tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post3830202131325776898..comments2023-08-20T18:39:27.989+03:00Comments on Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών: ΣΦΣ: Επιστολή ΣΦΣ Αρκαδίας για την απειλούμενη με κλείσιμο γραμμή ΠελοποννήσουΜέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttp://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-74878389606762246242010-05-20T14:05:28.483+03:002010-05-20T14:05:28.483+03:00Απαράδεκτες οι προθέσεις του Ρέππα για κατάργηση δ...Απαράδεκτες οι προθέσεις του Ρέππα για κατάργηση δρομολογίων με πληρότητα κάτω του 50%. Το ίδιο κάνει με τα ΚΤΕΛ και τα αστικά λεωφορεία; Το ίδιο κάνει με τις θαλάσσιες συγκοινωνίες; Το ίδιο το Υπουργείο και οι κυβερνήσεις που μετείχε παλαιότερα δεν έχουν ευθύνες για το χάλι του ΟΣΕ; Ας χορηγήσει το ίδιο το κράτος τις άδειες εκμετάλλευσης, ευνοώντας πρώτα το ίδιο το κράτος. Έχω, ως κράτος σιδηροδρομική και οδική υποδομή, για τις οποίες έδωσα αρκετά χρήματα για να τις εκσυγχρονίσω κ.λ.π.. Δεν φροντίζω την ισοκατανομή, τόσο στο φόρτο επιβατών όσο και στο φόρτο εμπορευμάτων, αλλά φορτίζω 95% το οδικό δίκτυο και αφήνω ανεκμετάλλευτο κατά 95% το σιδ/κο δίκτυο. Κε Ρέππα πριν λάβετε αυτές τις απεχθείς αποφάσεις για τον σιδηρόδρομο και διαπράξετε 2ο έγκλημα κατά του ΟΣΕ μετά την κακίστη οικονομική διαχείριση που κάνατε εσείς οι πολιτικοί όλα τα χρόνια λειτουργίας του, δεχθείτε σε ακρόαση ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τον σιδηρόδρομο. Έχουν λύσεις για την ανάπτυξη και την υγιή λειτουργία του και εκμετάλλευση. Μην εγκλιματίσετε πάλι. Ο σιδηρόδρομος και η Ελλάς ΔΕΝ το αντέχει….τρενομανήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-31859314416793236692010-05-20T02:08:22.622+03:002010-05-20T02:08:22.622+03:00Στις 25 Μαρτίου 2010 πήγα με τρένο μονοήμερη εκδρο...Στις 25 Μαρτίου 2010 πήγα με τρένο μονοήμερη εκδρομή με παρέα στο Ναύπλιο. <br /><br />Αναχώρηση 9.06 από Λαρίσης, 10.25 μετεπιβίβαση Κόρινθο, 11.40 άφιξη Ναύπλιο. Άνετα, χαλαρά, ξεκούραστα και οικονομικά. Η νέα γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου εξαιρετική και να τονίσω ότι αν δεν σταματάγαμε 15 λεπτά στο Άργος (αποχώρηση συρμού Τρίπολης, στάση για τουαλέτα-τσιγάρο), τότε θα φτάναμε ακόμη πιο νωρίς στο Ναύπλιο. Να σημειώσω πως ο συρμός μετέφερε περίπου 30 επιβάτες.<br /><br />Η γραμμή Πελοποννήσου έχει προοπτικές, σε συνεργασία και με τα οικεία ΚΤΕΛ να εξυπηρετεί την τουριστική κίνηση των νομών, π.χ. ως εξής: άφιξη κολυμβητών/παραθεριστών σιδηροδρομικώς στο Ναύπλιο, άμεση αναχώρηση λεωφορείων ΚΤΕΛ για Τολό, Γαλατά (σύνδεση με Πόρο) με συχνά δρομολόγια και τιμολογιακές προσφορές. Το ίδιο μπορεί να ισχύσει με Τρίπολη και ανταποκρίσεις για Λεωνίδιο, Άστρος, Τυρό, παράλια Αρκαδίας. <br /><br />Όρεξη και μεράκι χρειάζεται για να προβάλλουμε ένα νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού και να αναπτύξουμε πραγματικά την περιφέρεια.Νώντας Κnoreply@blogger.com