Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προς απομάκρυνση του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ & δημοπράτηση του προαστιακού σταθμού ΖΕΦΥΡΙ

0 σχόλια
Στην απομάκρυνση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωάννη Πετρόπουλου, προχωρά το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.


Πρόκειται για ένα ακόμη στέλεχος του συγκεκριμένου υπουργείου που είχε αναλάβει καθήκοντα επί των ημερών της υπουργίας του Δημήτρη Ρέππα και απομακρύνεται κατά την διάρκεια της ηγεσίας του κ. Γιάννη Ραγκούση....

Ο κ. Πετρόπουλος είχε οριστεί Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής του ΟΣΕ, στις 16 Φεβρουαρίου 2010, ταυτόχρονα με τις διοικήσεις των υπολοίπων εταιρειών του oμίλου.

Η θητεία του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, όπως και των υπολοίπων στελεχών του ομίλου ΟΣΕ που ορίστηκαν με την ίδια απόφαση, έχει λήξει από τον Ιούνιο, ωστόσο οι υπόλοιπες διοικήσεις παραμένουν στις θέσεις τους.

Το υπουργείο δεν έχει εκδώσει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα. Η απομάκρυνση έγινε γνωστή μέσω του opengov.gr, όπου δημοσιεύεται πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη της θέσης με προθεσμία κατάθεσης ενδιαφέροντος έως τις 4 Νοεμβρίου.

Έρχονται δημοπρατήσεις 800 εκατομμυρίων ευρώ

Να σημειώσουμε ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει στην αρμοδιότητα της την κατασκευή σιδηροδρομικής υποδομής και άλλων σημαντικών έργων που αφορούν στο σιδηρόδρομο και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, για παράδειγμα ο διαγωνισμός για το Θριάσιο.

Παρότι το τελευταίο διάστημα οι δημοπρατήσεις έργων από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ γίνονταν στην κυριολεξία με το σταγονόμετρο, ελλείψει κονδυλίων, τους επόμενους μήνες αναμένεται να προχωρήσουν οι δημοπρατήσεις έργων ύψους περίπου 800 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι δημοπρατήσεις θα αφορούν κυρίως σε κατασκευαστικά έργα στο δίκτυο Πελοποννήσου αλλά και σε έργα ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης. Συνολικά για το τρέχον έτος ο προγραμματισμός της εταιρείας περιλάμβανε δημοπρατήσεις ύψους 1,2 δισ. ευρώ.

Διαγωνισμός για το Θριάσιο

Ο τελευταίος διαγωνισμός ης ΕΡΓΟΣΕ, αφορούσε στο έργο της Β΄ λειτουργικής φάσης του συγκροτήματος Θριασίου Πεδίου, προϋπολογισμού δημοπράτησης 122 εκατ. ευρώ. Για το συγκεκριμένο έργο δεν έχει προκύψει ακόμη ανάδοχος.

Πρόκειται για το σημαντικότερο σιδηροδρομικό έργο της Αττικής καθώς με την υλοποίησή του θα ολοκληρωθεί το τερματικό του Θριάσιου Πεδίου, στο οποίο θα συγκεντρωθούν πλειάδα σημαντικών λειτουργιών του Σιδηρόδρομου που θα επιτρέψουν την απελευθέρωση χώρων του ΟΣΕ στην πρωτεύουσα.

Στο αντικείμενο εργασιών περιλαμβάνονται τα έργα υποδομής των γραμμών εντός του συγκροτήματος τα έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης το συνόλου των γραμμών, προμήθεια γερανογεφυρών και του μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και την κατασκευή των κτιριακών έργων που είναι αναγκαία για την λειτουργία του Συγκροτήματος.

Τέλος, στο αντικείμενο των εργασιών περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός νέου Προαστιακού Σταθμού «ΖΕΦΥΡΙ». Ο αρχικός προγραμματισμός της ΕΡΓΟΣΕ προέβλεπε ότι το συγκεκριμένο έργο θα είχε ολοκληρωθεί μέσα το 2013, ωστόσο κάτι τέτοιο θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο και η ολοκλήρωση του έργου παραπέμπεται για το 2015, εφόσον βέβαια προκύψει ανάδοχος ως το τέλος του έτους.
Της Μάρως Τσαντήλα


ΠΗΓΗ www.euro2day.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget