Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στις ανύπαρκτες λεωφορειολωρίδες (-πάρκινγκ) τα ποδήλατα πιλοτικά!

0 σχόλια
Άλλη μια απόφαση του Υπουργείου Υποδομών που αποδεικνύει την μηδενική ανταπόκριση τους με την πραγματικότητα.

Οχι για το περιεχόμενο της απόφασης που είναι θεμιτό (αφού δεν μπορούν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν ένα σύστημα αποκλειστικών ποδηλατοδρόμων πάνω σε υπάρχοντες δρόμους γιατί η κα. Τούλα δεν θα βρίσκει να παρκάρει, βλ. ποδηλατόδρομοι Κηφισιάς) αλλά στο γεγονός ότι αναφέρουν ως "λεωφορειολωρίδες" τα συγκοινωνιακά υπολείμματα μιας προσωρινά ευρωπαϊκής πόλης από το 2004. Εκτός της αηδιαστικής απόφασης του τέως υπουργού μεταφορών για την είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες ως ύστατη προσπάθεια περισυλλογής ψήφων που ακύρωσε μια τιτανιώδη προσπάθεια δεκαετιών για την εδραίωση τους, οι λεωφορειολωρίδες πλέον όχι μόνο δεν τηρούνται από τα ΙΧ αλλά γίνονται λωρίδες πάρκινγκ (!) για αυτά, με πρωτεργάτη την οδό Ερατοσθένους στο Καλλιμάρμαρο. Και μόνο ότι το παρακάτω δελτίο τύπου του υπουργείου συμπεριλαμβάνει αυτή την οδό μέσα στο σύστημα των "λεωφορειολωρίδων" τους, λέει πολλά!


Μετά την οδό Ερατοσθένους που θεωρείται δευτερεύουσας σημασίας αλλά χαρακτηριστική, οι πιο σημαντικές λεωφορειολωρίδες της Αθήνας έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ! Δεν θα πούμε τίποτα άλλο, παρά να σας παραθέσουμε το δελτίο τύπου του Υπουργείου. Ελπίζουμε σε ασφαλή μετακίνηση των ποδηλατιστών, αν και μάλλον χλωμό αφού στις λεωφορειολωρίδες μόνο... λεωφορεία δεν κυκλοφορούν!



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Τα ποδήλατα θα μπορούν να κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας στις λεωφορειολωρίδες παράλληλης ροής με την κυκλοφορία, που βρίσκονται εντός δακτυλίου, με απόφαση που υπέγραψε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

Η ρύθμιση αυτή θα ισχύσει δοκιμαστικά από τις 20 Ιουνίου έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2011, ώστε να εκτιμηθεί η επίπτωσή της στη λειτουργία των λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Τα ποδήλατα θα πρέπει να κινούνται στο δεξιό άκρο της λεωφορειολωρίδας, σε μονό στοίχο δίπλα στο κράσπεδο της οδού, χωρίς να προβαίνουν σε ελιγμούς, ώστε να υπάρχει επαρκής διαθέσιμος χώρος για την κίνηση των διερχόμενων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς και των υπολοίπων οχημάτων, για τα οποία επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες.

Οι ποδηλάτες θα πρέπει να τηρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ και οφείλουν να παραχωρούν απόλυτη προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα υπόλοιπα οχήματα. Θα φέρουν κατάλληλο εξοπλισμό, καθώς επίσης και κατάλληλη σήμανση επί των ποδηλάτων, ώστε να είναι ασφαλής και διακριτή η κίνησή τους, ιδιαίτερα κατά τις νυκτερινές ώρες.

Οι οδηγοί όλων των οχημάτων, για τα οποία επιτρέπεται να κινούνται εντός της λεωφορειολωρίδας, οφείλουν να σέβονται τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ., ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την επιτρεπόμενη ταχύτητα και τους ελιγμούς και να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή όταν συναντούν ποδηλάτες στη διαδρομή τους.

Η κυκλοφορία των ποδηλάτων θα επιτρέπεται στις λεωφορειολωρίδες που βρίσκονται στις οδούς:

* Βασ. Σοφίας, στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Πυρρή και στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Τσόχα και Ακαδημίας

* Φειδιππίδου, μεταξύ των οδών Μεσογείων και Κηφισίας

* Σταδίου, μεταξύ των οδών Σταύρου και Βουκουρεστίου

* Βασ. Κωνσταντίνου και στις δύο κατευθύνσεις μεταξύ των οδών Β. Όλγας και Βασ. Αλεξάνδρου

* Πατησίων, στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Στουρνάρη και Μετσόβου και στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Αλεξάνδρας και Πανεπιστημίου

* Συγγρού στην κατεύθυνση προς κέντρο μεταξύ των οδών Ζίννη και Διάκου

* Ακαδημίας, μεταξύ της πλ. Κάνιγγος και της οδού Ιπποκράτους

* Μαυρομματαίων, μεταξύ των οδών Βασ. Ηρακλείου και Ιουλιανού

* Ηπείρου, μεταξύ των οδών Αχαρνών και Πατησίων

* Ιπποκράτους, μεταξύ των οδών Κατσώνη και Σόλωνος

* Χαρ. Τρικούπη, μεταξύ των οδών Ναυαρίνου και Ξιφίου

* Αλεξάνδρας, στην κατεύθυνση προς κέντρο σε όλο το μήκος και στην κατεύθυνση προς περιφέρεια μεταξύ των οδών Πατησίων και Σούτσου

* Σωκράτους, μεταξύ των οδών Αγ. Κωνσταντίνου και Πειραιώς

* Ερατοσθένους, στην κατεύθυνση προς κέντρο σε όλο το μήκος, και

* Παπαδιαμαντοπούλου, μεταξύ των οδών Μιχαλακοπούλου και Βασ. Σοφίας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget