Ένα απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε στις 23:45 χθες το βράδυ, στο σταθμό του Μετρό στα Σεπόλια.

Ένας άνδρας έπεσε στις ράγες του Μετρό, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πόδι.
Στο σημείο έσπευσαν 7 άνδρες της Πυροσβεστικής με 2 οχήματα, οι οποίοι κατάφεραν να τον απεγκλωβίσουν, ενώ στη συνέχεια ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, ώστε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, ο άτυχος άνδρας υποβλήθηκε σε ακρωτηριασμό του ποδιού.
ΠΗΓΗ: newsbeast.gr και zougla.gr
ΣΧΟΛΙΟ: Είναι τραγικό... Να ήταν άλλη μια προσπάθεια αυτοκτονίας;
Η εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει οδηγήσει τα δρομολόγια των τρένων Αθήνα – Θεσσαλονίκη να κινδυνεύουν άμεσα με σύγκρουση!

Κάθε βράδυ, εδώ και μία βδομάδα, τα τρένα που εκτελούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο περνούν από του «Χάρου τα δόντια», γιατί στο ορεινό τμήμα της διαδρομής, από το Δομοκό μέχρι την Τιθορέα, αναγκάζονται να διέρχονται τους σταθμούς με κόκκινο!
Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει σταθμάρχης που να ελέγχει την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο και έτσι, οι μηχανοδηγοί κάνουν μόνοι τους τη δουλειά, παίζοντας κυριολεκτικά «κορώνα – γράμματα» τη ζωή τη δική τους και των επιβατών, που ταξιδεύουν αγνοώντας τον κίνδυνο που διατρέχουν.
«Οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να σταματήσουν το τρένο, να κατέβουν κάτω και να ελέγξουν οι ίδιοι την γραμμή για να αποφύγουν τον εκτροχιασμό. Επίσης, είναι αναγκασμένοι να συνεννοηθούν με το τρένο που κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση, για να μην έρθουν σε μετωπική σύγκρουση μαζί του», λέει στο Newsbomb στέλεχος του ΟΣΕ με εμπειρία δεκαετιών στα τρένα. «Το γεγονός ότι ως τώρα αποφεύχθηκε ατύχημα ή εκτροχιασμός είναι θαύμα!»
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι στο σημείο, που καλύπτει 13 σταθμούς (7 για την κάθοδο και 6 για την άνοδο) μέχρι πρότινος είχε δύο σταθμάρχες. Ο ένας όμως αναγκάστηκε να αποχωρήσει με πρόωρη συνταξιοδότηση, λόγω των νέων μέτρων στον Οργανισμό και ο δεύτερος πήρε αναρρωτική άδεια, λόγω προβλήματος υγείας.
Η διοίκηση του Οργανισμού όμως σε μια απίστευτη επίδειξη καθυστέρησης και ερασιτεχνισμού, αρνήθηκε να στείλει αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε, παρά το γεγονός ότι ο ρόλος του σταθμάρχη στο συγκεκριμένο σημείο είναι κομβικός. Η γραμμή σε αυτό το τμήμα είναι μονή, σε ένα μήκος 110 χλμ περίπου και η ρύθμιση της κυκλοφορίας από τον σταθμάρχη αυξάνει την ασφάλεια του ταξιδιού, περιορίζοντας τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, ενώ παράλληλα βοηθάει ώστε τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται χωρίς καθυστερήσεις.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά το γεγονός πως η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι, σε ένα μεγάλο ποσοστό καινούργια, εντούτοις παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις, που ξεπερνούν τη μία ώρα. Μόλις το περασμένο Σάββατο, μάλιστα, εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση την Αθήνα, περίμενε 7 ολόκληρες ώρες στον Δομοκό!
Ρεπορτάζ: Θωμάς Μώρος, Πηγή: newsbomb.gr
Ως “μικρή επανάσταση” χαρακτήρισε η υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη την ανάρτηση -για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους- δασικών χαρτών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στον Μαραθώνα, σύμφωνα με το νέο δασικό χάρτη, 3.231 στρέμματα φαίνεται ότι έχουν αλλάξει χρήση. Ειδικότερα, με βάση τις αεροφωτογραφίες του 1945 (σε συνδυασμό με εκείνες του 1937, 1938 και 1939) τα δάση και οι δασικές εκτάσεις στην περιοχή ήταν 53.206 στρέμματα ενώ σήμερα έχουν μειωθεί στα 49.975 στρέμματα.
Στην περιοχή της Νέας Πεντέλης αλλαγή χρήσης φαίνεται μόνο στο 2% των εκτάσεων, δηλαδή σε 27 στρέμματα, ενώ στην Παλαιά Πεντέλη τα τελευταία 66 χρόνια άλλαξαν χρήση 506 στρέμματα. Συνολικά, και στις τρεις περιοχές, όπως προκύπτει από τους νέους δασικούς χάρτες, χάθηκαν 3.764 στρέμματα.
Σε συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα σήμερα (5/4) στο Ινστιτούτο Μεσογειακών Δασικών Οικοσυστημάτων και Τεχνολογίας Δασικών Προϊόντων με αφορμή την παρουσίαση των δασικών χαρτών για Πεντέλη, Νέα Πεντέλη και Μαραθώνα, η κα Μπιρμπίλη ανέφερε μεταξύ άλλων τα κάτωθι:
“Για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, αναρτώνται οι πρώτοι δασικοί χάρτες, για την Πεντέλη, τη Νέα Πεντέλη και το Μαραθώνα. Ξεκινάμε μια μικρή επανάσταση, που οδηγεί στην κατοχύρωση και διασφάλιση του τι και πού είναι δάσος στην Ελλάδα.
“Τα οφέλη από τους δασικούς χάρτες είναι καταλυτικά και για το περιβάλλον και για τους πολίτες και για τις περιοχές που αφορούν και για τη χώρα μας.
“Για το περιβάλλον, γιατί θωρακίζουμε το δάσος και τις δασικές εκτάσεις από τις αυθαίρετες επεμβάσεις και την άναρχη δόμηση. Διασώζουμε και διασφαλίζουμε ό,τι έχει απομείνει.
“Για τους πολίτες, γιατί διευκολύνουμε την ολοκλήρωση του Κτηματολογίου, διασφαλίζοντας την ιδιωτική αλλά και τη δημόσια περιουσία. Από μια κατάσταση άναρχη, προσδιορίζουμε με οριστικό και αμετάκλητο τρόπο τι είναι δάσος και τι όχι. Δεν θα χρειάζονται πλέον πράξεις χαρακτηρισμού για να γνωρίζει κάποιος τι είναι η έκταση στην οποία θέλει να δομήσει, να επενδύσει, να έχει απλά στην κατοχή του. Τέρμα οι ασάφειες, οι καθυστερήσεις, η ταλαιπωρία, η συναλλαγή.
“Για τις συγκεκριμένες περιοχές γιατί ανοίγουμε το δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της Πεντέλης, της Νέας Πεντέλης και του Μαραθώνα, αφού οι δασικοί χάρτες συμβάλλουν στην κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου χωροταξικού σχεδιασμού.
“Για την Ελλάδα γιατί επιτέλους οριοθετούμε και καταγράφουμε με διαφάνεια τι είναι δάσος και δασική έκταση ξεκινώντας από τις πυρόπληκτες περιοχές της Αττικής. Μετά από κάθε πυρκαγιά στο δάσος, λέγαμε δασικοί χάρτες. Τώρα τους αποκτούμε.
“Με τους δασικούς χάρτες, βάζουμε τέλος στην ασάφεια, την αδράνεια και τη συναλλαγή γύρω από τα δάση της χώρας μας. Λέμε τέλος στον φαύλο κύκλο μιας νόμιμης ή μη συναλλαγής η οποία, δεν έβγαζε πουθενά και δημιουργούσε φοβερά αναπτυξιακά αδιέξοδα και το μεγάλο αδιέξοδο της αυθαιρεσίας μέσα στα δάση και τις δασικές μας περιοχές.
“Εκφράζουν τη βούληση της πολιτείας να ξεχωρίσει την πολιτική διαχείριση των δασών μας που έχει σχέση με τη διαμόρφωση πολιτικής για τα δάση και την προστασία τους από την τεχνική διαχείριση, που θα έπρεπε να είναι υπόθεση τεχνοκρατών.
“Η χώρα μας για να βγει από την κρίση, μια κρίση πολυδιάστατη που ακουμπά και σε κακώς κείμενα άλλα και σε νοοτροπίες, πρέπει να κάνει τομές. Η κύρωση των δασικών χαρτών, είναι μια από τις τομές αυτές.
“Γνωρίζω καλά ότι οι μεγάλες τομές φαίνεται να αδικούν κάποιους ανθρώπους. Και συνήθως προκαλούν αντιδράσεις. Μπορεί πράγματι κάποιοι να αδικούνται. Ακριβώς γι’ αυτό δώσαμε προτεραιότητα και στην ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων, αλλά και στη δημιουργία μηχανισμού στον οποίο μπορούν να καταφύγουν όσοι αισθάνονται ότι αδικούνται.
“Σε ό,τι αφορά στην ενημέρωση, έγνοια και φροντίδα μας είναι να ενημερωθεί και ο τελευταίος κάτοικος της περιοχής που αναρτώνται οι χάρτες μέσα από έντυπα στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, αλλά και μέσα από δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής, μέσα από το internet, καθώς και τηλεφωνικό κέντρο.
“Σε ό,τι έχει να κάνει με πιθανές αντιδράσεις, τις σεβόμαστε και δημιουργήσαμε μηχανισμό υποβολής ενστάσεων απ’ όσους νομίζουν ότι αδικούνται. Οι ενστάσεις αυτές θα κριθούν από ανεξάρτητο μηχανισμό και το αποτέλεσμα της κρίσης θα είναι απολύτως σεβαστό. Δεν αντιδικούμε με κανέναν. Δεν βάζουμε τους πολίτες απέναντι. Τους θέλουμε δίπλα μας.
“Θέλω κλείνοντας να πω ότι το στοίχημα αυτό δεν είναι μόνο προσωπικό αλλά ένα στοίχημα συλλογικό, ένα στοίχημα για την πολιτεία και την κεντρική διοίκηση, για την αποκεντρωμένη Περιφέρεια, για τις Δ/νσεις Δασών, για την Κτηματολόγιο, για τους δασολόγους, για τους δημάρχους, για τους πολίτες. Το εγχείρημα γίνεται για πρώτη φορά. Αλλάξαμε και αλλάζουμε τις δομές που δεν επέτρεπαν στην ουσία την ανάρτηση και την κύρωση. Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τα πάντα, να αλλάξουμε ό,τι διαπιστώσουμε ότι δεν πάει καλά. Σας θέλουμε δίπλα κι εσάς να εντοπίσουμε τα πιθανά μικρά ή μεγάλα προβλήματα.
“Στην υπόθεση των δασικών χαρτών, σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων, αλλά πάνω απ΄ όλα σεβόμαστε το δικαίωμα αυτών που θα έρθουν μετά από εμάς να ζήσουν σε μια χώρα που θα εξακολουθεί να έχει δάση.
“Στο δίλημμα αν θα αφήσουμε τα πράγματα στην ίδια κατεύθυνση ή θα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, η απάντηση μας οφείλει να είναι: Θα κάνουμε το βήμα μπροστά. Θα κάνουμε πράξη το αυτονόητο. Έστω και αργά, θα ορίσουμε τι και που είναι δάσος, προς όφελος της τοπικής ανάπτυξης, των πολιτών, του περιβάλλοντος, τελικά προς όφελος της Ελλάδας”.
econews, ΥΠΕΚΑ
Ομιλία του Υφυπουργού ΠΕΚΑ, Θάνου Μωραΐτη
Φωτογραφίες από τους πρώτους δασικούς χάρτες: 1, 2, 3
To βίντεο του ΥΠΕΚΑ για τους Δασικούς Χάρτες
Παρουσίαση "Ανάρτηση Δασικών Χαρτών"
Ερωτήσεις-Απαντήσεις
Έντυπο του ΥΠΕΚΑ για τους Δασικούς Χάρτες
Έντυπο της Κτηματολόγιο ΑΕ για τους Δασικούς Χάρτες
Σήμερα, 5 Απριλίου 2011, το συγκρότημα ΣΚΑ άνοιξε τις πύλες του στο επιβατικό κοινό και στα δρομολόγια Χαλκίδας και Θεσσαλονίκης αλλά και στον προαστιακό ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΜΑΓΟΥΛΑ-ΚΙΑΤΟ. Όπως αναμενόταν, η μετεπιβίβαση για Κιάτο συνεχίζει να γίνεται στα Άνω Λιόσια ενώ ο προαστιακός ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ δεν περνά καθόλου από το ΣΚΑ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ενημερώσει κανένα από τα δρομολόγια στο site της αλλά ούτε και στους σταθμούς παρά μόνο στον σταθμό ΣΚΑ.

Έχοντας πολύ καιρό να χρησιμοποίησω τον προαστιακό, η αντίληψη που μου δημιουργήθηκε είναι οτι αυτό το τόσα πολλά υποσχόμενο μέσο που θα μπορούσε να λύσει τα χέρια των μετακινήσεων στην ευρύτερη περιοχή του λεκανοπεδίου έχει υποπέσει σε μια πρωτοφανή παρακμή. Η αδιαφορία με την οποία φαίνεται να αντιμετωπίζει το "διαμάντι" του ο ΟΣΕ είναι τραγική και αποδεικνύει την βαθιά σαπίλα του οργανισμού. Πρόσφατα, ο προαστιακός έλαβε και την μερίδα του λέοντος από τις μειωμένες επιχορηγήσεις ως ζημιογόνα υπηρεσία με αποτέλεσμα να κλείσει σχεδόν το σύνολο των ιστορικών μετρικών γραμμών της πρώην ΣΠΑΠ, ενώ ο προαστιακός ως υπηρεσία θα έπρεπε να είναι κερδοφόρα.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το μέσο από την αδιαφορία για την λειτουργία του είναι πολυάριθμα:
1. Ανενεργή σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/τηλεπικοινωνίες στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ (λόγω μίζες της SIEMENS)
2. Ανενεργή τηλεματική στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ (λόγω μίζες της SIEMENS)
3. Ανενημέρωτα ή και χαλασμένα αυτόματα εκδοτήρια εισιτηρίων από τα οποία οι επιβάτες δεν μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο για την υπεραστική ζώνη. Από την άλλη, τα εκδοτήρια με προσωπικό δεν καλύπτουν όλο το ωράριο λειτουργίας του προαστιακού.
4. Ανενεργές κυλιόμενες κλίμακες και ασανσέρ στο αστικό τμήμα (εδώ και 8 μήνες!)
5. Εκτός λειτουργίας ακυρωτικά μηχανήματα στον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ (εδώ και 8 μήνες!)
6. Τα δρομολόγια αστικού τμήματος είναι απαράδεκτα αραιά. Ένα δρομολόγιο την ώρα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα ήταν κακόγουστο ανέκδοτο. Ο κάθετος άξονας του προαστιακού θα μπορούσε να εξυπηρετεί πολλούς πολίτες, ειδικά αν κατασκευάζονταν και οι σταθμοί ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ, ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ και ο ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ήταν εντός του κέντρου του ομώνυμου προαστίου ως υπόγειος, από όπου περνά ούτως ή άλλως το μέσο. Αλλά και τα 3 ανα ώρα στο αστικό τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ είναι οριακά απαράδεκτο. Για μια αστική μετακίνηση τις καθημερινές, ο επιβάτης δεν πρέπει και δεν μπορεί να περιμένει παραπάνω από 15 λεπτά (δλδ ο προαστιακός ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ προ ηλεκτροκίνησης Κιάτου λειτουργούσε οριακά). Αλλά και τα υπεραστικά δρομολόγια για Κιάτο δεν μπορούν να θεωρηθούν επαρκή. Τις ώρες αιχμής θα έπρεπε να υπάρχουν 2 ανα ώρα. Όσο για το αστικό τμήμα ικανοποιητικά θα ήταν τα 4 και ιδανικά τα 6 ανα ώρα.
7. Οι σταθμοί και το τροχαίο υλικό είναι πλέον υγειονομικού ενδιαφέροντος από έλλειψη καθαριότητας ενώ τα ανήσυχα νιάτα φροντίζουν να ξεσκίζουν τα καθίσματα με τους σουγιάδες τους και να τα αποτελειώνουν με γκράφιτι tag ενώ το τελευταίο δεν γίνεται μόνο σε κάθε πιθανή και απίθανη επιφάνεια του τρένου, αλλά πλέον και στους σταθμούς.
8. Έλλειψη συντήρησης στην τηλεματική (όπου λειτουργεί). Οι ηλεκτρονικοί πίνακες τόσο στο επίπεδο αποβαθρών όσο και στο επίπεδο εισιτηρίων είναι σε πολλούς σταθμούς σε ημιλειτουργική κατάσταση ή και τελείως χαλασμένοι. Το ίδιο και για τις τηλεοράσεις τηλεματικής στον σταθμό ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ που πλέον δεν λειτουργούν ενώ ένα παχύ στρώμα σκόνης έχει σκεπάσει κάθε επιφάνεια τους.
9. Η έλλειψη ελέγχου εισιτηρίων και τα φαινόμενα των επαιτών που εφορμούν επίμονα σε κάθε υπεραστικό δρομολόγιο του προαστιακού προκαλούν αγανάκτιση και διαπλικτισμούς με τους επιβάτες.
10. Με την διάλυση της εργολαβίας, ο σταθμός ΤΑΥΡΟΣ μένει στον αέρα, ο σταθμός ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο αλλά έχει πάνω από ένα χρόνο να δει εργάτη, ενώ ο σταθμός ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ είναι έτοιμος εδώ και παραπάνω από ενα χρόνο χωρίς να δίνεται σε κυκλοφορία. Όσο για τον σταθμό ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ η κατασκευή του προχωρά ικανοποιητικά.
11. Η παγωμένη επέκταση στην Πάτρα με τις γνωστές προτεραιότητες της εθνικής οδού διαλύει τον προαστιακό που αναγκάζεται να κάνει τα δρομολόγια με λεωφορεία, ενώ το Ξυλόκαστρο ανυπόμονα περιμένει εδώ και χρόνια τον προαστιακό που του είχαν υποσχεθεί για το 2009.
12. Ο "προαστιακός" Χαλκίδας και Θήβας είναι ένα ανεκπλήρωτο όνειρο που τόσο πολύ κοροϊδεψε τους κατοίκους των περιοχών από όπου διέρχεται η σιδ. γραμμή του ΟΣΕ. Είναι αδύνατον να στηθεί προαστιακός Χαλκίδας και Θήβας της προκοπής αν δεν κατασκευαστεί η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής εξόδου Αθηνών με νεα γραμμή υψηλών ταχυτήτων από το ΣΚΑ μέχρι τη Θήβα ώστε αυτή να χρησιμοποιούν τα υπεραστικά δρομολόγια και την παλαιά υφιστάμενη γραμμή ο προαστιακός.
Το μόνο που υπάρχει τώρα, είναι ένα υποτυπώδες δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα ενώ για τη Θήβα, μόνο όσα κατέρχονται από Βόρεια Ελλάδα. Για το αστικό τμήμα ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΑΘΗΝΑ, παρότι θα έπρεπε να καλύπτεται από το εισιτήριο του ΟΑΣΑ, οι επιβάτες θα πρέπει να αγοράσουν ειδικό του ΟΣΕ. Όσο για τον Προαστιακό Λουτρακίου και Λαυρίου είναι κάτι που προκαλεί γέλιο τόσο στους διοικούντες του ΟΣΕ, όσο και στο υπουργείο υποδομών.
13) Όσο για το περίφημο ΣΚΑ που κόστισε 132 εκ. ευρώ και άργησε 6 χρόνια να λειτουργήσει έστω και μερικώς, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια κακόγουστη μετριότητα τόσο με τα σχέδια που δημιουργήθηκε όσο και με τον τρόπο που άρχισε να χρησιμοποιείται. Βέβαια, το μεγαλύτερο τμήμα του είναι ακόμη ένα απέραντο γιαπί -χωρίς να μπορούμε να προεξοφλήσουμε από τώρα την αποτυχία του αφού δεν είναι ολοκληρώμενο- όπως και ο νέος ΣΣ Αθηνών με τις ταμπελίτσες των εργολάβων, τις ελληνικές σημαιούλες και τις αφίσες στα σπασμένα και γλιτσιασμένα πάνελ των σταθμών να υποδυλώνουν ότι κάποτε αυτή η χώρα είχε κάποια σχέδια τα οποία δεν ολοκλήρωσε ποτέ.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο προαστιακός είναι καταδικασμένος σε αργό θάνατο από την ανικανότητα και αδιαφορία των εκάστοτε ανευθυνουπευθύνων και περιμένει σιωπηλά μια (επιτέλους!) αποτελεσματική διοίκηση -ή έναν ιδιώτη- που να ενδιαφέρεται για την ποιότητα του μέσου ή ακόμη και την ίδια την κοινωνία για να τον διασώσει και να τον αναδείξει στο βάραθρο των μεταφορών που του αξίζει να είναι...
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ανακοινώνουμε ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.- Μετσόβου 15, Αθήνα, Τ.Κ. 106 82, τηλ. 210-8200999, fax. 210-8212219), προκηρύσσει Δημόσιο Διεθνή Δι-αγωνισμό με Κλειστή Διαδικασία, με κριτήριο ανάθεσης εκείνο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης (ΙΦΣ) για το Έργο «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις Εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ» που θα καλύπτει διάστημα δώδεκα (12) ετών από τη θέση της Σύμβασης Σύμπραξης σε ισχύ, και καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την Α΄ Φάση της κλειστής διαδικασίας (Προεπιλογή) για την επιλογή Ιδιωτι-κού Φορέα Σύμπραξης της ανωτέρω ΣΔΙΤ.
1. Nομικό πλαίσιο: Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις α) του Ν. 3389/2005 (ΦΕΚ Α΄ 232/22.9.2005) «περί Συμπράξεων Δηµοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», όπως τροποποιή-θηκε και ισχύει, β) της Οδηγίας 2004/17/ΕΚ (ΕΕ L 134/1 της 30.4.2004) όπως ισχύει, γ) του Π.Δ. 59/2007 (ΦΕΚ Α΄ 63/16.03.2007), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε, δ) της Οδηγίας 89/665/ΕΟΚ (ΕΕ L 395/33 της 30.12.1989) και της Οδηγίας 92/13/ΕΚ (ΕΕ L 76/14 της 23.03.1992), όπως τροποποιήθηκαν από την Οδηγία 2007/66/ΕΚ (ΕΕ L 335/31 της 20.12.2007), ε) του Ν. 3886/2010 (ΦΕΚ Α΄ 173/30.9.2010), στ) του Π.Δ. 774/1980 (ΦΕΚ Α΄ 189/1980), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και ζ) του Ν. 3310/2005 (ΦΕΚ Α΄ 30/14.2.2005), όπως τροποποι-ήθηκε ισχύει.
2. Προϋπολογισμός: α) Ο συνολικός προϋπολογισμός των πληρωμών διαθεσιμότητας του Έργου που θα καταβληθούν στον ΙΦΣ μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), ενδεικτικά εκτιμάται σε καθαρά παρούσα αξία, στο ποσό των ενενήντα τεσσάρων εκα-τομμυρίων ευρώ (94.000.0000 €), πλέον Φ.Π.Α. συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης και αντικατάστασης του κύκλου ζωής των συστημάτων και υποδομών του Έργου. β) Ε-πιπλέον, ο Ο.Α.Σ.Α. θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του Έργου, με την καταβολή ποσού που θα ανέρχεται κατ’ ανώτατο ποσοστιαίο όριο στο 49% της κατασκευαστικής του αξίας, με ανώτατο χρηματικό ποσό δημόσιας συμμετοχής τα τριάντα πέντε εκατομμύρια ευρώ (35.000.000 €), μέσω του ΠΔΕ ή άλλης πηγής εθνικής δημόσιας ή /και κοινοτικής χρηματοδότησης. γ) Ο Ο.Α.Σ.Α. διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης, με την έννοια της αύξησης ή και του περιορισμού του αντικειμένου της παρούσας Σύμπραξης με απόφαση που θα γνωστοποιηθεί στους υποψηφίους το αργότερο με τη δημοσίευση της Διακήρυξης Β΄ Φάσης του διαγωνισμού και των λοιπών τευχών που θα τη συνοδεύουν. Σε κάθε περίπτωση, η τυχόν μεταβολή (αύξηση ή μείωση) του αρχικού προϋπολογισμού δεν θα υπερβαίνει το 25% αυτού.
3. Δικαιούμενοι Συμμετοχής: Στο διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε έ-νωση προσώπων, εφόσον: α) τα ίδια ή τα μέλη τους προέρχονται από κράτη – μέλη της Ευ-ρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ) ή από κράτη, που έχουν υπογράψει διμερείς συμφωνίες ή συμφωνίες σύνδεσης με την Ε.Ε. οι οποίες προβλέπο-υν το αμοιβαίο άνοιγμα της αγοράς των δημοσίων συμβάσεων ή έχουν κυρώσει τη Συμφωνία για τις Δημόσιες Συμβάσεις (Σ.Δ.Σ.) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (Π.Ο.Ε.) που κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α΄ 139/27.06.1997) «Κύρωση της Συμφωνίας περί Δημοσίων Συμβάσεων Προμηθειών» και β) πληρούν τους όρους και τις προϋ-ποθέσεις που τίθενται στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Α’ Φάση.
4. Τόπος εκτέλεσης του έργου και παροχής των υπηρεσιών: Περιοχή Αττικής
5. Γλώσσα της διαδικασίας: Επίσημη γλώσσα της διαδικασίας είναι η ελληνική και κάθε έγ-γραφο της αναθέτουσας αρχής (Ο.Α.Σ.Α.) θα είναι συντεταγμένο στην ελληνική γλώσσα.
6. Ημερομηνία λήξης υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος: 24/5/2011, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00.
7. Τόπος υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος: Οργανισμός Αστικών Συγκοινω-νιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.- Μετσόβου 15, Αθήνα, Τ.Κ. 106 82. Αρμόδιος για παραλαβή: Ν. Βιλαέ-της, τηλ.:210-8200808, φαξ: 210-8212219)
8. Ημερομηνία αποστολής της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Κλειστής Διαδι-κασίας – Α’ Φάση στην Επίσημη Εφημερίδα Ευρωπαϊκής Ένωσης: 4/4/2011
9. Προθεσμία παραλαβής της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Κλειστής Διαδι-κασίας – Α’ Φάση και πληροφορίες: Παραλαβή της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τον Ο.Α.Σ.Α. (Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών, οδός Μετσόβου 15 Αθήνα, Πληροφορίες: Ν.Βιλαέτης, τηλ.: 210-8200808, φαξ: 210-8212219, http://www.oasa.gr), μέχρι και δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες, πριν από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ήτοι έως και 9/5/2011 ημέρα Δευτέρα, με την καταβολή ποσού τριακοσίων πενήντα ευρώ (350 €). Οι ενδιαφερόμενοι μπο-ρούν να παραλάβουν και ταχυδρομικώς την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εφόσον προηγουμένως έχουν προσκομίσει στον Ο.Α.Σ.Α. τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, έχουν καταβάλλει το σχετικό ποσό και επιπλέον τη δαπάνη για την ταχυδρομική αποστολή της. Ο Ο.Α.Σ.Α. αποστέλλει την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ή μέσω ιδιωτικών εταιριών κατ’ επιλογήν του ενδιαφερομένου, χωρίς να φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την έγκαιρη άφιξή της σε αυτόν. Υποβολή αιτημάτων περί χορήγησης συμπληρωματικών πληροφοριών και παροχής διευκρινήσεων επιτρέπεται το αργότερο μέχρι δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες, πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ήτοι έως 13/5/2011.
Αθήνα, 4/4/2011
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Σε πορεία εξυγίανσης ο όμιλος ΟΣΕ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 4 Απριλίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει θέσει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξελίσσεται το πρόγραμμα εξυγίανσης του Ομίλου των εταιρειών του ΟΣΕ.
Οι λειτουργικές δαπάνες του ΟΣΕ για το 2010 σε σχέση με το 2009 παρουσιάζει μείωση περίπου 25%. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μείωσε τα λειτουργικά έξοδα κατά 32,84%, ενώ το αποτέλεσμα του Ιανουαρίου 2011 βελτιώθηκε κατά 61,12% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010.
Όσον αφορά στην αποστολή των οικονομικών τους στοιχείων στο Υπουργείο Οικονομικών, που απαιτούνται περιοδικά από την ΕΓΔΕΚΟ:
• O ΟΣΕ απέστειλε το ισοζύγιο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου στις 23/03/2011, ενώ κατόπιν διευκρινιστικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Γ.Λ.Κ. στις 29/03/2011, απεστάλησαν στις 31/03/2011 τα μηνιαία αναλυτικά ισοζύγια γενικής λογιστικής με συμπληρωμένο το σχετικό πίνακα
• H ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε με ηλεκτρονικό μήνυμα στις 15/03/2011 τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της και στις 18/03/2011 πίνακα εσόδων – εξόδων και αποτέλεσμα Ιανουαρίου 2011, ενώ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την ΕΓΔΕΚΟ συμφωνήθηκε να αποσταλούν τα αποτελέσματα Φεβρουαρίου, σήμερα 4 Απριλίου. Επίσης σήμερα απεστάλη και ορθή επανάληψη –κατόπιν διευκρινήσεων του ΓΛΚ- των ληξιπρόθεσμων οφειλών, αφού σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται οφειλές προς φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
Σχετικά με όσα αναφέρθηκαν από μερίδα του Τύπου για επιδόματα διευθυντών, διευκρινίζεται ότι ελάμβαναν πέραν των μισθών τους και τέσσερα επιδόματα που έφθαναν έως και το 40% των αποδοχών τους. Η νέα σύμβαση εργασίας που υπογράφθηκε έχει εντελώς διαφορετική δομή. Λαμβάνουν μόνον ένα επίδομα (επίδομα θέσης) το οποίο δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% των τακτικών αποδοχών τους. Ειδικότερα, τα επιδόματα θέσης είναι έως 25% για Προϊστάμενο Διεύθυνσης, έως 20% για Προϊστάμενο Υπηρεσίας, έως 15% για Προϊστάμενο Τμήματος, έως 10% για Προϊστάμενο Τομέα και έως 3% για Προϊστάμενο Ομάδας.
Σχετικά με τις 1.654 προγραμματισμένες μετατάξεις εργαζομένων από τον Όμιλο του ΟΣΕ, έχουν γίνει ήδη οι 800 και εκκρεμούν στο τελευταίο στάδιό τους οι υπόλοιπες, με δεδομένο ότι σε αυτές εμπλέκονται άλλα τέσσερα Υπουργεία.
Αύριο εξάλλου, παραδίδεται στους πολίτες ο Προαστιακός Σταθμός Αχαρνών, μετά τις σχετικές οδηγίες του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα να επισπευστούν οι διαδικασίες. Ο σταθμός αυτός διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για το Δήμο Αχαρνών, έναν από τους πολυπληθέστερους δήμους της Αττικής, καθώς θα αποτελέσει κόμβο για τα υπεραστικά τρένα και κεντρικό σταθμό μετεπιβίβασης προς το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες όλων των αμαξοστοιχιών του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα και Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα, καθώς και του προαστιακού που εκτελούν δρομολόγια στο τμήμα Αεροδρόμιο-Λιόσια-Μαγούλα-Κιάτο και αντιστρόφως.
Με την ένταξή του στο ενεργό δίκτυο, ο ΟΑΣΑ θα τροποποιήσει τα δρομολόγιά του, ώστε να λειτουργήσει τροφοδοτικά προς το νέο σταθμό του προαστιακού.
Με καθυστέρηση τουλάχιστον 13 ανέμελα χρόνια διαφθοράς και κατασπατάλησης, ο ΟΑΣΑ υπο τις πιέσεις της Τροϊκας αποφάσισε να λειτουργήσει λιγουλάκι πιο αποτελεσματικά, αφού πρώτα μετακύλισε το πάρτυ του στα κόμιστρα των εισιτηρίων, διαλέγοντας την εύκολη λύση και οχι την νομική (κατα)δίωξη για αποζημίωση των διοικήσεων που πέρασαν τόσο από τον οργανισμό οσο και από το υπουργείο.
Αποφάσισε, λοιπόν, ότι είναι καιρός να δημιουργήσει Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου (sic και wow!) και να το ενεργοποιήσει. Μάλιστα λόγω ύπαρξης νομικών τρυπών, σύναψε συμφωνία με την Αστυνομία ώστε να λάβει 30 αστυνομικούς -το κόστος των οποίων θα αναλάβει ο ίδιος (500.000 ευρώ ετησίως)- που θα εξακριβώνουν τα στοιχεία των λαθρεπιβατών οι οποίοι θα αρνούνται να πληρώσουν πρόστιμο ή να δώσουν την ταυτότητα τους στους ελεγκτές.
Έτσι, από σήμερα 4 Απριλίου τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή και κανονικά από 11 Απριλίου το Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου που αρχικά θα απασχολεί 100 άτομα με βλέψη μέχρι το τέλος του μηνός να αυξηθούν στα 150 και μέχρι το Φθινόπωρο στα 250. Η λειτουργία του ΣΕΚ θα κοστίζει στον ΟΑΣΑ 5 εκ. ευρώ ετησίως ενώ τα προσδοκόμενα έσοδα θα είναι (;) 15 εκ. ευρώ.
Από Οκτώβριο, θα είναι εφοδιασμένοι και με φορητούς υπολογιστές ώστε να ενημερώνουν άμεσα την εφορία του λαθρεπιβάτη για το πρόστιμο, το οποίο (σύμφωνα με την μέχρι τώρα ισχύουσα νομοθεσία) αν δεν πληρωθεί σε διάστημα 20 εργάσιμων ημερών στα γραφεία πληρωμής εισιτηρίων, η είσπραξη του επιφορτίζει την εφορία η οποία θα εισπράξει το δεκαπλάσιο του προστίμου.
Τέλος μην ξεχνάμε ότι εντός των επόμενων ημερών θα ανακοινωθούν τα διοικητικά συμβούλια και η δημιουργία των εταιρειών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ και θα καταργηθούν οι υπάρχοντες εταιρείες ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ, ΑΜ και ΤΡΑΜ. Ελπίζουμε οι ιστοσελίδες τους να μην κοστίσουν όσο κόστισαν και των προηγούμενων εταιρειών (δείτε εδώ)...
Με πληροφορίες από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
Το υπουργείο Υποδομών μελετά την επισημοποίηση της χρήσης των λεωφορειoλωρίδων και για τους ποδηλάτες, οι οποίοι, ούτως ή άλλως εισέρχονται στις εν λόγω λωρίδες.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη πρόταση είναι ότι, προκειμένου να υλοποιηθεί, απαιτείται αλλαγή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Και αυτό διότι, κατά τις προβλεπόμενες διατάξεις, εάν ο ποδηλάτης υποστεί την οποιαδήποτε σωματική βλάβη, κινούμενος σε λεωφορειολωρίδα, δεν καλύπτεται από την ασφάλειά του. Έτσι, χρειάζεται τροποποίηση του ΚΟΚ, ούτως ώστε να συμπεριλάβει την εν λόγω διάταξη.
Το δεύτερο, αν και μικρότερο, ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί για την πιθανή είσοδο των ποδηλατών στον λεωφορειόδρομο είναι η σηματοδότηση και η τοποθέτηση πινακίδων, κάτι που απαιτεί μελέτη και πόρους.
Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) αντιμετωπίζει θετικά την συγκεκριμένη πρόταση και έχει δώσει την έγκρισή του, προκειμένου να προχωρήσει.
Σημειωτέον ότι η συγκεκριμένη ιδέα δεν συσχετίζεται με την μεγάλη μελέτη για την δημιουργία ποδηλατοδρόμων σε ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα, που είχε εκπονηθεί πριν από λίγα χρόνια.
Η είσοδος των ποδηλατών στην λεωφορειολωρίδα εντάσσεται σε δέσμη μέτρων που επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών, κατόπιν εντολής του πρωθυπουργού, κ. Γ. Παπανδρέου.ΠΗΓΗ: Το Βήμα μέσω του ιστολογίου των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ
ΣΧΟΛΙΟ: Θετική είδηση αν και με την παρούσα μάλλον προσπαθούν να κάνουν πίσω στις εξαγγελίες και τα όνειρα για ένα σοβαρό και εκτενές δίκτυο αποκλειστικών και φυλασσόμενων ποδηλατοδρόμων. Υπάρχει, όμως, ένα τεράστιο πρόβλημα. Δεν έχουμε ¨λεωφορειολωρίδες" με τον ορισμό της έννοιας τους, δλδ για αποκλειστική κίνηση λεωφορείων ή τρόλεϊ! Τέτοιες "λεωφορειολώριδες" είχαμε κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων. Έκτοτε, έχουμε "λεωφορειολωρίδες" για στάθμευση αυτοκινήτων, για διέλευση αυτοκινήτων, για προσπέραση αυτοκινήτων, για διπλοπαρκάρισμα αυτοκινήτων, για τριπλοπαρκάρισμα αυτοκινήτων, για τοποθέτηση κάδων απορριμάτων και άλλα πολλά. Να μην ξεχνάμε και ότι πρώην υπουργός Μεταφορών έχει επιτρέψει δια νόμου την χρήση των λεωφορειολωρίδων και στα ταξί! Για περισσότερα, δείτε σε παλιά μας ανάρτηση εδώ.
Ο όμιλος ΟΣΕ και η θυγατρική του ΕΡΓΟΣΕ φαίνονται να είναι οι μοναδικές συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ οι οποίες αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων τους στο περίφημο ΔΙΑΥΓΕΙΑ (των οποίων ανέρχονται σε 5.270,47 και 3.736,18 ευρώ αντίστοιχα). Οι υπόλοιπες (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΑΜ, ΑΜΕΛ, ΗΣΑΠ, ΤΡΑΜ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΟΑΣΑ) φαίνεται να αποφεύγουν ή να "ξεχνάνε" να αναρτήσουν τα ανάλογα έγγραφα. Να γίνεται επίτηδες ή απλά να μην προλαβαίνουν από τον "υπερβολικό φόρτο εργασίας";
Αργά και αθόρυβα θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς ότι διεκπεραιώνονται οι διαδικασίες για την πιο σημαντική επέκταση του μετρό της Αθήνας και συγκεκριμένα της γραμμής 3 στα πυκνοκατοικημένα και συγκοινωνιακά αποκομμένα δυτικά προάστια των Αθηνών.
Το τμήμα ΧΑΪΔΑΡΙ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ με τους ενδιάμεσους σταθμούς ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ και ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ανταπόκριση με τη γραμμή 1) κάνει σιγά σιγά τα βήματα του προς την υλοποίηση η οποία θα διαρκέσει 5,5 χρόνια από την έναρξη των εργασιών.
Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ζήτησε από τους υποψήφιους να καταθέσουν τις προσφορές του μέχρι τις 12 Απριλίου 2011 ενώ ήδη η εταιρεία έλαβε την έγκριση για την χωροθέτηση του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ εντός του συγκροτήματος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ - απ' αυτόν περιμένουμε και το monorail) ενώ μόλις χθές έλαβε και την έγκριση για την χάραξη από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ).
Το ΚΑΣ εκτίμησε ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ πιθανόν να βρεθεί αντιμέτωπη με αρχαία μόνο στον Πειραιά και συγκεκριμένα με νεκροταφεία, τμήματα του τείχους της πόλης καθώς και στοές, συμπεριλαμβανομένης και της λεγόμενης "Μακράς Στοάς" που εξυπηρετούσε την αποθήκευση σίτου. Στην περιοχή του Δημοτικού Θεάτρου, το ΚΑΣ εκτιμά ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα ανακαλύψει τείχη και πηγάδια.
Σε κάθε περίπτωση, το ΚΑΣ ζήτησε από την εταιρεία να λάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε τα αρχαιολογικά ευρήματα να προστατευθούν και να διατηρηθούν ανέπαφα.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!