Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΜ Α.Ε. εκφράζουν τη θλίψη τους για τον τραγικό χαμό συμπολίτη μας μετά από ατύχημα που σημειώθηκε στις 15/03, ώρα 18:25 στο δίκτυο του τραμ.
Το περιστατικό συνέβη μετά τη στάση ΜΟΣΧΑΤΟ προς ΣΕΦ και ενώ το όχημα τραμ ήταν εν κινήσει, πραγματοποιώντας το δρομολόγιο ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΣΕΦ (Αριστοτέλης).
Τα αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από την Τροχαία Πειραιά, όπως επίσης και από τις αρμόδιες υπηρεσίες της εταιρείας.
ΠΗΓΗ: ΤΡΑΜ ΑΕ
ΣΧΟΛΙΟ: Εκφράζουμε και τα δικά μας συλλυπητήρια αλλά και την απορία για το δυστύχημα, καθώς στο συγκεκριμένο τμήμα, το τροχιοδρομικό δίκτυο είναι υπερυψωμένο με γέφυρα...
Αλλαγές στα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, που αναμένεται να ισχύσουν το ερχόμενο Φθινόπωρο.
Μεταξύ άλλων είναι και αύξηση του προστίμου για παρεμπόδιση κυκλοφορίας τραμ, οπού αυξάνετε κατά 500 % , από τα 50 € στα 300 €.

Το τραμ σε καθημερινή βάση, αντιμετωπίζει πρόβλημα στην διέλευση του, λόγω
παρκαρισμένου αυτοκίνητου στον τροχιόδρομο.
ΠΗΓΗ: Ιστολόγιο ΤΡΑΜΒΑΓΕΡΗΣ
Την ίδρυση λεωφορειολωρίδων αντίστροφης ροής σε κεντρικά σημεία του Πειραιά αποφάσισε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).
Σύμφωνα με την απόφαση θα δημιουργηθούν ειδικές λωρίδες, όπως αυτές της οδού Πανεπιστημίου, όπου τα λεωφορεία θα κινούνται αντίστροφα σε σύγκριση με την υπόλοιπη ροή των οχημάτων.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει Το Βήμα, οι αποκλειστικές λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής θα δημιουργηθούν:
* Στην οδό Χατζηκυριακού, μεταξύ των οδών Κλεισόβης και Σαχτούρη, στην κατεύθυνση προς το κέντρο του Πειραιά.
* Στην οδό Γρ. Λαμπράκη, ανάμεσα στις οδούς Βασ. Γεωργίου και Ακτής Μουτσοπούλου, στην κατεύθυνση προς την Ακτή Μουτσοπούλου.
* Στην οδό 2ας Μεραρχίας, μεταξύ των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Ακτής Μιαούλη, στην κατεύθυνση προς Ακτή Μιαούλη.
* Στη Λεωφόρο Ηρώων Πολυτεχνείου, ανάμεσα στις οδούς Σαχτούρη και Βασ. Γεωργίου Α’, στην κατεύθυνση προς το Δημοτικό Θέατρο
* Στην οδό Βασ. Γεωργίου Α, μεταξύ της Ακτής Μιαούλη και της οδού Γρ. Λαμπράκη, στην κατεύθυνση προς την οδό Γρ. Λαμπράκη.
Η απόφαση ελήφθη έπειτα από τη διενέργεια σχετικής μελέτης από τον Oργανισμό.ΠΗΓΗ: In.gr
ΣΧΟΛΙΟ: Επιτέλους και μια σωστή απόφαση... Οι λεωφορειολωρίδες είναι ΙΣΩΣ η μόνη του είδους της που δεν παραβιάζεται για ευνόητους λόγους... Αν και από τον Έλληνα οδηγό, όλα να τα περιμένεις...
Σε 24ωρη απεργία θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011 εκτός των εργαζομένων στα λεωφορεία (ΕΘΕΛ) και στον προαστιακό.
Την Τρίτη 5 Απριλίου 2011 αναμένεται να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό ο σταθμός ΑΧΑΡΝΕΣ του Συγκροτήματος ΣΚΑ, μετά από ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών όπου είχε συνάντηση με τον Δήμο της περιοχής. Παρόλα αυτά, οι μετεπιβιβάσεις θα συνεχιστούν να πραγματοποιούνται στον σταθμό ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, καθώς οι αποβάθρες της κάθετης γραμμής και το σύνολο του ΣΚΑ δεν είναι έτοιμα.

Τα δρομολόγια θα είναι ανα 20 λεπτά προς Άνω Λιόσια και Αεροδρόμιο και ανα 1 ωρα για Κιάτο.
Ο ΟΑΣΑ θα τροποποιήσει τις λεωφορειακές γραμμές για να τροφοδοτεί τον σταθμό, νομίζοντας ότι δρομολόγια ανα 20 λεπτά είναι υπερεπαρκή για έναν εκ των πολυπληθέστερων δήμων της Αττικής...
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών προγραμματίζει την Κυριακή 13 Μαρτίου στις 11 το πρωί η «Πρωτοβουλία πολιτών για τη διάσωση και ανάδειξη του Βωμού των 12 Θεών και του Ελέους», αντιδρώντας στην πρόθεση της διοίκησης του ΗΣΑΠ, να προχωρήσει στη μεταφορά του Βωμού των 12 Θεών, ώστε να συνεχιστούν τα έργα εκσυγχρονισμού των γραμμών.

Αρχικά είχε αποφασιστεί η κατάχωση των τμημάτων του βωμού, η οποία, όμως, αναβλήθηκε ύστερα από παρέμβαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ). Ωστόσο, η αναβολή της κατάχωσης δεν συνιστά πρόκριμα για το μέλλον του μνημείου, μικρό τμήμα του οποίου διασώζεται εντός της Αρχαίας Αγοράς.
Το μέλος της «Πρωτοβουλίας», Χρήστος Πανόπουλος μιλώντας για την κινητοποίηση της Κυριακής, τονίζει ότι «η κίνηση δημιουργήθηκε αυθόρμητα και κυρίως μέσω του Ίντερνετ, με στόχο να προσπαθήσουμε, μέσω της συγκέντρωσης της Κυριακής, να προσεγγίσουμε τους πολίτες, να τους ενημερώσουμε και να τους ευαισθητοποιήσουμε, ώστε να αναδειχθεί το θέμα και να σωθεί το μνημείο».
Επισημαίνει ακόμη ότι ήδη έχουν σταλεί επιστολές σε ανθρώπους των γραμμάτων, των τεχνών και της αρχαιολογίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό με στόχο να παρέμβουν υπέρ της διάσωσης του Βωμού και την ανάδειξή του στο σημείο που βρέθηκε.
Ο Βωμός των 12 Θεών, που κατασκευάστηκε από τον εγγονό του Πεισίστρατου, Πεισίστρατο τον νεότερο (επώνυμος άρχοντας Αθηνών 522/1 π.Χ.), καθιερώθηκε ως ο ομφαλός της πόλης των Αθηνών, ως το ιερό κέντρο της και έκτοτε αποτέλεσε όχι μόνο θρησκευτικό, αλλά ηθικό και πολιτικό κέντρο της πόλης. Καθώς βρισκόταν στη συμβολή των κεντρικών οδών της αρχαίας Αθήνας, λειτούργησε ως το σημείο μηδέν της πόλης, από το οποίο μετρούνταν οι χιλιομετρικές αποστάσεις. Έχοντας, ταυτόχρονα μεγάλη θρησκευτική σημασία, αποτέλεσε ίσως το πρώτο θεσμοθετημένο άσυλο, στο οποίο κατέφευγαν οι ικέτες. Εκεί, κανείς δεν τολμούσε να τους αγγίξει.
Τα μέλη της «Πρωτοβουλίας», ζητούν να σταματήσει η λειτουργία της γραμμής του ΗΣΑΠ Μοναστηράκι-Πετράλωνα και να αρχίσουν εργασίες υπογειοποίησής της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ και ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Θα τρελαθούμε με αυτά που ακούμε... Πως θα γίνει υπογειοποίηση που προτείνουν, αφού από κάτω βρίσκεται ο ναός; Σε περίπτωση υπογειοποίησης, ο ναός θα πρέπει να μετακινηθεί! Και πως η υπογειοποίηση θα γίνει μέχρι τα Πετράλωνα, όταν η γραμμή είναι υπερυψωμένη με γέφυρα και έχει ηδη μεγάλη κλίση μέχρι τον σταθμό των Πετραλώνων και το κυριότερο έχει ηδη ανακαινιστεί; Τελείως ανέφικτο. Η λύση που προτείνουμε είναι είτε μεταφορά του ναού είτε μικρή υπερύψωση των γραμμών στο συγκεκριμένο σημείο. Και για να μην παραπληροφορούμαστε από τα ΜΜΑ (Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης/Ενημέρωσης), δεν βρίσκεται στην αρμοδιότητα των ΗΣΑΠ να καταχώσει επειδή έτσι θέλει το ναό, όπως διαλαλούσαν. Αυτό είναι στην ευθύνη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και των ΗΣΑΠ δεν τους πέφτει κανένας λόγος. Και χαιρόμαστε που ένα τέτοιο μνημείο δεν θα καταχωθεί, γιατί θα ήταν μεγάλο κρίμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα διασωθεί και αναδειχθεί. Τώρα το αν θα γίνει εκεί με υπερύψωση γραμμών, είτε σε κάποιο άλλο σημείο, με μεταφορά του, είναι αδιάφορο. Σημασία έχει ότι θα μπορέσουμε να τον απολαύσουμε.
Οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ αποφάσισαν την πραγματοποίηση στάσεων εργασίας για την Πέμπτη 10/03/2011 από έναρξη κυκλοφορίας έως 07:00 και από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Υπολογίστε +-1,5 ώρες αντίστοιχα για την σταδιακή απόσυρση και πλήρης αποκατάσταση των δρομολογίων.
Μελέτη δείχνει ότι η μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης θα έσωζε 19.000 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο σε 25 ευρωπαϊκές πόλεις!

Οι Αθηναίοι που ζουν στις περιοχές της Αθήνας με υψηλή ατμοσφαιρική ρύπανση λόγω μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρησης έχουν δύο χρόνια μικρότερο προσδόκιμο ζωής από τους υπόλοιπους κατοίκους των μεγαλουπόλεων της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΕΕ). Αυτό έδειξε μία νέα μελέτη η οποία εκπονήθηκε για λογαριασμό της ΕΕ και δείχνει ότι η μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης θα έσωζε 19.000 ανθρώπινες ζωές το χρόνο σε 25 ευρωπαϊκές πόλεις.
Η Αθήνα βρίσκεται στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας. Στην πρώτη θέση, ως η πιο επικίνδυνη για όσους ζουν σε γειτονιές με «τράφικ τζαμ», είναι το Βουκουρέστι, η πρωτεύουσα της Ρουμανίας. Στη δεύτερη θέση είναι η ουγγρική πρωτεύουσα, η Βουδαπέστη. Και στις τρεις πόλεις εκτιμάται ότι το προσδόκιμο ζωής για όσους ζουν και εργάζονται σε απόσταση. κυριολεκτικά, αναπνοής από τις εξατμίσεις των οχημάτων, μπορεί να μειωθεί έως και δύο χρόνια.
Η πιο "καθαρή" ατμόσφαιρα μετρήθηκε στο κέντρο της Στοκχόλμης, στη Σουηδία.
Οι ερευνητές του δικτύου Aphekom μελέτησαν τα επίπεδα και τις επιπτώσεις της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε 25 πόλεις σε 12 ευρωπαϊκές χώρες με συνολικό πληθυσμό 39 εκατ. κατοίκους. Οι υψηλότερες τιμές ατμοσφαιρικής ρύπανσης καταγράφηκαν στο Βουκουρέστι (38,2 μικρογραμμάρια), στη Βουδαπέστη (33,7 μικρογραμμάρια), ενώ η Αθήνα έρχεται τρίτη με 29,4 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο.
Η ρύπανση στη Βαρκελώνη ήταν 27 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο, στη Ρώμη 21,4, ενώ στο Παρίσι και το Λονδίνο ήταν 16,4 και 13,1 αντίστοιχα.
Μόνο η Στοκχόλμη βρέθηκε κάτω από το κατώτατο όριο της λεπτής μοριακής ρύπανσης των 10 μικρογραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο, το οποίο έχει καθιερωθεί ως όριο συναγερμού από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλείται κατά μεγάλο ποσοστό από τις εξατμίσεις, λόγος για τον οποίο παρουσιάζεται αυξημένη ιδιαίτερα κοντά στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους και οδικούς κόμβους στα κέντρα των πόλεων. Τα μικροσκοπικά αερομεταφερόμενα σωματίδια μπορούν να εισχωρήσουν βαθιά στους πνεύμονες, προκαλώντας αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις.
«Η μόνιμη διαμονή κοντά σε πολυσύχναστους δρόμους των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων ευθύνεται για το 15% των περιπτώσεων άσθματος στα παιδιά και πιθανότατα για παρόμοια ή υψηλότερα ποσοστά άλλων κοινών χρόνιων ασθενειών σε ενήλικες άνω των 65 ετών, όπως π. χ. στεφανιαίας νόσου ή χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας», γράφουν μεταξύ άλλων οι συντάκτες της έκθεσης.
Καθόλου αμελητέα δεν είναι και η οικονομική διάσταση του ζητήματος. Σύμφωνα με την έρευνα, ο περιορισμός της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις θα μπορούσε επίσης να εξοικονομήσει 31,5 δις ευρώ από τις δαπάνες υγείας και τις συνέπειες στην εργασία.
ΠΗΓΗ: Το Βήμα
Μόλις χτές λέγαμε για την αναγκαιότητα του πταίσματος και το παρολίγον μπούμερανγκ που πήγε να τσακίσει τον ΟΑΣΘ την Κυριακή (εδώ). Δεν είχαμε, όμως, ενημερωθεί για το περιστατικό του ΟΑΣΘ το Σάββατο! Από το ιστολόγιο epitropesdiodiastop.blogspot.com
ΜΙΑ 15ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ
Το περιστατικό έγινε χτες το βράδυ στην γραμμή 14, περίπου στις 8.30μ.μ. Όταν οι ελεγκτές του ΟΑΣΘ, ζήτησαν εισιτήριο από την 15χρονη μαθήτρια, αυτή τους δήλωσε ότι είναι μέλος του κινήματος «δεν πληρώνω» και ότι κάνει συνειδητή πολιτική πράξη , για τον λόγο αυτό, αρνείται να δώσει τα στοιχεία της, στους ελεγκτές και θα τα δώσει μόνο αν της τα ζητήσει κάποιος αστυνομικός. Τους δήλωσε, ότι επιθυμεί να κατεβεί στην επόμενη στάση, γιατί εκεί την περιμένει ο πατέρας της και ότι δεν έχουν δικαίωμα να την κρατήσουν. Ο οδηγός έκλεισε τις πόρτες και οι ελεγκτές παρεμπόδισαν την έξοδο της ανήλικης φράζοντας την πόρτα με το σώμα τους, προκειμένου να μη μπορέσει να κατεβεί, ώστε να την οδηγήσουν, παρά την θέληση της στο τέρμα (σιδηροδρομικό σταθμό), όπου είχαν ειδοποιήσει την αστυνομία να τους περιμένει.
΄Οταν έφτασαν στο τέρμα, την κρατούσαν μέσα στο λεωφορείο μαζί με άλλες δύο συμμαθήτριες της, που δεν είχαν εισιτήριο, λέγοντας τους, ότι περιμένουν την αστυνομία Η ανήλικη τους έλεγε συνεχώς, ότι διαπράττουν παράνομη κατακράτηση εις βάρος της κι ότι δεν έχουν δικαίωμα, να τους περιορίσουν την έξοδο από το λεωφορείο. Μόλις ήρθε το περιπολικό, η μαθήτρια επέδειξε το δελτίο της αστυνομικής ταυτότητας στους αστυνομικούς, αφ’ ενός για να μην θεωρηθεί, ότι διαπράττει το αδίκημα της απείθειας αλλά και για να μην έχουν το δικαίωμα να την προσαγάγουν στο τμήμα, προκειμένου να εξακριβωθούν τα στοιχεία της. Ακολούθως ζήτησε από τα αστυνομικά όργανα, να οδηγηθούν οι ελεγκτές στην αστυνομία, διότι την κρατούσαν για μισή τουλάχιστον ώρα, παράνομα και χωρίς την θέληση της, πράγμα και το οποίο έκαναν. Στο αστυνομικό τμήμα, δήλωσε ότι επιθυμεί την καταγραφή των όσων έγιναν στο δελτίο συμβάντος, προκειμένου να ενεργήσουν οι αστυνομικοί τα νόμιμα.
Η ενέργεια αυτή, ήταν νομικά ορθή, προκειμένου να μην καταβληθεί στο κράτος, το παράβολο μηνύσεως αξίας 100 ευρώ. Τόσο η ανήλικη, όσο και οι γονείς της, δήλωσαν ρητά στους αστυνομικούς, ότι δεν δέχονται να μην καταγραφεί το περιστατικό στο βιβλίο συμβάντων. ΄Εξω από το τμήμα συγκεντρώθηκαν τριάντα άτομα, του κινήματος « ΕΠΙΒΑΤΕΣ» Θεσσαλονίκης, οι οποίοι φώναζαν ειρωνικά το σύνθημα: « Λευτεριά στους ελεγκτές».
Αφού έγινε η καταγραφή του περιστατικού, στο δελτίο συμβάντων, ενημερώθηκε τηλεφωνικά η εισαγγελέας υπηρεσίας και στις 11.45 μ.μ. αφέθηκαν οι ελεγκτές. Η εισαγγελική αρχή, έχει την υποχρέωση να κρίνει και να αποφασίσει, για την άσκησης ποινικής διώξεως ή μη εις βάρος των ελεγκτών, σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά, που θα περιέλθουν σε γνώση της. Η ανήλικη δήλωσε στους ελεγκτές, ότι θα συνεχίζει να μην πληρώνει εισιτήριο, ως πράξη πολιτικής ανυπακοής. Ο ένας εξ’ αυτών, την διαβεβαίωσε, ότι την επόμενη φορά που θα την δει, δεν πρόκειται να της κάνει έλεγχο και να της ζητήσει εισιτήριο, αλλά την παρακάλεσε απλά, να μην το κάνει θέμα…..κι αρχίσει να φωνάζει μέσα σ’ όλο το λεωφορείο « ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ», γιατί θα τον εκθέσει. (...)
ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ:
Η ανικανότητα των εκάστοτε διοικήσεων των συγκοινωνιακών εταρειών και του Υπουργείου Υποδομών να λειτουργήσουν ο,τιδήποτε όπως θα έπρεπε να λειτουργεί, κατέληξαν τις συγκοινωνίες στην εντατική με ρουσφετολογικές/αναξιοκρατικές και υπεράριθμες προσλήψεις για την διατήρηση κομματικού στρατού, με υπερτιμολογήσεις έργων που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ και με τμήμα ελέγχου εισιτηρίων που δημιουργήθηκε... πριν από λίγες μέρες!
Όντας φυγόπονοι, αποφάσισαν την διαχρονική ανικανότητα των προαναφερθέντων να την μετακυλίσουν στους επιβάτες, διαλέγοντας τον πιο απλό τρόπο της αύξησης των εισιτηρίων κατά 40% εν μέσω βαθιάς οικονομικής ύφεσης, αντί να καταγγείλουν στην δικαιοσύνη τους πρώην υπουργούς, υφυπουργούς και μέλη των διοικητικών συμβουλίων των συγκοινωνιακών εταιρειών που ευθύνονται για την σημερινή κατάσταση. Αν το είχαν κάνει, είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος δεν θα αντιδρούσε με τέτοια μανία, καθώς θα έβλεπαν τον πέλεκυ της δικαιοσύνης να πέφτει στους υπεύθυνους, όπως ορίζει το ήθος και οι νόμοι και θα ένιωθαν, ίσως για πρώτη φορά, ένα βασικό χαρακτηριστικό του πολιτεύματος μας. Την ισονομία. Αντί αυτού, έδωσαν συγχωροχάρτι σε όλους και έβαλαν να πληρώσουν τα σπασμένα αυτοί που δεν φταίνε. Έσπειραν ανέμους και θερίζουν θύελλες, λοιπόν.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ένα ανόλογο περιστατικό στον ΟΑΣΑ δεν μπορεί να συμβεί, το μπούμερανγκ θα γυρίσει στον λαθρεπιβάτη, καθώς πλέον στον ΟΑΣΑ πρόκειται για ποινικό αδίκημα κατηγορίας πταίσματος και από τα γραφόμενα των δικηγόρων των επιβατών Θεσσαλονίκης, ο ελεγκτής δεν τελεί "παράνομη παρακράτηση". Αυτό σημαίνει ότι ο ελεγκτής έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει τον λαθρεπιβάτη, καθώς έχει τελέσει αδίκημα (σε αντίθεση με τον λαθρεπιβάτη του ΟΑΣΘ) και είναι υποχρεωμένος για appointment με την αστυνομία.
Για καλό και για κακό βέβαια, επειδή δεν είμαστε και δικηγόροι, κύριοι επικείμενοι ελεγκτές του ΟΑΣΑ, συμβουλευτείτε και την νομική υπηρεσία του ομίλου σας. Δεν θα θέλαμε τέτοια κωμικοτραγικά συμβάντα και στην Αθήνα.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!