
Ξεκίνησε η εγκατάσταση του συστήματος τηλεματικής στους σταθμούς των ΗΣΑΠ. Τηλεματική είναι εκείνο το σύστημα πληροφόρησης που ενημερώνει το επιβατικό κοινό μέσω ηλεκτρονικών πινάκων για τον προορισμό των επόμενων συρμών καθώς και το χρόνο αναμονής, όμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο μετρό και στο τραμ.Οι σταθμοί ΚΑΛΛΙΘΕΑ και ΠΕΥΚΑΚΙΑ είναι οι πρώτοι που απεκτήσαν τους πίνακες τηλεματικής και θα ακολουθήσουν, παράλληλα με την αντικατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής (το άλλο μεγάλο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη στον ΗΣΑΠ) και οι υπόλοιποι. Εκτός του συστήματος τηλεματικής, της ανακαίνισης της σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι και παράλληλα με την αντικατάσταση των σιδηροδρομικών γραμμών, εγκαθίσταται και καινούργιο σύστημα σηματοδότησης. Και τα τέσσερα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους και θα κοστίσουν 79,1 εκατομμύρια ευρώ.

Αμέσως επόμενο έργο στον ΗΣΑΠ είναι η υπογειοποίηση του τμήματος ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ και η κατασκευή των νέων σταθμών ΚΑΜΙΝΙΑ,ΙΛΙΣΣΟΣ και ΨΑΛΙΔΙ.

1η φάση:Προς τον Αθλητικό Όμιλο Κηφισιάς, Νέα Ερυθραία, Καστρί και 23οχλμ Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.
2η φάση: Περαιτέρω επέκταση προς Άνοιξη και Άγιο Στέφανο.

Η τηλεματική θα τεθεί σε λειτουργία μετά το πέρας το εργασιών ή σταδιακά ?
Πιθανοτατα μολις τελειωσει το εργο αντικαταστασης της γραμμης (εκτος του υπογειου τμηματος ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ) που χρονολογειται Ιουλιο 2010. Αλλιώς, σίγουρα μετά και το υπόγειο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ, για το οποίο όμως ΔΕΝ υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα, καθώς η αντικατάσταση των γραμμών σε αυτό το τμήμα θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Το υπόγειο τούνελ μετρά σχεδόν 1 αιώνα (αρα είναι "ευαίσθητο") ενω ΔΕΝ υπάρχει τρόπος εμεταφοράς υλικών με κάποια από τις εξόδους κινδύνου του τούνελ με αποτέλεσμα τα υλικά να πρέπει να μπαίνουν από τους σταθμούς και να τοποθετούνται στη σήραγγα. Αποτέλεσμα αυτού είναι το καλοκαίρι (περίπου Αύγουστο) να κλείσει για πολλούς μήνες το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ...
Για την ακρίβεια το τούνελ που είναι πάνω απο 100 χρόνια είναι το τμήμα Μοναστηράκι-Ομόνοια ( μέχρι εναπόθεση συρμών) . Το εν λόγο τμήμα λόγο της ''ευαισθησίας'' του θα χρειαστεί ανακατασκευή . Ενώ από Ομόνοια ως και Αττική είναι νέοτερης κατασκευής 1940-50
Έχετε απόλυτο δίκιο! Απλά, η αντικατάσταση των γραμμών σε υπόγειο τμήμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο έργο...Ειδικά αν ο μόνος τρόπος για να φέρεις στα υλικά στο υπόγειο τμήμα είναι μόνο από τους σταθμούς...