Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011: Στάση εργασίας στα Λεωφορεία 11:00 με 17:00 και στα Τρόλεϊ 12:00 με 16:00

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία θα προβούν σε στάση εργασίας 11:00 με 17:00 ενώ στα τρόλεϊ 12:00 με 16:00 προκειμένου να παραστούν στη γενική συνέλευση τους. Τα οχήματα θα αποσύρονται σταδιακά μια ώρα πρίν την έναρξη της στάσης και θα χρειαστούν τουλάχιστον μια ώρα μετά τη λήξη της για πλήρη αποκατάσταση.

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΓΟΣΕ: Έργα 740εκ. ευρώ μέσω ΕΣΠΑ

0 σχόλια
Μέχρι την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου αναμένεται να έχει επιλεγεί ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, μίας από τις σημαντικότερες θυγατρικές του ομίλου ΟΣΕ που υλοποιεί τα έργα υποδομών των ελληνικών σιδηροδρόμων, ενώ μετά την εφαρμογή του νόμου 3891/2010 για την αναδιάρθρωση της ΔΕΚΟ μπορεί να αναλαμβάνει έργα για τρίτους.


Για την απομάκρυνση του διευθύνοντα συμβούλου Γιάννη Πετρόπουλου, προς στιγμήν το υπουργείο Υποδομών δεν έχει παράσχει εξηγήσεις, ενώ η αντικατάστασή του δεν αναμένεται να επιταχύνει την πορεία υλοποίησης των έργων αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ σιδηροδρομικών έργων υποδομής προϋπολογισμού 740 εκατ. ευρώ, σε μία προσπάθεια να αναβαθμιστεί η γραμμή Αθήνα-Πάτρα-Θεσσαλονίκη.

Για το 2011 ο προϋπολογισμός των προς εκτέλεση έργων της εταιρείας ανέρχεται στο 1,2 δισ. ευρώ, ωστόσο, ελλείψει χρηματοδότησης, ένα πολύ μικρό μέρος αυτών έχει μέχρι στιγμής πραγματοποιηθεί, με τα υπόλοιπα να δρομολογούνται για το 2012.

Εξάλλου, τον περασμένο Αύγουστο ανεβλήθη η δημοπράτηση της δεύτερης λειτουργικής φάσης του Θριασίου Πεδίου, έργο προϋπολογισμού 122 εκατ. ευρώ στο οποίο περιλαμβάνεται η κατασκευή του νέου προαστικού σταθμού «Ζεφύρι».

Την ίδια στιγμή, στο στάδιο των μελετών βρίσκονται:

- η αλλαγή της σιδηροδρομικής χάραξης στην Αλεξανδρούπολη με στόχο τη σύνδεση του τρένου με το νέο λιμάνι Αλεξανδρούπολης. Το συγκεκριμένο έργο συνδεόταν με την υλοποίηση εμπορευματικού κέντρου στην Αλεξανδρούπολη, όπως είχε εξαγγείλει τον περασμένο Αύγουστο το Υποδομών, το οποίο έχει παραμείνει μακέτα

- η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης με το εμπορικό λιμάνι Καβάλας, έργο αρχικού προϋπολογισμού της τάξης των 170 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη γραμμή σχεδιάζεται να διασχίζει ανατολικά την Καβάλα, παράλληλα με την Εγνατία Οδό και να συνδέεται με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο στο Νομό Ξάνθης.

Όσον αφορά τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο μέχρι Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 93,8 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται αρχαιολογικές εργασίες, με την ολοκλήρωση των σχετικών εργασιών να τοποθετούνται για τα τέλη του 2015.

Αντίστοιχα η σχεδιαζόμενη νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Λιανοκλαδίου και Δομοκού, βρίσκεται στο στάδιο των απαλλοτριώσεων. Σκοπός του συγκεκριμένου έργου είναι να αντικατασταθεί το ορεινό κομμάτι της μονής γραμμής από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού μήκους 54 χιλιομέτρων με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή μήκους 52 χιλιομέτρων.

Η νέα αυτή γραμμή έχει σχεδιασθεί για ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, μειώνει την διαδρομή κατά 2 χιλιόμετρα και το χρόνο διαδρομής κατά 30 λεπτά και το συνολικό κόστος της είναι 706 εκατομμύρια ευρώ.
Πηγή:www.capital.gr

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011: Δρομολόγια Κυριακής στα ΜΜΜ και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ αύριο για τις μαθητικές παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου, ενώ τα ΜΜΜ θα λειτουργούν με δρομολόγια Κυριακής.


Από τις 6 το πρωί θα απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, ενώ στις 10 το πρωί θα γίνει σταδιακή διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους γύρω από το σημείο διεξαγωγής των παρελάσεων.

Στους δήμους Αθηναίων και Πειραιά θα διακοπεί η κυκλοφορία στις παρακάτω οδούς και λεωφόρους:

Δήμος Αθηναίων

- Λεωφόρος Αμαλίας, σε όλο το μήκος της.
- Πανεπιστημίου, σε όλο το μήκος της καθώς και στις καθέτους αυτής.
- Λεωφόρος Βασ. Σοφίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών
- Πανεπιστημίου και Σέκερη.

Κατά τη δοξολογία στον Ιερό Ναό Διονυσίου Αρεοπαγίτου θα διακοπεί η κυκλοφορία σε:

- Σκουφά, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
- Λυκαβηττού, σε όλο το μήκος της.
- Σόλωνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Κανάρη και Σίνα.
- Δημοκρίτου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Σόλωνος και Σκουφά.

Δήμος Πειραιά

- 34ου Πεζικού Συντάγματος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ομηρίδου Σκυλίτση και Ελ. Βενιζέλου.
- Ηρώων Πολυτεχνείου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου και 2ας Μεραρχίας.
- Βασ. Γεωργίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Εθν. Αντιστάσεως και Γρηγ. Λαμπράκη.


ΠΗΓΗ: Trolleatzis.com (με προσθήκες/παραλλαγές)

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Από Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011: Αναστολή τοπικών δρομολογίων ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

0 σχόλια
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011, αναστέλλονται τα τοπικά δρομολόγια ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (δείτε τα ΕΔΩ). Αυτό σημαίνει ότι καθ' όλη τη διάρκεια λειτουργίας του προαστιακού, στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ η συχνότητα δρομολογίων θα είναι ανα 20 λεπτά, ενώ μέχρι πρότινος στις ώρες αιχμής η συχνότητα στο αναφερθέν τμήμα ήταν ανα 15 λεπτά.

Οι υπόλοιπες αμαξοστοιχίες του προαστιακού θα κυκλοφορούν κανονικά.

ΕΜΠ: Τμήμα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής: Συμμετέχετε στην έρευνα διδακτορικής διατριβής

1 σχόλια
Με παράκληση από μια αναγνώστρια μας, παρακαλούμε να συμμετέχετε στην παρακάτω ολιγόλεπτη έρευνα του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Δεν θα χρειαστείτε περισσότερο από 4 λεπτά.

Μεταβείτε στην έρευνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προς απομάκρυνση του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ & δημοπράτηση του προαστιακού σταθμού ΖΕΦΥΡΙ

0 σχόλια
Στην απομάκρυνση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωάννη Πετρόπουλου, προχωρά το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.


Πρόκειται για ένα ακόμη στέλεχος του συγκεκριμένου υπουργείου που είχε αναλάβει καθήκοντα επί των ημερών της υπουργίας του Δημήτρη Ρέππα και απομακρύνεται κατά την διάρκεια της ηγεσίας του κ. Γιάννη Ραγκούση....

Ο κ. Πετρόπουλος είχε οριστεί Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής του ΟΣΕ, στις 16 Φεβρουαρίου 2010, ταυτόχρονα με τις διοικήσεις των υπολοίπων εταιρειών του oμίλου.

Η θητεία του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, όπως και των υπολοίπων στελεχών του ομίλου ΟΣΕ που ορίστηκαν με την ίδια απόφαση, έχει λήξει από τον Ιούνιο, ωστόσο οι υπόλοιπες διοικήσεις παραμένουν στις θέσεις τους.

Το υπουργείο δεν έχει εκδώσει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα. Η απομάκρυνση έγινε γνωστή μέσω του opengov.gr, όπου δημοσιεύεται πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη της θέσης με προθεσμία κατάθεσης ενδιαφέροντος έως τις 4 Νοεμβρίου.

Έρχονται δημοπρατήσεις 800 εκατομμυρίων ευρώ

Να σημειώσουμε ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει στην αρμοδιότητα της την κατασκευή σιδηροδρομικής υποδομής και άλλων σημαντικών έργων που αφορούν στο σιδηρόδρομο και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, για παράδειγμα ο διαγωνισμός για το Θριάσιο.

Παρότι το τελευταίο διάστημα οι δημοπρατήσεις έργων από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ γίνονταν στην κυριολεξία με το σταγονόμετρο, ελλείψει κονδυλίων, τους επόμενους μήνες αναμένεται να προχωρήσουν οι δημοπρατήσεις έργων ύψους περίπου 800 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι δημοπρατήσεις θα αφορούν κυρίως σε κατασκευαστικά έργα στο δίκτυο Πελοποννήσου αλλά και σε έργα ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης. Συνολικά για το τρέχον έτος ο προγραμματισμός της εταιρείας περιλάμβανε δημοπρατήσεις ύψους 1,2 δισ. ευρώ.

Διαγωνισμός για το Θριάσιο

Ο τελευταίος διαγωνισμός ης ΕΡΓΟΣΕ, αφορούσε στο έργο της Β΄ λειτουργικής φάσης του συγκροτήματος Θριασίου Πεδίου, προϋπολογισμού δημοπράτησης 122 εκατ. ευρώ. Για το συγκεκριμένο έργο δεν έχει προκύψει ακόμη ανάδοχος.

Πρόκειται για το σημαντικότερο σιδηροδρομικό έργο της Αττικής καθώς με την υλοποίησή του θα ολοκληρωθεί το τερματικό του Θριάσιου Πεδίου, στο οποίο θα συγκεντρωθούν πλειάδα σημαντικών λειτουργιών του Σιδηρόδρομου που θα επιτρέψουν την απελευθέρωση χώρων του ΟΣΕ στην πρωτεύουσα.

Στο αντικείμενο εργασιών περιλαμβάνονται τα έργα υποδομής των γραμμών εντός του συγκροτήματος τα έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης το συνόλου των γραμμών, προμήθεια γερανογεφυρών και του μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και την κατασκευή των κτιριακών έργων που είναι αναγκαία για την λειτουργία του Συγκροτήματος.

Τέλος, στο αντικείμενο των εργασιών περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός νέου Προαστιακού Σταθμού «ΖΕΦΥΡΙ». Ο αρχικός προγραμματισμός της ΕΡΓΟΣΕ προέβλεπε ότι το συγκεκριμένο έργο θα είχε ολοκληρωθεί μέσα το 2013, ωστόσο κάτι τέτοιο θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο και η ολοκλήρωση του έργου παραπέμπεται για το 2015, εφόσον βέβαια προκύψει ανάδοχος ως το τέλος του έτους.
Της Μάρως Τσαντήλα


ΠΗΓΗ www.euro2day.gr

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες και στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ

Την Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011 θα λάβουν χώρα οι παρακάτω απεργίες και στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ:

-Η γραμμή 1 του μετρό θα πραγματοποιήσει στάση εργασίας από τις 12:00 έως τις 16:00

-24ωρη απεργία σε λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ και στις γραμμές 2 & 3 του μετρό

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΟΑΣΑ: 3η παράταση ισχύος φοιτητικών πάσο μέχρι και 30 Νοεμβρίου 2011

0 σχόλια
Με εντολή του Υπουργείου Παιδείας, ο ΟΑΣΑ παρατείνει την ισχύ των παλαιών φοιτητικών πάσο μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2011.


Οι δικαιούχοι καλούνται να προχωρήσουν στην ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης των νέων πάσο άμεσα (ΕΔΩ).

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΟΑΣΑ: Συνεργασία με τη Google και ένταξη των Αθηναϊκων συγκοινωνιών στο Google Transit

2 σχόλια
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο ΟΑΣΑ αξιοποιεί σύγχρονα και καινοτόμα τεχνολογικά μέσα, προκειμένου να προσφέρει στον επιβάτη τη δυνατότητα για καλύτερη συνδυασμένη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.


Δίνοντας νέα διάσταση στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, ο Οργανισμός ανακοινώνει επίσημα τη συνεργασία του με την εταιρεία Google για την υλοποίηση της διαδικτυακής εφαρμογής εύρεσης βέλτιστης διαδρομής με χρήση Δημοσίων Μέσων Μεταφοράς, Google Transit.

Η Αθήνα, με τον ΟΑΣΑ, γίνεται μέλος ενός διεθνούς δικτύου 471 πόλεων που έχουν ήδη ενταχθεί στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Σκοπός του Google Transit είναι η διευκόλυνση του επιβατικού κοινού στον προγραμματισμό των καθημερινών του μετακινήσεων με τα Αστικά Μέσα.

Πρόκειται για μια δωρεάν υπηρεσία, προσβάσιμη από οποιονδήποτε υπολογιστή, έξυπνο κινητό τηλέφωνο, netbook, tablet, με σύνδεση στο internet.

Ο χρήστης - επιβάτης μπορεί να χρησιμοποιεί την εφαρμογή και μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού (www.oasa.gr), απλά συμπληρώνοντας τις τοποθεσίες αναχώρησης-άφιξης ή και την ημερομηνία-ώρα μετακίνησης. Η εφαρμογή αυτομάτως υπολογίζει και παρουσιάζει τους βέλτιστους συνδυασμούς χρήσης Αστικών Μέσων Μεταφοράς.
Ο χρήστης μπορεί να επιλέγει την ιδανικότερη διαδρομή γι αυτόν, έχοντας πάντα εικόνα χρονικής διάρκειας μετακίνησης με το κάθε Μέσο, απόστασης και διάρκειας περπατήματος προς κάποια στάση ή σταθμό καθώς και εικόνα συνολικού χρόνου μετακίνησης προς τον επιλεγμένο προορισμό. Μπορεί ακόμα να επιλέξει στάσεις λεωφορείων, τρόλεϊ, μετρό, τραμ, προαστιακού και να ενημερωθεί για τα διερχόμενα οχήματα - συρμούς.

Πρόκειται για μια αξιόπιστη και γρήγορη εφαρμογή με δυνατότητα διαρκούς αναβάθμισης.

Σημειώνεται ότι το Google Transit δεν δημιούργησε κανένα επιπρόσθετο κόστος στον Οργανισμό, καθώς αναπτύχθηκε εντελώς δωρεάν με τη συνεργασία των τμημάτων Πληροφορικής & Δρομολόγησης του ΟΑΣΑ και τους μηχανικούς της Google.

Δοκιμάστε το ΕΔΩ.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Δευτέρα 17 - Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποκοπή σταθμών από το δίκτυο εξυπηρέτησης

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011:

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο πλοίων

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011:

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του εθνικού (ΟΣΕ) και προαστιακού σιδηροδρόμου.

Η γραμμή 3 του μετρό δεν θα εκτελεί δρομολόγια στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο πλοίων.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011:

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του εθνικού (ΟΣΕ) και προαστιακού σιδηροδρόμου.

Η γραμμή 1 του μετρό θα εκτελεί δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 10:00-18:00.

Οι γραμμές 2 & 3 του μετρό θα εκτελούν δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 9:00-24:00 ενώ οι σταθμοί ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ αποκόπτονται από το δίκτυο εξυπηρέτησης και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση σε αυτούς.

Το τραμ θα εκτελεί δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 8:00-22:00 (πλήρης αποκατάσταση κυκλοφορίας 9:30, σταδιακή απόσυρση από 18:30).

Τα λεωφορεία και τρόλεϊ θα εκτελούν δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 9:00-21:00 (πλήρης αποκατάσταση κυκλοφορίας 10:00, σταδιακή απόσυρση 20:00).

Η γραμμή 3 του μετρό δεν θα εκτελεί δρομολόγια στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

Δεν θα κυκλοφορούν τα ταξί.

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο πλοίων ενώ δρομολόγια αεροπλάνων θα αναχωρήσουν μετά τις 12:00.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011:

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του εθνικού (ΟΣΕ) και προαστιακού σιδηροδρόμου.

Οι γραμμές 1, 2 & 3 του μετρό θα εκτελούν δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 9:00-24:00
ενώ οι σταθμοί ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ αποκόπτονται από το δίκτυο εξυπηρέτησης και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση σε αυτούς.

Το τραμ θα εκτελεί δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 8:00-24:00 (πλήρης αποκατάσταση κυκλοφορίας 9:30).

Τα λεωφορεία και τρόλεϊ θα εκτελούν δρομολόγια μόνο το χρονικό διάστημα 9:00-21:00 (πλήρης αποκατάσταση κυκλοφορίας 10:00, σταδιακή απόσυρση 20:00).


Η γραμμή 3 του μετρό δεν θα εκτελεί δρομολόγια στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο αεροπλάνων.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Πέμπτη 13 & Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011: 48ωρη απεργία στα ΜΜΜ (πλην ΟΣΕ/προαστιακού) & τροποποιήσεις δρομολογίων προαστιακού μέχρι νεοτέρας

48ωρη απεργία για την Πέμπτη 13 και Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011 αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ και 3 γραμμές μετρό (ο ΟΣΕ/εθνικός και προαστιακός σιδηρόδρομος θα λειτουργήσει κανονικά την παραπάνω περίοδο, ενδέχεται, όμως, να προχωρήσει σε 3ημερη απεργία από την Τρίτη 18 Οκτωβρίου).

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ: Την Παρασκευή, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν και τα ταξί.

ΠΡΟΣΟΧΗ!: Λόγω τεχνικού προβλήματος, ο προαστιακός τροποποιεί μέχρι νεοτέρας τα δρομολόγια του ως εξής (κλικ ΕΔΩ - αρχείο pdf), ενώ για την εξυπηρέτηση των επιβατών από και προς το Αεροδρόμιο έχει εκδώσει την εξής ανακοίνωση (κλικ ΕΔΩ - αρχείο pdf).


Αφορμή των κινητοποιήσεων είναι ο 2ος γύρος αποχωρήσεων με τη μορφή της εργασιακής εφεδρείας που θα μειώσει κατά πολύ περισσότερο το συγκοινωνιακό έργο, οι νέες μειώσεις μισθών που αθροιστικά με τις προηγούμενες θα φτάσουν το -40% αλλά και τα εφιαλτικά σενάρια για τα οικονομικά μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση για το 2013.

ΟΑΣΑ: Προχωρά στη Β' φάση ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Θα συμμετέχει και ο προαστιακός

1 σχόλια
Σύμφωνα με τη δημοσίευση των πρακτικών από την Επιτροπή Διενέργειας της Α` φάσης του διεθνή διαγωνισμού με κλειστή διαδικασία για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ» 6 εταιρικά σχήματα προκρίθηκαν και συνεχίζουν στη Β' φάση του διαγωνισμού.
Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω:

1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT
2. INDRA SISTEMAS S.A
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS
4. ΑΤΕΣΕ
5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS
6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ

Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος.

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς.

Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.

Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ

Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.

Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών.

Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων.

Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου.

Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ!

Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας «εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ». Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του.


Πηγή: ypodomes.com

ΣΧΟΛΙΟ: Ευχάριστο νέο, αλλά για τον προαστιακό η απόλυτα ειρωνία. Δεν θα λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση, δεν θα λειτουργεί η τηλεματική, δεν θα λειτουργούν 2-3 έτοιμοι σταθμοί, ανατριχιαστικές συχνότητες δρομολογίων (ανα 1 ώρα και ανα 20 λεπτά ανα τμήμα), δεν λειτουργούν τα μισά εκδοτήρια, από την αρχή του 2011 δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος εισιτηρίων, αλλά θα έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο!

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - ΕΡΓΟΣΕ: Χάθηκε συνεργασία για παροχή τεχνογνωσίας στο Κατάρ! - Πεπειραμένα στελέχη των εταιρειών ετοιμάζονται να φύγουν!

0 σχόλια
Την παροχή τεχνογνωσίας σε θέματα μητροπολιτικών και υπεραστικών σιδηροδρόμων ζήτησε από την Ελλάδα το Εμιράτο του Κατάρ, όμως η ελληνική κυβέρνηση δεν συνέδραμε στο φιλικό κράτος, το οποίο επενδύει στη χώρα μας.


Όπως μεταδίδουν ανώτατες πηγές του τεχνικού κόσμου, εντός του θέρους οι Καταριανοί, επικαλούμενοι τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που έχουν ξεκινήσει, κάλεσαν την κυβέρνηση να συμμετάσχει, μέσω κρατικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών συμβούλου, στους διαγωνισμούς των φιλόδοξων συγκοινωνιακών σχεδίων του Εμιράτου.


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του «Βήματος», η κυβέρνηση δεν έδειξε ζήλο στην ανταπόκριση στην Καταριανή πρόσκληση, με αποτέλεσμα οι προθεσμίες των πρώτων διαγωνισμών που έτρεχε το Εμιράτο να λήξουν και η χώρα να χάσει μία σημαντική ευκαιρία εξαγωγής της συσσωρευμένης τεχνογνωσίας τόσο της ΕΡΓΟΣΕ όσο και της Αττικό Μετρό.


Επενδυτικό πρόγραμμα - μαμούθ


Το Εμιράτο του Κατάρ, μέσω της Qatar Railways, έχει προγραμματίσει ένα κολοσσιαίο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων για τη δημιουργία Μητροπολιτικών και υπεραστικών σιδηροδρόμων ύψους 26 δισ. ευρώ (!), το οποίο σχεδιάζει να έχει εκτελέσει στο μεγαλύτερο τμήμα του, έως το 2022, όταν και θα φιλοξενήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στον Περσικό, και να έχει ολοκληρώσει ως το 2026.


Το σύνολο των έργων, σύμφωνα με τον αγγλόφωνο Τύπο του Περσικού Κόλπου, θα «σπάσει» σε εννέα επενδυτικά «μπουκέτα», τα οποία έχουν προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών και τεχνικών εταιρειών. Η προϊστάμενη αρχή των έργων είναι η Qatar Railways Development Company (QRDC), η οποία στήθηκε και απαρτίζεται από την κρατική Qatari Diar (51%) και τη γερμανική DB (49%), δηλαδή τον γερμανικό ΟΣΕ. Παράλληλα, σχηματίζονται και άλλες διεθνείς συμμαχίες, όπως αυτή της Advance Rail Group (ARG) των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, καθώς για να διεκδικήσει τα σιδηροδρομικά έργα του Κατάρ, συμπράττει με την ισπανική Dragados του κατασκευαστικού κολοσσού ACS, που έχει παρουσία και στη χώρα μας στις συμβάσεις παραχώρησης της Ιόνιας Οδού και της Κεντρικής Οδού. «Κοινώς, όλος ο τεχνικός κόσμος της Ευρώπης έχει ορμήξει στον Περσικό. Εμείς τι κάνουμε;» αναρωτιούνται ανώτατες πηγές των τεχνικών εταιρειών του Δημοσίου.


Λύση με γαλλικό μοντέλο

Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι του τεχνικού κόσμου επισημαίνουν ότι η Αττικό Μετρό και η ΕΡΓΟΣΕ στα έργα των σιδηροδρόμων, αλλά και η Εγνατία Οδός στα οδικά έργα, διαθέτουν την καλύτερη τεχνογνωσία στους κόλπους του ελληνικού κράτους, η οποία για να αποκτηθεί, το δημόσιο κατέβαλε τεράστια ποσά σε συμβούλους του εξωτερικού. «Και σήμερα, αντί να αξιοποιούνται, χαρακτηρίζοντα ως "ζημιογόνες ΔΕΚΟ", ενώ πρόκειται για εταιρίες δημοσίων επενδύσεων, χωρίς εμπορική δραστηριότητα» τονίζουν οι ίδιες πηγές.


Όπως εξηγούν, η γαλλική εμπειρία έχει δείξει τη λύση για αντίστοιχα προβλήματα.

Όταν το γαλλικό κράτος ολοκλήρωσε τα μεγάλα καινοτόμα σιδηροδρομικά έργα (το TGV, το "λαστιχοφόρο" Μετρό της γραμμής 1 του Παρισιού, το Orlyval κτλ), οι τεχνικές εταιρίες του δημοσίου (SOFRERAIL και SOFRETU) έμειναν άνευ αντικειμένου. Έτσι, στις αρχές της δεκαετίας του 1990 οι δύο επιχειρήσεις κράτησαν τα στελέχη που διέθεταν την υψηλότερη τεχνογνωσία, ενοποιήθηκαν, συνεταιρίστηκαν με τράπεζες και απέκτησαν διεθνή παρουσία σε ΗΠΑ, Καναδά, Αγγλία και Ισπανία, μέσω της ξακουστής Systra, η οποία πλέον βρίσκεται πίσω από τα περισσότερα έργα Μετρό και Σιδηροδρόμου στον κόσμο.


«Κάντε μία εταιρεία "all star"»


Σύμφωνα με τον νόμο, η ΕΡΓΟΣΕ μπορεί να βγει στο εξωτερικό και να «χτυπήσει» έργα, καθώς έχει την εμπειρία της εκτέλεσης πολύπλοκων σιδηροδρομικών εργασιών, αλλά και τη νομική βάση για να το κάνει.


Αντίθετα, η Αττικό Μετρό, αν και διαθέτει τεράστια εμπειρία στα έργα ανάπτυξης Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων, το καταστατικό της, το οποίο γράφτηκε προ εικοσαετίας, δεν επιτρέπει την εμπλοκή της σε οποιδήποτε εγχείρημα εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης!

Υπό μία έννοια, η μόνη κρατική εταιρία που βγήκε από το «καβούκι» της ήταν η Εγνατία Οδός ΑΕ, η οποία ανέλαβε δουλειές στα Βαλκάνια, καθώς έχει εμπειρία της κατασκευής του σπουδαιότερου οδικού έργου υποδομής που έγινε ποτέ στη χώρα, της Εγνατίας Οδού. «Η κυβέρνηση θα μπορούσε να δημιουργήσει μία εταιρία "all star", που θα είναι σε θέση να χτυπάει έργα ή να εκτελεί καθήκοντα συμβούλου στη Μεσόγειο, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή με το αζημίωτο» τονίζουν οι ίδιες πηγές.


«Θα χαθεί η τεχνογνωσία»


«Όμως, προχωρά στην εφαρμογή εργασιακής εφεδρείας, η οποία θα "διώξει" το πλέον καταρτισμένο προσωπικό από τις συγκεκριμένες εταιρίες στο εξωτερικό και, έτσι, η χώρα θα χάσει τεχνογνωσία που αποκτήθηκε με χρήμα και κόπο» καταλήγουν.
Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», ήδη μία σειρά από ιδιαίτερα πεπειραμένα στελέχη βρίσκονται προ των πυλών από το να φύγουν στο εξωτερικό, καθώς οι περικοπές στους μισθούς έχουν φτάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό.


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

ΔΕΚΟ: Εκκίνηση διαδικασιών μαζικού ξεπουλήματος της ακίνητης περιουσίας τους από ΤΑΙΠΕΔ με συνεργασία της ΕτΕ!

0 σχόλια
Στις διαδικασίες για την πώληση, μέσω του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), της ακίνητης περιουσίας και γενικότερα των περιουσιακών στοιχείων που κατέχουν οι ΔΕΚΟ, προχωρά το υπουργείο Οικονομικών.


Οι επικεφαλής των δημοσίων επιχειρήσεων, κλήθηκαν σε συνάντηση την Τετάρτη, στην οποία θα μετέχουν και εκπρόσωποι του ΤΑΙΠΕΔ και της Εθνικής Τράπεζας σχετικά με τις διαδικασίες που θα γίνουν σχετικά με την αξιοποίηση των ακινήτων των ΔΕΚΟ.

Παράλληλα, με την ίδια επιστολή που εστάλη προς τις διοικήσεις των επιχειρήσεων, ζητείται από αυτές η συνδρομή τους για:

- Την απρόσκοπτη πρόσβαση του Χρηματοοικονομικού Συμβούλου σε απαιτούμενα στοιχεία και πληροφορίες αναφορικά με τα ακίνητα που αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της δημόσιας επιχείρησης

- Την παροχή στον Σύμβουλο τυχόν τεχνικών εκθέσεων, μελετών, αποτιμήσεων και λοιπών αναφορών σε σχέση με την ακίνητη περιουσία της δημόσιας επιχείρησης

- Τη συνεργασία των στελεχών κάθε ΔΕΚΟ, προκειμένου να επικοινωνήσουν στον Σύμβουλο τις ιδιαιτερότητες κάθε ακινήτου, καθώς και τις γενικότερες γνώσεις και απόψεις τους, βάσει της εμπειρίας τους

Τη διαθεσιμότητα των στελεχών των νομικών υπηρεσιών και των στελεχών διαχείρισης της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων των ακινήτων ιδιοκτησίας της επιχείρησης

- Τη δυνατότητα διαχείρισης (π.χ. εξαγωγή δεδομένων κ.λπ.) των ως άνω στοιχείων και πληροφοριών από τον Σύμβουλο.

Το αμέσως επόμενο διάστημα, στελέχη της Εθνικής Τράπεζας θα επικοινωνήσουν με τις διοικήσεις των Οργανισμών για να προγραμματιστούν οι συναντήσεις, και τους ζητεί την ταχύτερη δυνατή ανταπόκρισή τους.

Σημειώνεται ότι, με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, το έργο του Χρηματοοικονομικού Συμβούλου επί δικαιωμάτων ακινήτων έχει ανατεθεί σε 9 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, με επικεφαλής την Εθνική Τράπεζα.

ΣΧΟΛΙΟ: Τα μη χρησιμοποιούμενα περιουσιακά στοιχεία των ΔΕΚΟ θα έπρεπε να εκμισθωθούν για την παροχή μακροχρόνιων κεφαλαίων και ΟΧΙ πώληση τους, που θα επιφέρει μόνο βραχυχρόνια οφέλη και ιδίως όταν η πώληση θα αναγκαστεί να γίνει υποτιμημένα. Επικίνδυνα άχρηστοι...

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΑΤΡΩΝ: Σε πλήρη απαξίωση το επιτυχημένο εγχείρημα

0 σχόλια
Αγανάκτηση, βρισιές, απελπισμένοι επιβάτες και σαστισμένοι υπάλληλοι, είναι το σχεδόν καθημερινό σκηνικό που έχει καθιερωθεί πλέον για μεγάλο διάστημα της ημέρας, στον προαστιακό της Πάτρας.


Από καιρό το είχαμε επισημάνει, πως οι συγκριμένες δυνατότητες του τρένου, σε συνδυασμό με τον όγκο του μεταφορικού έργου, τις νέες στάσεις, την μεταφορά των φοιτητών και την αποψίλωση του προσωπικού, μαζί με την ανεπάρκεια υλικοτεχνικής υποστήριξης και συρμών, θα προκαλούσε διαλυτικά φαινόμενα στον τοπικό οργανισμό.

Κάναμε λάθος...

Αυτά που συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες είναι χαοτικά.

Χθες οι επιβάτες από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, αφού είδαν το τρένο να φτάνει με είκοσι λεπτά καθυστέρηση λογω των εκατοντάδων επιβατών που δεν μπορούσαν να μετακινηθούν κατά την διαδρομή, διαπίστωσαν ότι θα τους αποβίβαζε στον σταθμό της Πάτρας, για να επιβιβαστούν σε άλλο για τον προορισμό τους.

Όμως παρέμειναν για πάνω από 1,30 ώρα ακινητοποιημένοι και σχεδόν εγκλωβισμένοι μέσα στο κλειστό βαγόνι, αφού το τρένο χάλασε και η προσπάθεια επισκευής η να το τραβήξει άλλο που ήρθε από την Πάτρα, απέτυχε.
Μετά την καθυστέρηση αυτή ήρθε και νέα, όταν φτάνοντας με το εφεδρικό τρένο στην Πάτρα το δρομολόγιο των 12,30 από Άγιο Ανδρέα, σταμάτησε ο συρμός και δεν έφευγε για άγνωστη αίτια.

Η τεράστια καθυστέρηση, η μη ενημέρωση από τους υπευθύνους για τα αίτια και τα ήδη κατεστραμμένα ραντεβού, αλλά και η μη έγκαιρη προσέλευση των επιβατών στην εργασία τους, ανάγκασε πολλούς να βγουν εκτός εαυτού και να εμπλακούν λεκτικά, με τους υπαλλήλους του προαστιακού.

Το κερασάκι στην τούρτα της ταλαιπωρίας όμως μπήκε, όταν το δρομολόγιο των 12,30 έφτασε στο Ρίο περίπου στις 2,30 το μεσημέρι!!!

Εκεί οι επιβάτες του τερματικού σταθμού του Άγιου Βασιλείου διαπίστωσαν, πως δεν θα έφταναν στο χωριό τους οι συρμοί και τότε έγινε… χαμός.Τελικά επιβιβάστηκαν στα λεωφορεία, τα οποία τους μετέφεραν μέχρι τον Άγιο Βασίλη, αφού χρειάστηκε και η παρέμβαση της Αστυνομίας!!!Να σημειωθεί, ότι οι αστυνομικοί προ ημερών έκαναν μπλόκο στα λεωφορεία του οργανισμού στην περιοχή του Ρίου και κατέβασαν υπεράριθμους επιβάτες που τους πήγαιναν στο τρένο, ενώ την ερχόμενη Τετάρτη είναι η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων του αστικού ΚΤΕΛ, για την μεταφορά του ΟΣΕ των φοιτητών με λεωφορεία.Σήμερα και αύριο υπάρχει σε εξέλιξη σύσκεψη στην Αθήνα για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα, καθώς εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και με δεδομένο ότι οι επιβάτες πλέον είναι χιλιάδες καθημερινά, τότε η κατάρρευση του εγχειρήματος είναι δεδομένη.

Είναι χαρακτηριστικό, πως σε ένα μόνο πρωινό δρομολόγιο μετακινήθηκαν πάνω από 400 επιβάτες, όταν ο κανονισμός για την δυναμικότητα μεταφοράς των συρμών σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ξεπερνά τους 220!

ΠΗΓΗ: BestNews μέσω ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Δευτέρα 10 & Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011: Αναστολή νυκτερινών δρομολογίων προς αποκατάσταση τεχνικών προβλημάτων

0 σχόλια
Λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε στο σύστημα ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής υποδομής επέρχονται ακυρώσεις ορισμένων δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης από τον ΟΣΕ, αναστέλλεται η κυκλοφορία των εξής δρομολογίων: ( κάντε κλίκ ΕΔΩ - αρχείο pdf)

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΟΑΣΑ: Δευτέρα 10 Οκτωβρίου: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ (πλην ΟΣΕ/προαστιακού)


Για την Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011, έχει εξαγγελθεί 24ωρη απεργία σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, δηλαδή στις 3 γραμμές μετρό, στο τραμ, στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ως αντίδραση στο μέτρο της εργιασιακής εφεδρείας.

O ΟΣΕ, o προαστιακός και τα ταξί θα λειτουργήσουν κανονικά.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΑΣΥ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011: Έφοδος των ΜΑΤ στους χώρους του μετρό

0 σχόλια
Κατά την διάρκεια της γενικής απεργίας της Τετάρτης 5 Οκτωβρίου 2011, έχοντας ήδη βεβαρυμένο ιστορικό με την ρίψη χημικών εντός του σταθμού την προηγούμενη φορά, όπου από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα, τα ΜΑΤ, για άλλη μια φορά, εισήλθαν στους χώρους του σταθμού του μετρό ΣΥΝΤΑΓΜΑ τρομοκρατώντας τους ανυποψίαστους πολίτες και τουρίστες, ενώ είχαν προηγουμένως επιδείξει μεγάλα έκτροπα και παράνομες συμπεριφορές εναντίον των διαδηλωτών και των δημοσιογράφων.

Είναι αξιοσημείωτο ότι είναι η πρώτη φορά που οι δημοσιογράφοι και οι φωτορεπόρτερ που βρέθηκαν στο κέντρο μηνύουν την ΕΛΑΣ για την συμπεριφορά της. Το αρμόδιο υπουργείο ζήτησε την εκτέλεση άλλης μιας εικονικής ΕΔΕ για το θεαθήναι, ενώ κανείς αρμόδιος δεν θα τιμωρηθεί για άλλη μια εκτροπή των ανεκπαίδευτων ΜΑΤ, όπου συνολικά, το συγκεκριμένο σώμα ασφαλείας, περισσότερα προβλήματα ασφάλειας δημιουργεί, παρά λύνει.

Μια σωστή διοίκηση μιας ΑΕ ΣΤΑΣΥ θα είχε ήδη εκδώσει δελτίο τύπου για το θέμα, απαιτώντας με καταγγελία την μη παρέμβαση εντός των χώρων των σταθμών του μετρό, εκτός και αν συντρέχει σοβαρός λόγος (τρομοκρατική επίθεση, δολιοφθορά, ληστεία, κτλ) και μόνο μετά από σχετική κλήση, καθώς και αποζημίωση για την ανασφάλεια και τον κίνδυνο της σωματικής και πνευματικής ακεραιότητας που δημιουργήθηκε στους πελάτες/επιβάτες και που προφανώς θα έχει αντίκτυπο στην φήμη της εταιρείας και την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά

0 σχόλια
Την είδηση της χρονιάς έχουμε σήμερα και αφορά το Μετρό της Αθήνας καθώς μετά από 5 χρόνια από την προκήρυξη του πρώτου διαγωνισμού, 2,5 χρόνια μετά την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού φτάσαμε σήμερα στο σημείο να ανοιχτούν οι οικονομικές προσφορές των διαγωνιζομένων και να έχουμε και τον μειοδότη για την επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό από το Σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο κέντρο του Πειραιά.

Η κοινοπραξία των J&P Άβαξ - Ghella SPA - Alstom Transport μειοδότησε για το έργο που αφορά στην επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό από το Χαϊδάρι στον Πειραιά με τους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Η μειοδότρια κοινοπραξία υπέβαλε προσφορά προϋπολογισμού 343,9 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 21,49%. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 515.000.000 ευρώ και είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός για Μετρό στην Ελλάδα από το 2006 (από τον διαγωνισμό για τη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης με 1,1 δις ευρώ).

Δεύτερη αναδείχθηκε η κοινοπραξία των Άκτωρ - Τέρνα, της οποίας η προσφορά είναι με έκπτωση 20,34% και τρίτη η κοινοπραξία των FCC Construccion - Alpine Bau που προσέφερε έκπτωση 20,17% (τα ποσά είναι χωρίς ΦΠΑ). Σημειώνεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι κοινοπραξίες Impregilo - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Seli - Ansaldo STS και Dragados - Μοχλός.

Η επέκταση του Μετρό στην πόλη του Πειραιά θα προσθέσει τουλάχιστον 120.000 νέους επιβάτες καθώς θα διέρχεται από πυκνοκατοικημένες περιοχές ενώ θα λειτουργήσει ευεργετικά στην κίνηση στους δρόμους καθώς λόγω της λειτουργίας του θα μειωθεί η χρήση των ι.χ κατά τουλάχιστον 40.000 οχήματα. Επίσης λόγω της επέκτασης θα κοπούν πολλές λεωοφορειακές γραμμές και τρόλεϊ.

Την ίδια στιγμή, αγνοείται πότε θα παραδοθούν στην κυκλοφορία οι επτά σταθμοί του μετρό -ολοκληρωμένοι κατασκευαστικά κατά 95%- των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη και πλέον ο κίνδυνος να χαθούν τα κονδύλια με τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδότησε το έργο είναι ορατός περισσότερο από ποτέ.


Πηγή:www.ypodomes.com

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Λάθος η αύξηση κομίστρων - Η λαθρεπιβίβαση καλά κρατεί - 400 εκ. ευρώ κοινοτικές επιδοτήσεις για το μετρό κινδυνεύουν

0 σχόλια
Οι κυβερνητικοί αρμόδιοι παραδέχονται αυτό που είχαμε επισημάνει μόλις ξεκίνησε η λεγόμενη αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της πρωτεύουσας. Το οικονομικό αποτέλεσμα των πολυσυζητημένων αλλαγών είναι αρνητικό, με την έννοια ότι απέχει πολύ από τους στόχους του μνημονίου.


Γίνεται, βέβαια, μία προσπάθεια να χρεωθούν οι αστοχίες, με τη μορφή πρόσθετων ελλειμμάτων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, στους εργαζόμενους που απεργούν, η πραγματικότητα όμως είναι πολύ πιο σύνθετη.

Η κυβέρνηση έκανε το λάθος να αυξήσει υπέρμετρα τα εισιτήρια για τις αστικές συγκοινωνίες, και ιδιαίτερα για το μετρό, που είναι το κυρίαρχο μέσο, ενώ θα έπρεπε να δώσει προτεραιότητα στην αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών που δεν πληρώνουν εισιτήριο και αυτών που αξιοποιούν πλαστά εισιτήρια.

Προβληματική σύλληψη

Ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του ευχαρίστως ικανοποίησαν την απαίτηση της τρόικας για μεγάλη αύξηση στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. Αντί να στρέψουν τους κατοίκους της πρωτεύουσας προς τις αστικές συγκοινωνίες, άρχισαν να δημιουργούν σοβαρά οικονομικά αντικίνητρα. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν μικρές αυξήσεις στα έσοδα, παρά τις θεαματικές αυξήσεις στο κόστος των εισιτηρίων.

Εντελώς λάθος ήταν οι κυβερνητικές επιλογές και στο θέμα του μετρό. Αντί να δοθεί έμφαση στην επέκταση του δικτύου, ανοίχτηκαν δύο μέτωπα που εξυπηρετούσαν τις ανάγκες του επικοινωνιακού εντυπωσιασμού. Η κυβέρνηση είπε «όχι» στην αξιοποίηση των υπεράριθμων που διόρισε προεκλογικά η προηγούμενη κυβέρνηση στο μετρό, για να στείλει το μήνυμα ότι η «γαλάζια» εκλογική πελατεία δεν πρέπει να αισθάνεται σίγουρη για την επαγγελματική της προοπτική. Επειδή το σύστημα του μετρό στηρίζεται στις μεγάλες επενδύσεις, το πρόσθετο μισθολογικό κόστος είναι μικρής σημασίας και θα μπορούσε να απορροφηθεί αρκετά εύκολα μέσα από την επέκταση του δικτύου και ένα αυστηρότερο σύστημα είσπραξης των εισιτηρίων.

Επιπλέον, η κυβέρνηση εμφάνισε μία επιλεκτική - και ύποπτη κατά την άποψή μας - ευαισθησία σε ό,τι αφορά τις πρόσθετες προμήθειες ηλεκτρολογικού υλικού της Siemens, που είναι εντελώς αναγκαίο για την ασφαλή λειτουργία των 7 σταθμών του μετρό που ήδη έχουν κατασκευαστεί. Η καθυστέρηση της ένταξης των 7 σταθμών στο δίκτυο του μετρό κοστίζει διαφυγόντα έσοδα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ την ημέρα, ταλαιπωρεί τους κατοίκους της πρωτεύουσας και θέτει σε κίνδυνο κοινοτικές επιδοτήσεις που ξεπερνούν τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να διεκδικήσει την επιστροφή αυτών των επιδοτήσεων εάν δεν λειτουργήσουν οι νέοι σταθμοί εντός του 2012.

Με τον τρόπο που διαχειρίστηκε τις αστικές συγκοινωνίες η κυβέρνηση, δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από αυτά που αντιμετώπισε.


Με τροποποιήσεις από την ανάρτηση του Γιώργου Κύρτσου από citypress.gr

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011: Απεργίες και στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ


Για την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011:

-> Οι εργαζόμενοι στον εθνικό (ΟΣΕ) και προαστιακό σιδηρόδρομο εξήγγειλαν 24ωρη απεργία. Ακυρώσεις τελευταίων δρομολογίων και της Τρίτης 4 Οκτωβρίου 2011 (δείτε εδώ).

-> Οι γραμμές μετρό 2 & 3 θα λειτουργήσουν κανονικά. (Η γραμμή 3 δεν θα εκτελεί δρομολόγια στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.)

-> Η γραμμή μετρό 1 θα λειτουργήσει μεταξύ των ωρών 10:00 -18:00.

->
Τα λεωφορεια θα λειτουργήσουν μεταξύ των ωρών 9:00 -21:00.

-> Τα τρόλεϊ θα λειτουργήσουν μεταξύ των ωρών 8:00 -21:00.

-> Το τραμ θα λειτουργήσει μεταξύ των ωρών 6:00 -24:00. Πλήρης αποκατάσταση στις 7:30, σταδιακή απόσυρση από 22:30.


Υπενθυμίζεται ότι τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ αρχίζουν να αποσύρονται σταδιακά τουλάχιστον 1 ώρα πρίν την έναρξη στάσης εργασίας, ενώ γη πλήρης αποκτάσταση των δρομολογίων γίνεται τουλάχιστον 1 ώρα μετά την λήξη της στάσης εργασίας.

Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην απεργία με στάσεις εργασίας και οχι 24ωρη απεργία, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που επιθυμεί να κατέβει στο κέντρο της Αθήνας, για να πάρει μέρος στο μεγάλο συλλαλητήριο και την πορεία προς τη Βουλή, που διοργανώνουν οι δύο κορυφαίες συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας, η ΑΔΕΔΥ των δημοσίων υπαλλήλων και η ΓΣΕΕ των ιδιωτικών υπαλλήλων.

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: Να συμμορφωθεί με τη νομολογία ο ΟΑΣΑ σχετικά με την παράταση ισχύος καρτών λόγω απεργιών

0 σχόλια
Να προβεί σε παράταση της ισχύος της κάρτας απεριορίστων διαδρομών (ετήσια, μηνιαία, εβδομαδιαία) για χρονική διάρκεια ίση με εκείνη των απεργιών, ή να χορηγεί αντίστοιχη έκπτωση στην τιμή αγοράς της ετήσιας, μηνιαίας και εβδομαδιαίας κάρτας ζητάει ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Ευάγγ. Ζερβέας από τον ΟΑΣΑ.


Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» έχει δεχτεί και εξακολουθεί να είναι αποδέκτης σημαντικού αριθμού προφορικών και γραπτών αναφορών καταναλωτών, κατόχων κάρτας (μηνιαίας ή ετήσιας) απεριορίστων διαδρομών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με αίτημα την επιστροφή μέρους του τιμήματος που έχουν προκαταβάλει για την αγορά της εν λόγω κάρτας ή την παράταση της ισχύος της λόγω των απεργιών των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ειδικότερα, οι καταναλωτές, κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών εκδόσεως του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, έχοντας προκαταβάλει πλήρως το αντίτιμο της κάρτας στην αρχή του έτους ή κάθε μήνα κατά την παραλαβή της ετήσιας ή μηνιαίας κάρτας αντίστοιχα, λόγω των επαναλαμβανόμενων απεργιών των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στερήθηκαν της δυνατότητας να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μεταφοράς κατά τις ημέρες και ώρες των απεργιών των εργαζομένων σε αυτά, επωμιζόμενοι πρόσθετες επιβαρύνσεις λόγω της αναγκαστικής μετακίνησής τους ή άλλο μέσο ταξί ή δικό τους όχημα.

Έχοντας υπόψη τους ισχυρισμούς του ΟΑΣΑ σχετικά με την έλλειψη υπαιτιότητας του Οργανισμού στην περίπτωση μη εκτέλεσης των δρομολογίων λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ο συνήγορος υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, «αν η παροχή του ενός από τους συμβαλλομένους είναι αδύνατη από γεγονός για το οποίο αυτός δεν έχει ευθύνη, απαλλάσσεται ο άλλος συμβαλλόμενος από την αντιπαροχή και την αναζητεί, αν τυχόν την κατέβαλε, κατά τις διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού» γι' αυτό και προχώρησε στη σύσταση προς τον ΟΑΣΑ να παραταθεί η ισχύς των καρτών απεριορίστων διαδρομών.

ΠΗΓΗ: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

ΟΣΥ: Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011: Στάση εργασίας στα λεωφορεία και στο τραμ

Νέος γύρος κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς ξεκινά από τη Δευτέρα, καθώς τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ θα ακινητοποιηθούν για τουλάχιστον έξι ώρες από τις 11 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα και το τραμ από 12:00 έως και 16:00, για να πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι γενική συνέλευση.

Την ίδια ημέρα αναμένεται οι συνδικαλιστές όλων των μέσων μεταφοράς να συνεδριάσουν για να καθορίσουν τα επόμενα βήματά τους, χωρίς να αποκλείεται νέος γύρος κινητοποιήσεων.


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget