Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΟΣΕ: Στο Σουφλί "έξωση" της σιδηροδρομικής γραμμής από το κέντρο της πόλης!

5 σχόλια
Τη μετακίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το κέντρο της πόλης προς τον κάμπο εξετάζουν οι αρχές του Σουφλίου σε συνδυασμό με τους αρμόδιους από την πλευρά του ΟΣΕ.


Εδώ και πολλά χρόνια - από καταβολής του Σιδηρόδρομου- η πόλη του Σουφλίου διχοτομείται από τις ράγες του τρένου, που όμως τώρα πια έχουν μετατραπεί σε μείζον πρόβλημα για την πόλη. Πρώτα απ' όλα είναι πάντα ορατός ο κίνδυνος ατυχημάτων καθώς πολλά αυτοκίνητα και πολλοί πεζοί διασχίζουν καθημερινά τις διαβάσεις λόγω του ότι ανατολικά των γραμμών βρίσκονται πολλές Δημόσιες Υπηρεσίες ακόμη και το Κέντρο Υγείας Σουφλίου.

Πέραν τούτου, οι ράγες είναι μια μόνιμη εστία μόλυνσης για την πόλη, αφού ο ΟΣΕ μπορεί να απαγορεύει τη χρήση της τουαλέτας σε σταθμούς και τη ρίψη απορριμμάτων από τις αμαξοστοιχίες, ωστόσο δεν σέβονται όλοι οι επιβάτες αυτές τις απαγορεύσεις.

Τέλος η απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών, θα απελευθερώσει μεγάλο χώρο στο κέντρο της πόλης, η κατάλληλη αξιοποίηση του οποίου, μπορεί να συνδράμει στην ποιοτική αναβάθμισή της.

Οι επαφές μεταξύ του Δήμου και του ΟΣΕ έχουν ήδη γίνει και τώρα η υπόθεση βρίσκεται στη φάση που αναζητείται τρόπος ώστε να εκπονηθεί η μελέτη σε σύντομο χρόνο. Η γραμμή θα μεταφερθεί ανατολικά της πόλης μεταξύ του περιφερειακού δρόμου και του ποταμού Έβρου και σε αυτό το κομμάτι το πρόβλημα των απαλλοτριώσεων έχει λυθεί. Το μέγα ζητούμενο είναι ξεπεραστούν γρήγορα τα γραφειοκρατικά προβλήματα καθώς η έγκριση της προμελέτης έχει ήδη εξασφαλιστεί από τον ΟΣΕ.

Το έργο θα κοστίσει 7 εκ. € για την κατασκευή του και θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, ενώ η μελέτη κατασκευής του, που θα χρηματοδοτηθεί από το Δήμο, θα κοστίσει 400.000 ευρώ.

ΠΗΓΗ: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

5 σχόλια:

  • 5 Απριλίου 2012 στις 8:38 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Σε όλη την Ευρώπη οι σταθμοί είναι στο κέντρο των πόλεων και των χωριών. Μόνο στην Ελλάδα τους χωροθετούμε εκτός πόλεων, και όσους ήδη υπάρχουν (όπως στο Σουφλί) θέλουμε να τους διώξουμε.

  • 5 Απριλίου 2012 στις 6:16 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    "Οι ράγες είναι μια μόνιμη εστία μόλυνσης για την πόλη, αφού ο ΟΣΕ μπορεί να απαγορεύει τη χρήση της τουαλέτας σε σταθμούς και τη ρίψη απορριμμάτων από τις αμαξοστοιχίες, ωστόσο δεν σέβονται όλοι οι επιβάτες αυτές τις απαγορεύσεις"...
    Με άλλα λόγια φταίνε οι ράγες για τα σκουπίδια, φταίει το τρένο για την βρωμιά όπως επίσης φταίει το τρένο που κουβαλά "ανθρώπους" που πάντα κατηγορούν τους άλλους για τα σκουπίδια...κακό τρένο! Παλιότρενο!
    Τώρα θα δεις τι θα πάθεις, που θα σε ξηλώσω από την πόλη που εξυπηρετείς και θα σε πάω στα χωράφια έξω από την πόλη για να εξυπηρετείς τα συμφέροντα που πάνε να φάνε ότι έχει απομείνει από κονδύλια για την ανάπτυξη σου σαν μέσο, και να καταδικάσουν την χώρα ακόμη περισσότερο στην αθλιότητα και την παρακμή! Κατάλαβες παλιότρενο που πετάς τα σκουπίδια σου παντού και μου λερώνεις την πόλη; Που με ενοχλείς; Τι και αν έχεις σταθμό στην πόλη του Σουφλίου; Από εδώ και πέρα θα κάνεις παγκόσμια πρωτοτυπία και θα εξυπηρετείς τα χωράφια του Σουφλίου...

  • 5 Απριλίου 2012 στις 6:49 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Καλησπέρα.Η ΄πόλη΄του Σουφλίου έχει 7.000 κατοίκους,ένα μεγάλο χωριό είναι από κάθε άποψη,και ο σιδηρόδρομος περνά από την 'πόλη'κάθε δύο ώρες στις καλές του,ο σταθμος βρίσκεται σε απόσταση μερικών λεπτών από την αγορά οπότε δεν υπάρχει κανενας απολύτως λογος να μεταφερθεί στα χωράφια και η γραμμή είναι παράλληλη με τον κεντρικό δρόμο της πόλης,δεν ενοχλεί.Οσο για τις διαβάσεις δεν τίθεται θέμα αφου όπως έγραψα τα τραίνα περνάνε σπάνια και δεν υπάρχει και η τρομερή κίνηση οχημάτων στην 'πόλη'.Σε ότι αφορά την καθαριότητα και τις τουαλέτες,σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο οι υπέυθυνοι των αμαξοστοιχιών κλειδώνουν τις τουαλέτες όταν οι συρμοί βρίσκονται εντός των σταθμών,οπότε γιατί να μην το κάνει και ο οσε;Το περίεργο όμως είναι οτι στο άρθρο πουθενά δεν αναφέρεται στο μποτιλιάρισμα που προκαλείται οταν γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών απο τα κτελ αφού δεν υπάρχει χώρος σταθμευσης λεωφορείων και αυτα καταλαμβάνουν το οδόστρωμα,αφου ο δρόμος είναι στενός.Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να μεταφερθεί κάπου αλλου η στάση;Ευχαριστώ,jwudalas

  • 6 Απριλίου 2012 στις 3:29 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Παρόλο πυο πρόκειται ουσιαστικά για αναδημοσίευση, πραγματικά δεν περίμενα να την δώ να αναγράφεται έτσι χωρίς κάποιο σχόλιο από τον διαχειρηστή, λες και όσα λέει είναι σωστά ή λογικά ...
    Το αισχρό δημοσίευμα με τις παντελός ηλήθειες απαιτήσεις του δημάρχου να μην πω τπτ καλύτερα ....

  • 6 Απριλίου 2012 στις 6:10 μ.μ.

    Ξέρετε ότι κανένας λογικός άνθρωπος (όπως και ο διαχειριστής) δεν θα συμφωνούσε με το δημοσίευμα. Το μόνο που θα μπορούσα να κάνω είναι να τους "στολίσω" με επίθετα αμφιβόλου ποιότητας. Αρκέστηκα με ένα θαυμαστικό στον τίτλο... ;-)

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget