Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

ΗΣΑΠ: Ξεκίνησε η εγκατάσταση τηλεματικής στους σταθμούς

4 σχόλια

Ξεκίνησε η εγκατάσταση του συστήματος τηλεματικής στους σταθμούς των ΗΣΑΠ. Τηλεματική είναι εκείνο το σύστημα πληροφόρησης που ενημερώνει το επιβατικό κοινό μέσω ηλεκτρονικών πινάκων για τον προορισμό των επόμενων συρμών καθώς και το χρόνο αναμονής, όμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο μετρό και στο τραμ.Οι σταθμοί ΚΑΛΛΙΘΕΑ και ΠΕΥΚΑΚΙΑ είναι οι πρώτοι που απεκτήσαν τους πίνακες τηλεματικής και θα ακολουθήσουν, παράλληλα με την αντικατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής (το άλλο μεγάλο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη στον ΗΣΑΠ) και οι υπόλοιποι. Εκτός του συστήματος τηλεματικής, της ανακαίνισης της σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι και παράλληλα με την αντικατάσταση των σιδηροδρομικών γραμμών, εγκαθίσταται και καινούργιο σύστημα σηματοδότησης. Και τα τέσσερα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους και θα κοστίσουν 79,1 εκατομμύρια ευρώ.Η ανακαινισμένη επιδομή/υποδομή που θα επιτρέψει στους συρμούς των ΗΣΑΠ να αναπτύσσουν ταχύτητες μετρό (70-80χλμ/ωρα) σε συνδυασμό με την τηλεματική θα προσφέρει ταχύτατες και σίγουρες υπηρεσίες στους επιβάτες του.

Αμέσως επόμενο έργο στον ΗΣΑΠ είναι η υπογειοποίηση του τμήματος ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ και η κατασκευή των νέων σταθμών ΚΑΜΙΝΙΑ,ΙΛΙΣΣΟΣ και ΨΑΛΙΔΙ.
Μακροπρόθεσμα, ετοιμάζεται υπογειοποίηση ΚΑΙ του τμήματος ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ με ταυτόχρονη υπόγεια επέκταση προς τα βόρεια και υπερβόρεια προάστια σε 2 φάσεις.
1η φάση:Προς τον Αθλητικό Όμιλο Κηφισιάς, Νέα Ερυθραία, Καστρί και 23οχλμ Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.
2η φάση: Περαιτέρω επέκταση προς Άνοιξη και Άγιο Στέφανο.
Ήδη έχουν γίνει δημοπρατήσεις μελετήσεων για τις παραπάνω επεκτάσεις.

4 σχόλια:

  • 26 Μαρτίου 2010 στις 11:20 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Η τηλεματική θα τεθεί σε λειτουργία μετά το πέρας το εργασιών ή σταδιακά ?

  • 26 Μαρτίου 2010 στις 4:53 μ.μ.

    Πιθανοτατα μολις τελειωσει το εργο αντικαταστασης της γραμμης (εκτος του υπογειου τμηματος ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ) που χρονολογειται Ιουλιο 2010. Αλλιώς, σίγουρα μετά και το υπόγειο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ, για το οποίο όμως ΔΕΝ υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα, καθώς η αντικατάσταση των γραμμών σε αυτό το τμήμα θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Το υπόγειο τούνελ μετρά σχεδόν 1 αιώνα (αρα είναι "ευαίσθητο") ενω ΔΕΝ υπάρχει τρόπος εμεταφοράς υλικών με κάποια από τις εξόδους κινδύνου του τούνελ με αποτέλεσμα τα υλικά να πρέπει να μπαίνουν από τους σταθμούς και να τοποθετούνται στη σήραγγα. Αποτέλεσμα αυτού είναι το καλοκαίρι (περίπου Αύγουστο) να κλείσει για πολλούς μήνες το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ...

  • 26 Μαρτίου 2010 στις 10:13 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Για την ακρίβεια το τούνελ που είναι πάνω απο 100 χρόνια είναι το τμήμα Μοναστηράκι-Ομόνοια ( μέχρι εναπόθεση συρμών) . Το εν λόγο τμήμα λόγο της ''ευαισθησίας'' του θα χρειαστεί ανακατασκευή . Ενώ από Ομόνοια ως και Αττική είναι νέοτερης κατασκευής 1940-50

  • 26 Μαρτίου 2010 στις 10:45 μ.μ.

    Έχετε απόλυτο δίκιο! Απλά, η αντικατάσταση των γραμμών σε υπόγειο τμήμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο έργο...Ειδικά αν ο μόνος τρόπος για να φέρεις στα υλικά στο υπόγειο τμήμα είναι μόνο από τους σταθμούς...

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget