ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
▼
Ιανουαρίου
(20)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι ...
- ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τρ...
- ΣΤΑΣΥ: Λαθρεπιβάτης προσπάθησε να διαφύγει μέσω το...
- ΣΤΑΣΥ: Στα χνάρια της πρώην ΤΡΑΜ, ετοιμάζει διαφημ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 26 Ιανουαρίου 2012: Επέκταση δρομολογίων...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μα γιατί γίνονται ατυχήματα;
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μπαράζ ατυχημάτων - Τεχνολογία 19ου αιών...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στα μαχαίρια η ΣΤΑΣΥ με την ΑΤ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μερικός εκτροχιασμός προαστιακού στις Αχ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναστολή δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ...
- ΣΤΑΣΥ: Κατέστρεψε τον προσομοιωτή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
- Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012: Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: H «τακτοποίηση» του σκανδάλου SIEMENS
- ΕΡΓΟΣΕ: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σε στάδιο τελικού ελέγχου η σύμβαση ...
- ΕΚΕΤΑ: Ηλεκτρονική ενημέρωση για την κυκλοφορική σ...
- Μερικές σκέψεις από έναν επιβάτη...
- ΟΣΕ: Έρευνα για όργια διαφθοράς
- ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση για την ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Ο σταθμός ΚΟΡΙΝΘΟΣ της μετρικής γραμμής π...
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Β΄ Αθήνας κ. Χατζηδάκης.
Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής υπενθυμίζει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη.
Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους.
Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Με τον τρόπο αυτό μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη.
Υπογραμμίζει, ακόμα, ότι ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται.
Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ
Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής υπενθυμίζει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη.
Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους.
Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Με τον τρόπο αυτό μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη.
Υπογραμμίζει, ακόμα, ότι ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται.
Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ
6 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Θα παει το μετρο προς Γλυφαδα. Οποτε, γιατι να γινει αυτη η επεκταση του τραμ μιας και μπαινει το μετρο; Μετα το Ελληνικο, η επεκταση προς Γλυφαδα με 3 σταθμους ειναι η επομενη, και θα κανει συνδεση με τραμ στην Πλατεια Κατρακη ο τερματικος σταθμος της. Και μαλιστα θα ειναι και κομβικος ο σταθμος που θα συνδεει την Κατω Γλυφαδα (Πλατεια Κατρακη) αλλα και τα νοτιοτερα προαστεια οπως την Βουλα, Βουλιαγμενη, Βαρη, Βαρκιζα, κλπ. Μπορει οι περιοχες που ανεφερα να μην ειναι πυκνοκατηκοιμενες, αλλα ο συνδυασμος ολων αυτων των περιοχων + την πληθωρα των μαγαζιων στην Κατω Γλυφαδα μονο, αλλα και στη Βουλα, θα κανει τον τερματικο σταθμο Γλυφαδας (Πλατεια Κατρακη) να εξηπυρετει τουλαχιστον 20.000 επιβατες ημηρεσιως. Θα προχωρισει η επεκταση του μετρο προς τα εκει, και οχι συμφωνα με εμενα, αλλα συμφωνα με αυτο παρακατω:
http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_οι_μεγάλες_επεκτάσεις_της_δεκαετίας,_θα_κατασκευαστούν_34_νέοι_σταθμοί/10946
Καταρχάς η επέκταση για Γλυφάδα δεν νομίζω να έχει γίνει καν μελέτη ...
Επιπλέον ήδη όπως πάνε τα πράγματα η Γ3 στον Πειραιά αν κάνει εγκαίνια στο τέλος της δεκαετίας προσωπικά θα είμαι ευχαριστημένος.
Ακόμα θεωρώ (προσωπική γνώμη) πως μια περιοχή που έχει ΙΔΙ μέσο σταθερής τροχιάς, αλλά και σχετικά μικρότερη πυκνότητα πληθυσμού από άλλες περιοχές (+μόνιμους κατοίκους σχετικά υψηλού εισοδήματος) θα πρέπει να είναι τελευταία σαν προτεραιότητα. Πρώτα να κατασκευάσουμε ΟΛΗ τη γραμμή 4 (Μέχρι Μαρούσι στο ένα άκρο και τουλάχιστον έως Πευκάκια στον άλλο), επέκταση της Γ2 βόρια, Προαστιακό σε Λαύριο + Ραφήνα + Ελευσίνα και τραμ τουλάχιστον σε Πατησίων, Στ. Λαρίσης - Πολυτεχνείο και Πέραμα και μετά να επεκταθεί και ως Γλυφάδα.
Οπότε δεδομένης της γενική έλλειψης χρημάτων (που και σε προ-κρίσης εποχή πάλι θα αργούσε) δεν θα ήταν καλύτερα με ένα σχετικά μικρό κόστος καθώς και γρήγορα υλοποιήσημο να γίνει αυτή η επέκταση του τραμ ?
Μελετη επισιμη τουλαχιστον δεν εχει γινει. Μονο σαν προτυπο παρουσιαστηκε αυτη η επεκταση αυτη οπως και η χαραξη της Γραμμης 4, απ'το επισημο site της Αττικο Μετρο παντα. Δε γνωριζω περιταιρω πληροφοριες περι την υλοποιηση της. Μονο οτι διαβασα απ'το ypodomes και το επισημο site. Τωρα, οσον αφορα και την Γραμμη 4, εκει πρεπει να δοθει μεγαλη προταιραιοτητα, αλλα και να μπει κι αλλη 1 σταση στο Γαλατσι. Περα απο καθε αμφιβολια χρειαζεται και λιγο παραπανω μετρο αυτος ο δημος επειδη εχει 58.000 πλυθησμο οντας παρα πολυ πυκνοκατοικημενος αλλα και επειδη αντιμετωπιζει διογκωμενο προβλημα σταθμευσης.
Η γραμμή 4 έχει πολύ προχωρημένες μελέτες (πιθανόν στο κομμάτι Γαλάτσι - Ευαγγελισμός σχεδόν ολοκληρωμένες) καθώς λένε ότι μπορεί μέσα στο 2013 να δημοπρατηθεί (αν υπάρχουν $$$)
Πιστεύω πως μεταξύ των σταθμών Κυψέλη και Γαλάτσι πρέπει να κατασκευαστεί ακόμα ένα σταθμός (πολύ μεγάλη απόστασή μεταξύ τους) γενικά το Γαλάτσι έχει και μεγάλο πληθυσμό, αλλά είναι και κάπως “απομονωμένο” συγκοινωνιακά.
Ακόμα το ιδανικό θα ήταν να στο Γαλάτσι η χάραξη να είναι ποιο χαμηλά ώστε να εξυπηρετεί περισσότερο κόσμο (από την μια είναι το πάρκο), ενώ καλό θα ήταν αν στην αρχική κατασκευή ξεκινούσε μια και καλή από τον Περισσό ώστε να υπάρχει σύνδεση και με την γραμμή 1
Βεβαιως, και μεταξυ σταθμου "Γαλατσι" και "Κυψελη" θα επρεπε να χτιστει σταθμος. Ο τριτος σταθμος στο Γαλατσι που ανεφερα, αν δεις στο χαρτη εδω:
http://www.ametro.gr/page/default.asp?id=15&la=1
μετα τον σταθμο "Αλσος Βεικου" που αυτος ο σταθμος στην πραγματικοτητα βρισκεται στην Τραλλεων & Βεικου. Ο σταθμος μετα τον "Αλσος Βεικου" που ανεφερα ειναι στην πλατεια Ναρκισσου, που βρισκεται στην Λαμπρινη του Γαλατσιου (Κατω Γαλατσι) και ειναι επιτοπου αριστερα, σε αποσταση 650-700 μετρα περιπου μετα τον σταθμο "Αλσος Βεικου". Απλα, η διαφορα με την σημερινη χαραξη ειναι οτι δε θα πηγαινει στον σταθμο μεταξυ τον "Αλσος Βεικου και Περισσου (Νεα Ιωνια). Καλυτερα ετσι να γινει γιατι ειδικα η Λαμπρινη, υστερει πραγματικα απο συγκοινωνια, και αντιμετωπιζει τα ιδια προβληματα που ανεφερα εγω παραπανω με το υπολοιπο Γαλατσι.
Προς Mystic_Bard, ο Προαστιακος σε Λαυριο και Ραφηνα εχει πραγματικα καθηστερησει πολυ. Καταρχας, θα επρεπε να ξεκινησει νωριτερα ωστε να προλαβουν να μη χτιστουν σπιτια στις περιοχες εκει τριγυρω και εμποδιστουν τα εργα του Προαστιακου αλλα και του πιθανου επερχομενου αυτοκινητοδρομου. Λογικα θα'ναι ευκολο και συντομο (κατασκευαστικα) το εργο του Προαστιακου εκει, μιας και θα ειναι επιγειο αντι για υπογειο (οπως του Μετρο). Μαλιστα, στην Λεωφορο Περιφερειακης Υμηττου (στο υψος της Αττικης Οδου και Λ. Σπατων μεχρι την Αγ. Δημητριου) υπαρχει ηδη η υποδομη για να μπει ο Προαστιακος. Μοιαζει σαν να μην ολοκληρωθηκε απ'την εποχη των Ολυμπιακων αγωνων. ΚΑΙ σταθμος πρεπει να εγαταστηθει εκει, λιγο πριν την Αγ. Δμητριου ωστε να εξηπηρετει το νεο ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ.
Οσον αφορα την επεκταση απο Ελληνικο ως τη Γλυφαδα, αυτη καταρχας θα ειναι η τελευταια επεκταση της Γραμμης 2 προς τα νοτια. Η Γλυφαδα εχει 83.000 κατοικους:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%B4%CE%B1
Δεν ειναι και λιγοι. Ξερω, μπορει να μην ειναι η πιο "καυτη" προεκταση αυτη προς Γλυφαδα, αλλα θα μπορουσε να χτιστει παραλληλα και με τις αλλες επεκτασεις του Μετρο (π.χ. οπως εγινε η ταυτοχρονη επεκταση της Γραμμης 2 προς Ανθουπολη και Ελληνικο). Ενα αλλο θετικο αυτης της επεκτασης ειναι οτι θα αποσυμφορησει ακομα περισσοτερο τον ΗΣΑΠ, μιας και ηδη ειναι φορτωμενος. Απο θεμα κοστους, σε σχεση με τις αλλες επεκτασεις, θα'ναι πιο φτηνη, μιας και η επεκταση απο Αγ. Μαρινα προς Δημοτικο Θεατρο του Πειραια, 6 σταθμων και 7,5 χλμ. γραμμης θα στοιχισει 515.000.000 εκ. ευρω. Η επεκταση στην Γλυφαδα θα ειναι 3 σταθμοι με περιπου 4,5 χλμ. γραμμης.