Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

ΟΑΣΑ: Προχωρά στη Β' φάση ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Θα συμμετέχει και ο προαστιακός

1 σχόλια
Σύμφωνα με τη δημοσίευση των πρακτικών από την Επιτροπή Διενέργειας της Α` φάσης του διεθνή διαγωνισμού με κλειστή διαδικασία για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ» 6 εταιρικά σχήματα προκρίθηκαν και συνεχίζουν στη Β' φάση του διαγωνισμού.
Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω:

1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT
2. INDRA SISTEMAS S.A
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS
4. ΑΤΕΣΕ
5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS
6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ

Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος.

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς.

Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.

Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ

Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.

Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών.

Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων.

Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου.

Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ!

Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας «εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ». Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του.


Πηγή: ypodomes.com

ΣΧΟΛΙΟ: Ευχάριστο νέο, αλλά για τον προαστιακό η απόλυτα ειρωνία. Δεν θα λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση, δεν θα λειτουργεί η τηλεματική, δεν θα λειτουργούν 2-3 έτοιμοι σταθμοί, ανατριχιαστικές συχνότητες δρομολογίων (ανα 1 ώρα και ανα 20 λεπτά ανα τμήμα), δεν λειτουργούν τα μισά εκδοτήρια, από την αρχή του 2011 δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος εισιτηρίων, αλλά θα έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο!

1 σχόλια:

  • 14 Οκτωβρίου 2011 - 1:18 π.μ.
    Ανώνυμος :

    «Παγωμένο» και το ηλεκτρονικό εισιτήριο

    Ο ΟΑΣΑ έχει πραγματοποιήσει διεθνή διαγωνισμό με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ωστόσο, ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού όλο και αυξάνεται (προσεγγίζει πλέον τα 100 εκατ. ευρώ) και δεν φαίνεται να συγκινεί την αγορά, παρόλη την υπερβολικά παχυλή συμμετοχή του δημοσίου. Κύκλοι της αγοράς προεξοφλούν ότι ο διαγωνισμός θα καταστεί άγονος.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget