κατι καλό έχουμε πήξει χωρίς τοπική στο γαλάτσι Αντε να ξανα δούμε το 624 !!!!!