Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΟΑΣΑ: Barcodes και στα εισιτήρια, επίκειται αύξηση-φωτιά!

3 σχόλια
Με στόχο την πώλησή τους σε δεσμίδες από σούπερ μάρκετ, ο ΟΑΣΑ απέκτησε τη δυνατότητα χρήσης barcodes στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.


Συγκεκριμένα, η διοίκηση του Οργανισμού προχώρησε στην εγγραφή του ως μέλους της εταιρείας GS1 Ελλάς ΑΕ, η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας, για την απόκτηση της δυνατότητας χρήσης barcode.

Με αυτή την κίνηση, ο ΟΑΣΑ εγκρίνει την εκτύπωση barcode στην οπίσθια όψη ικανής ποσότητας εισιτηρίων, εφόσον συναφθεί σχετική συμφωνία με αλυσίδα ή αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ειδικότερα, προτείνεται η συσκευασία δεσμίδων δέκα εισιτηρίων με μορφή shrink για ποσότητα 1.000.000 εισιτηρίων.

Η πίσω πλευρά των εισιτηρίων θα χρησιμοποιείται από τα σούπερ μάρκετ για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού ως προς τα νέα σημεία πώλησης εισιτηρίων.

Την ίδια στιγμή, βάσει Μνημονίου, οι τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών θα πρέπει να αυξηθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013 κατά τουλάχιστον 25%.

Συγκεκριμένα, το αργότερο τον επόμενο Μάρτιο θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να διαμορφώσει την τιμή του εισιτηρίων του 1,40 ευρώ (για όλα τα μέσα) σε 1,75 ευρώ τουλάχιστον και το αντίστοιχο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ στο 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα.


ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ μέσω του ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ

3 σχόλια:

  • 24 Μαΐου 2012 στις 2:16 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Πειτε οχι στα ηλεκτρονικα εισιτηρια.

  • 24 Μαΐου 2012 στις 10:11 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Λέω ΜΠΛΕ στο ηλεκτρονικό εισιτήριο ...

  • 27 Μαΐου 2012 στις 2:18 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Με το να ανεβαζουν τις τιμες την ιδια ωρα που μειωνονται κι αλλο τα εισοδηματα, πως ακριβως περιμενουν να αυξησουν τα εσοδα τους;; Δε μπορω να καταλαβω. Και με το ηλεκτρονικο εισητηριο και μπαρες, που θα σημαινει αναγκαστικη πληρωμη, πως θα μετακινειται ο κοσμος; Με τι λεφτα; Ετσι οπως παει το πραγμα με τις απανωτες αξησεις εισητιριων, περιταιρω μειωση δρομολογιων, κλπ., οι αστικες συγκοινωνιες οδευουν με τα χιλια για ιδιωτικοποιηση. Πραγμα ΕΦΙΑΛΤΗΣ για της συγκοινωνιες και τους επιβατες.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget