tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post3800422898350579957..comments2023-08-20T18:39:27.989+03:00Comments on Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών: ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στροφή στα ΜΜΜ... (Τώρα που αλλάζουν οι καιροί...)Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttp://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-74543738483106392002010-06-02T10:11:40.819+03:002010-06-02T10:11:40.819+03:00Καλημέρα,
φίλοι Νώντα και FitnessFan, το προηγούμε...Καλημέρα,<br />φίλοι Νώντα και FitnessFan, το προηγούμενο (1:36) το έγραψα κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου. Η προσωπική μου επιλογή για αυτές τις αποστάσεις είναι ποδήλατο. Υπάρχει όμως περιπτώσεις που για τον α ή β λόγο χρειάζεσαι μηχανοκίνητο μέσο.<br />Αυτό που ήθελα να πω είναι πως με το εισιτήριο στο 1 ευρώ, τα ΜΜΜ για κοντινές αποστάσεις και εφόσον δεν μιλάμε για μέσο που σου προσφέρει την ταχύτητα και ποιότητα των ΜΣΤ, από οικονομικής άποψης απλά δεν συμφέρουν!<br />Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να επιστρέψουμε στο προηγούμενο σύστημα εισιτηρίων που σου έδινε την επιλογή του φτηνού για ένα μέσο ή του ενιαίου του 1 ευρώ για χρήση με μετεπιβιβάσεις.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-51170267452315582212010-06-02T00:48:26.349+03:002010-06-02T00:48:26.349+03:00Εγώ κάνω 4,5 χιλιόμετρα στον διάδρομο κάθε μέρα απ...Εγώ κάνω 4,5 χιλιόμετρα στον διάδρομο κάθε μέρα από 2 φορές με περπάτημα και μου παίρνει λιγότερο από 30 λεπτά. Ο φίλος Νώντας.Κ έχει απόλυτο δίκιο. Έχουμε ξεχάσει να περπατάμε, τα αυτοκίνητα έχουν μετατραπεί σε αναπηρικά αμαξίδια για ανθρώπους χωρίς προβλήματα κινητικότητας. Για αυτό και έχουμε καταλήξει ο πιο υπέρβαρος λαός της Ευρώπης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και την αισθητική μας.FitnessFannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-42148665795593840972010-06-01T22:20:06.002+03:002010-06-01T22:20:06.002+03:00Αγαπητέ ανώνυμε 2.06 μ.μ.,
αν είσαι τυχερός και ...Αγαπητέ ανώνυμε 2.06 μ.μ., <br /><br />αν είσαι τυχερός και η εργασία σου είναι τόσο κοντά στο σπίτι σου, δε χρειάζεσαι καν όχημα! Με τα πόδια σε 20 λεπτά το πολύ είσαι στη δουλειά. 3,5 χλμ, δεν είναι τόσο μεγάλη απόσταση.<br /><br />Απλά έχουμε ξεμάθει να περπατάμε, ξεκάθαρα!Νώντας Κnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-20274750329067167172010-06-01T14:06:06.073+03:002010-06-01T14:06:06.073+03:00Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου:
Η δουλειά μου α...Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου:<br />Η δουλειά μου απέχει από το σπίτι μου 3.5χλμ<br />Δηλαδή πήγαινε έλα 7χλμ. Με 8λίτρα στα 100 χλμ κατανάλωση του ΙΧ, σημαίνει ότι καίω 0.56λίτρα βενζίνη, δηλαδή 0.84 ευρώ με τη βενζίνη στο 1.5ευρώ/λίτρο. Επίσης για κάποιους λόγους 2 φορές την εβδομάδα χρειάζομαι το αυτοκίνητο, άρα η κάρτα απεριορίστων δε με συμφέρει. Γιατί λοιπόν να πληρώσω παραπάνω από τα διπλά λεφτά για μια υπηρεσία πολύ χειρότερη;<br /><br />Τι θέλω να πω; Μήπως το 1 ευρώ του εισιτηρίου είναι υπερβολικό; Γιατί ακόμα και με την τιμή της βενζίνης εκεί που είναι τώρα, στο σενάριο που ανέφερα για να προτιμήσει κάποιος το λεωφορείο, ή μάρτυρας είναι ή κάτι δεν έχει υπολογίσει καλά.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-24934643701720593482010-05-31T13:36:36.847+03:002010-05-31T13:36:36.847+03:00Η απορρόφηση της ΗΣΑΠ από την ΑΜΕΛ νομίζω πως θα π...Η απορρόφηση της ΗΣΑΠ από την ΑΜΕΛ νομίζω πως θα προσφέρει τις ποιοτικές υπηρεσίες που αξίζει να προσφέρει η ιστορική γραμμή 1...<br /><br />Είναι όλα θέμα επαγγελματισμού των εταιρειών λειτουργίας... Για αυτό και οι περισσότεροι νομίζουν λανθασμένα πως αυτή του μετρό είναι ιδιωτική... Αν η ΑΜΕΛ κάνει ελέγχους εισιτηρίων πολύ συχνά και δεν την χαρίζει σε κανέναν, είναι λογικό να έχει ποιότητα... Αν πάλι η ΗΣΑΠ κάνει έλεγχο κάθε χρόνο και είχε συνηθίσει τόσα χρόνια (προ-ολυμπιακή περίοδο) τα βαγόνια της να είναι αποκλειστικά μισθωμένα για ναρκωμανείς, επαίτες και πορτοφολάδες, είναι λογικό να προσφέρει παρακμιακές υπηρεσίες. Για αυτό και ανυπομονώ για αυτή την απορρόφηση...Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-60784660139824610972010-05-31T09:06:27.197+03:002010-05-31T09:06:27.197+03:00"Έφυγα από το χωριό μου και ήρθα στην Αθήνα. ..."Έφυγα από το χωριό μου και ήρθα στην Αθήνα. Κάνω μεγάλη ζωή. Φαντάζεστε να με πάρει κάνα μάτι να κυκλοφορώ με λεωφορείο ή ποδήλατο; Στη Άνω Στρούγκα μόνο οι Πακιστανοί κυκλοφορούν έτσι."<br />Λίγοι είμαστε αυτοί που έχουμε ακούσει αυτήν την φράση; Όσο οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΜΜΜ παραπέμπουν σε τριτοκοσμικές καταστάσεις, όλοι όσοι στράφηκαν σε αυτά από ανάγκη, με την πρώτη ευκαιρία θα επιστρέψουν στο αυτοκινητάκι τους. Πρέπει τα ΜΜΜ να απενοχοποιηθούν στο μυαλό του Αθηνέζου, αν θέλουμε να ελπίζουμε σε κάτι καλό. Το Μετρό το έκανε από την πρώτη ημέρα. Ο ΗΣΑΠ μπορεί επίσης εύκολα να το κάνει, αρκεί να τελειώσουν τα έργα και να πυκνώσουν τα δρομολόγια αφενός, να ανακαινιστούν και φυλαχτούν οι συρμοί αφετέρου. Για τα τρόλευ-λεωφορεία, δύσκολα τα πράγματα. Από το μεσημέρι και μετά, τουλάχιστο σε όσα εξυπηρετούν το κέντρο, δεν παλεύεται η βρώμα. Και δεν εννοώ μόνο του λεωφορείου....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-78112139114214429002010-05-30T19:02:04.635+03:002010-05-30T19:02:04.635+03:00Και εγώ 17 χρονών είμαι, αλλά θεωρώ από τα 20 και ...Και εγώ 17 χρονών είμαι, αλλά θεωρώ από τα 20 και μετά το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο για πολλούς λόγους καθώς δεν προσφέρει μόνο άνετη μετακίνηση αλλά και καταξίωση, θαυμασμό, κτλ. Τα μέσα μεταφοράς δεν είναι λύση ουτε καν για τις μετακινήσεις, πόσο μάλλον για τα υπόλοιπα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Και νομίζω την ίδια άποψη έχει και το 99% των συνομίληκων μου.Χρήστοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-39858829955168256622010-05-30T01:56:53.474+03:002010-05-30T01:56:53.474+03:00Εμείς οι δεκαεφτάχρονοι στηρίζουμε όσο τίποτα άλλο...Εμείς οι δεκαεφτάχρονοι στηρίζουμε όσο τίποτα άλλο τα μέσα μεταφοράς γιατί δεν θέλουμε να έχουμε να έχουμε μια πόλη για ζώα αλλά όπως λένε και τα λεωφορεία solaris της ΕΘΕΛ θέλουμε μια Ανθρώπινη πόλη ...Γι'αυτό επιδή δεν θέλουμε κα καταντίσουμε σαν αυτή την γενιά προσπαθούμε να αλλάξουμε τα πράγματα.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/02161778648483501345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-29778161965071943262010-05-29T23:46:37.236+03:002010-05-29T23:46:37.236+03:00"σε μια γενια με μισος προς τα ΜΜΜ"
Θα δ..."σε μια γενια με μισος προς τα ΜΜΜ"<br />Θα διαφωνήσω σε ένα σημείο:<br />Από τους σημερινούς δεκαπεντάρηδες μέχρι τους πενηνταπεντάρηδες, αυτό το φάσμα ηλικιών είναι παραπάνω από μία γενιά!EmmXyrihttps://www.blogger.com/profile/09766119682366978457noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-38302379357944139862010-05-29T15:35:23.652+03:002010-05-29T15:35:23.652+03:00Στροφη των πολιτων σε ΜΜΜ με μηδενικους ελεγχους ε...Στροφη των πολιτων σε ΜΜΜ με μηδενικους ελεγχους εισιτηριων, απουσια ποιοτητας και αξιοπιστιας οδηγουν με μαθηματικη ακριβεια σε επαναστροφη στο ΙΧ (και ας μην εχουμε να φαμε, για Ελληνικη συμπεριφορα μιλαμε), σε μια γενια με μισος προς τα ΜΜΜ και καθιερωσης ως απολυτης αναγκης του αυτοκινητου, υβριστικα σχολια και συνεχης εκνευρισμος.<br /><br />Καμαρι μου, ΟΑΣΑ, ασε την λαθρεπιβιβαση στον ηλεκτρικο και λεωφορεια/τρολλεϋ/τραμ να φτασει στο 80%, μονο 25% δεν φτανει...Anonymousnoreply@blogger.com