ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
-
▼
Οκτωβρίου
(23)
- Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011: Στάση εργασίας στα Λεωφο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Έργα 740εκ. ευρώ μέσω ΕΣΠΑ
- Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011: Δρομολόγια Κυριακής σ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Από Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011: Αναστολ...
- ΕΜΠ: Τμήμα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής: ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προς απομάκρυνση του Διευθύνοντα Συμ...
- Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες και στάσεις εργα...
- ΟΑΣΑ: 3η παράταση ισχύος φοιτητικών πάσο μέχρι και...
- ΟΑΣΑ: Συνεργασία με τη Google και ένταξη των Αθηνα...
- Δευτέρα 17 - Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες στ...
- Πέμπτη 13 & Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011: 48ωρη απε...
- ΟΑΣΑ: Προχωρά στη Β' φάση ο διαγωνισμός για το ηλε...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - ΕΡΓΟΣΕ: Χάθηκε συνεργασία για παροχ...
- ΔΕΚΟ: Εκκίνηση διαδικασιών μαζικού ξεπουλήματος τη...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΑΤΡΩΝ: Σε πλήρη απαξίωση το επιτυχημέ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Δευτέρα 10 & Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011:...
- ΟΑΣΑ: Δευτέρα 10 Οκτωβρίου: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ ...
- ΣΤΑΣΥ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011: Έφοδος των ΜΑΤ στ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Λάθος η αύξηση κομίστρων - Η λαθρεπι...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες και...
- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: Να συμμορφωθεί με τη νομολογ...
- ΟΣΥ: Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011: Στάση εργασίας στα ...
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
ΟΑΣΑ: Προχωρά στη Β' φάση ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Θα συμμετέχει και ο προαστιακός
Σύμφωνα με τη δημοσίευση των πρακτικών από την Επιτροπή Διενέργειας της Α` φάσης του διεθνή διαγωνισμού με κλειστή διαδικασία για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ» 6 εταιρικά σχήματα προκρίθηκαν και συνεχίζουν στη Β' φάση του διαγωνισμού.
Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω:
1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT
2. INDRA SISTEMAS S.A
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS
4. ΑΤΕΣΕ
5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS
6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ
Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος.
Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς.
Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.
Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ
Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.
Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών.
Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων.
Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου.
Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ!
Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας «εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ». Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του.
Πηγή: ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Ευχάριστο νέο, αλλά για τον προαστιακό η απόλυτα ειρωνία. Δεν θα λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση, δεν θα λειτουργεί η τηλεματική, δεν θα λειτουργούν 2-3 έτοιμοι σταθμοί, ανατριχιαστικές συχνότητες δρομολογίων (ανα 1 ώρα και ανα 20 λεπτά ανα τμήμα), δεν λειτουργούν τα μισά εκδοτήρια, από την αρχή του 2011 δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος εισιτηρίων, αλλά θα έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο!
Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω:
1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT
2. INDRA SISTEMAS S.A
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS
4. ΑΤΕΣΕ
5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS
6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ
Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος.
Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς.
Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.
Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ
Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.
Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών.
Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων.
Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου.
Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ!
Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας «εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ». Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του.
Πηγή: ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Ευχάριστο νέο, αλλά για τον προαστιακό η απόλυτα ειρωνία. Δεν θα λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση, δεν θα λειτουργεί η τηλεματική, δεν θα λειτουργούν 2-3 έτοιμοι σταθμοί, ανατριχιαστικές συχνότητες δρομολογίων (ανα 1 ώρα και ανα 20 λεπτά ανα τμήμα), δεν λειτουργούν τα μισά εκδοτήρια, από την αρχή του 2011 δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος εισιτηρίων, αλλά θα έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο!
1 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
«Παγωμένο» και το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Ο ΟΑΣΑ έχει πραγματοποιήσει διεθνή διαγωνισμό με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ωστόσο, ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού όλο και αυξάνεται (προσεγγίζει πλέον τα 100 εκατ. ευρώ) και δεν φαίνεται να συγκινεί την αγορά, παρόλη την υπερβολικά παχυλή συμμετοχή του δημοσίου. Κύκλοι της αγοράς προεξοφλούν ότι ο διαγωνισμός θα καταστεί άγονος.