Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Οκτωβρίου 2010

4 σχόλια
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • Ξεκίνησε η τοποθέτηση ψευδοροφών στον Σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
  • Ξεκίνησαν οι εργασίες υδατοστεγάνωσης της μόνιμης επένδυσης για την κατασκευή του φρέατος φυσικού φωτισμού του Σταθμού ΑΛΙΜΟΥ.
  • Σε εξέλιξη η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον επιφανειακό χώρο του Σταθμού ΑΛΙΜΟΥ.
  • Συνεχίζεται η εγκατάσταση συστημάτων παρακολούθησης των κοινόχρηστων χώρων (κάμερες) σ΄ όλους τους σταθμούς της επέκτασης.

ΧΑΪΔΑΡΙ



  • Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανέγερσης ανοξείδωτου στεγάστρου της κυρίας εισόδου.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ


  • Σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.
  • Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η αποκατασταση της πλατείας Δημοκρατίας και των γύρω οδών.
  • Ξεκίνησε η εγκατάσταση των φωτιστικών σωμάτων στους δύο σταθμούς.
  • Ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των πυράντοχων υαλοστασίων στους χώρους κοινού του Σταθμού ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ενώ ξεκίνησε η τοποθέτηση των υαλοστασίων στα εκδοτήρια και το σταθμαρχείο.

ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


  • Ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης στη Βόρεια είσοδο/έξοδο του Σταθμού ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

ΠΗΓΗ: Αττικό Μετρό ΑΕ

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΩΡΑ: Επαναφορά την Κυριακή 31 Οκτωβρίου

0 σχόλια
Μια ώρα πίσω πρέπει να μετακινηθούν οι δείκτες των ρολογιών από τα ξημερώματα της Κυριακής 31 Οκτωβρίου, καθώς τίθεται σε εφαρμογή η χειμερινή ώρα. Συγκριμένα στις 04.00 το πρωί τα ρολόγια πρέπει να δείχνουν 03.00.

Στόχος της αλλαγής της ώρας είναι η εξοικονόμηση ενέργειας και η πατρότητα της ιδέας ανήκει στον Νεοζηλανδό εντομολόγου Ντέιβιντ Χάντσον, που πρότεινε την καλοκαιρινή ώρα το 1895. Σημειώνεται πως το μέτρο εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες της Ένωσης με κοινοτική οδηγία. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να λείπουν και οι αντίπαλοι της αλλαγής ώρας. Στη Γαλλία, η οποία ήταν η πρώτη χώρα της Ευρώπης που υιοθέτησε αυτό το σύστημα, από το 1976 δραστηριοποιείται η «Ένωση κατά της αλλαγής της ώρας», τα μέλη της οποίας υποστηρίζουν πως διαταράσσεται ο βιολογικός ρυθμός παιδιών και ηλικιωμένων, καθώς και πως προκαλούνται περισσότερα τροχαία ατυχήματα.

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα Online

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναστολή απεργίας 29ης Οκτωβρίου και έργα 28 & 29 Οκτωβρίου στο προαστιακό τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

0 σχόλια

Κατόπιν της απόφασης της ΠΟΣ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών), σύμφωνα με την οποία αναστέλλεται η 24ωρη απεργία που είχε εξαγγείλει για την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010, όλα τα δρομολόγια του Σιδηροδρόμου από αύριο Πέμπτη 28 Οκτωβρίου θα εκτελούνται κανονικά, πλην του τμήματος του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, το οποίο δεν θα λειτουργήσει ούτε την Πέμπτη 28 και την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου, λόγω έργων που θα πραγματοποιήσει η ΕΡΓΟΣΕ, τις δύο συγκεκριμένες ημέρες.

ΠΗΓΗ: ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΟΑΣΑ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω Εθνικής Εορτής 28ης Οκτωβρίου και έργα στο προαστιακό τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

1 σχόλια
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Πέμπτη 28 και Παρασκευή 29 Οκτωβρίου ΔΕΝ θα πραγματοποιούνται δρομολόγια μεταξύ Αν. Λιοσίων & Νεραντζιώτισσας λόγω έργων της εταιρείας ΕΡΓΟΣΕ.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΑΣΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω Εθνικής Εορτής 28ης Οκτωβρίου

Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων της 28ης Οκτωβρίου, την Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010, που θα πραγματοποιηθεί η μαθητική παρέλαση στο κέντρο της Αθήνας από ώρα 09:45΄ έως 12:15΄ περίπου, θα γίνουν οι εξής τροποποιήσεις στις κατωτέρω λεωφορειακές γραμμές, γραμμές τρόλεϊ και ΤΡΑΜ ανάλογα με τις ανάγκες και τις υποδείξεις της Τροχαίας.

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

· Τα δρομολόγια της λεωφορειακής γραμμής Χ95 θα εκτελούνται από τον σταθμό ΜΕΤΡΟ «ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ».

Οι παρακάτω λεωφορειακές γραμμές θα διέρχονται από τους εξής δρόμους:

(024) Διαδρομή από Αγ. Αναργύρους προς Κέντρο Αθήνας:

Χαλκοκονδύλη, 3ης Σεπτεμβρίου, Στουρνάρη, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή από Στ. Μετρό Αγ. Ιωάννης προς κέντρο Αθήνας:

Βούρβαχη, Χατζηχρήστου, Βεΐκου, Πετμεζά, Καλλιρρόης, Μεναίχμου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(054) - (732)

Διαδρομή από αφετηρία (Περισσό και Αγ. Φανούριο):

Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή από τέρμα (Μεταμόρφωση και Ζωοδ. Πηγή):

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, 3ης Σεπτεμβρίου (054) / Αχαρνών (732), συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(057) - (856) - (227)

Διαδρομή από Λόφο Σκουζέ, Αιγάλεω & Πετράλωνα προς Κέντρο (κυκλική):

Πειραιώς, Πλ. Ομονοίας, Σταδίου, Αιόλου, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, Αγ. Κων/νου, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή από Δάφνη & Αγ. Αρτέμιο προς Κέντρο Αθήνας (κυκλική):

Ηλιουπόλεως, Καρέα, Τιμολέοντος, Βούρβαχη, Καλλιρρόης, Λεωφ. Βουλιαγμένης, συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

(025) - (026) - (027)

Διαδρομή προς Αφετηρία (Ιπποκράτους):

Αθηνάς, Πλ. Ομονοίας, Σταδίου, Αιόλου, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, 3ης Σεπτεμβρίου, Χαλκοκονδύλη, Πλ. Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ασκληπιού, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς τέρμα (Πρ. Δανιήλ-Βοτανικός-Ορφέως):

Ιπποκράτους, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, Πατησίων, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, Αγ. Κων/νου, Σωκράτους, Πειραιώς, Μυλλέρου, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(230) Διαδρομή από Ζωγράφου προς κέντρο Αθήνας:

Ιπποκράτους, Ακαδημίας, Ασκληπιού, Λεωφ. Αλεξάνδρας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(815) Διαδρομή προς Αφετηρία (Γουδί):

Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς Τέρμα (Ταύρος):

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, Πατησίων, Πλ. Ομονοίας, Αγ. Κων/νου, Σωκράτους, Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(622) - (022)

Διαδρομή προς τέρμα της 622 (Γαλάτσι) και αφετηρία της 022 (Ν. Κυψέλη):

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, Πατησίων, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς αφετηρία της 622 (Γουδί) και τέρμα της 022 (Μαράσλειος):

Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

(040) - (106) - (126) - (134) - (135) - (136) - (137) - (Α2) - (Β2) - (Ε22)

Διαδρομή προς Κέντρο Αθήνας:

Λεωφ. Συγγρού, Αθ. Διάκου, Καλλιρρόης, Βούρβαχη, Λεωφ. Συγγρού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(103) - (108) - (111) - (155) - (206) - (208) - (237)- (Α3)- (Β3)- (Α4)- (Β4)

Διαδρομή προς Κέντρο Αθήνας:

Ηλιουπόλεως, Καρέα, Τιμολέοντος, Βούρβαχη, Καλλιρρόης, Λεωφ. Βουλιαγμένης, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(813) Διαδρομή προς αφετηρία (Αβέρωφ):

Σταδίου, Αιόλου, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, 3ης Σεπτεμβρίου, Χαλκοκονδύλη, Πλ. Κάνιγγος, Ακαδημίας, Χαρ. Τρικούπη, συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς τέρμα (Αιγάλεω):

Ιπποκράτους, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, Πατησίων, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, Αγ. Κων/νου, Σωκράτους, Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(220) - (221) - (235)

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Ιπποκράτους, Ακαδημίας, Λεωφ. Βασ. Σοφίας, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(209) Διαδρομή προς Κέντρο Αθήνας (κυκλική):

Λεωφ. Βασ. Κων/νου, Αρδηττού, Βούρβαχη, Λεωφ. Συγγρού, Αθ. Διάκου, Αρδηττού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(608) Διαδρομή από Γαλάτσι προς Κέντρο Αθήνας (κυκλική):

Πατησίων, Στουρνάρη, 3ης Σεπτεμβρίου, Μάρνη, Πατησίων, συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

Από Ζωγράφου προς Κέντρο Αθήνας.

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Ιπποκράτους, Πανεπιστημίου, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(Ε6) Διαδρομή προς κέντρο Αθήνας:

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Μπόταση, Στουρνάρη, Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς Χαλάνδρι:

Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

(Χ14) Διαδρομή προς κέντρο Αθήνας:

Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Σέκερη, Σόλωνος, Ιπποκράτους, Ακαδημίας, Λεωφ. Βασ. Σοφίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(100) Μάρνη, Καματερού, Σωκράτους, Πειραιώς, Αθηνάς, Βορέου, συνέχεια Κολοκοτρώνη, Πραξιτέλους - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

(200) Κολοκοτρώνη, Πραξιτέλους, Ευριπίδου, Αριστείδου, Σοφοκλέους, Αθηνάς - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΛΕϊ

Η διαδρομή των παρακάτω γραμμών τρόλεϊ θα τροποποιηθεί ως εξής:

Τα δρομολόγια της γραμμής (7) θα εκτελούνται από την γραμμή (8).

(3) - (13)

Διαδρομή προς τέρμα:

Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

Διαδρομή προς αφετηρία:

Λεωφ. Κηφισίας, Λεωφ. Αλεξάνδρας, Πατησίων, συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

(6)

Διαδρομή από Κόκκινο Μύλο:

Από Πατησίων, δεξιά Βεραντζέρου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, (Αφετηρία).

Διαδρομή προς Κόκκινο Μύλο: Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.

(2) - (4) - (9) - (5) - (11)

Διαδρομή προς Κυψέλη-Λαμπρινή-Κολιάτσου αντίστοιχα:

Πατησίων, Λεωφ. Αλεξάνδρας, Μαυρομματαίων, δεξιά Κοδριγκτώνος για τις γραμμές (2)-(4)-(9) και αριστερά Κορδιγκτώνος για τις γραμμές (5)-(11) και στη συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

(1) - (2) - (4) - (5) - (11) - (15)

Η γραμμή (1) από Μοσχάτο θα πηγαίνει στο τέρμα της γραμμής (2) Καισαριανή και το αντίστροφο.

Η γραμμή (2) από Καισαριανή θα πηγαίνει στο τέρμα της γραμμής (1) Μοσχάτο και το αντίστροφο.

Η γραμμή (4) από Άγιο Αρτέμιο θα πηγαίνει Πετράλωνα και το αντίστροφο.

Η γραμμή (5) από Τζιτζιφιές θα πηγαίνει στο τέρμα της γραμμής (11) Νέα Ελβετία και το αντίστροφο.

Η γραμμή (11) από Νέα Ελβετία θα πηγαίνει στο τέρμα της γραμμής (5) Τζιτζιφιές και το αντίστροφο.

Η γραμμή (15) από Πολύγωνο θα πηγαίνει στην αφετηρία της γραμμής (11) Πλ. Κολιάτσου και το αντίστροφο.

Η γραμμή (15) από Πετράλωνα θα πηγαίνει Άγιο Αρτέμιο και το αντίστροφο.

(1) - (12) - (24)

Από Πλ. Αττικής-Περιστέρι θα εκτελούν την εξής διαδρομή:

Δεληγιώργη, Πειραιώς, Πλ. Ομονοίας, Σταδίου, Αιόλου, Πανεπιστημίου, Πλ. Ομονοίας, Αγ. Κων/νου, συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

· Οι παραπάνω λεωφορειακές γραμμές και γραμμές τρόλεϊ στα τροποποιημένα τμήματα διαδρομής θα κάνουν στάσεις στις υπάρχουσες άλλων γραμμών.

ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΑΜ

Οι γραμμές ΤΡΑΜ Τ1 και Τ2 θα έχουν αφετηρία στο Σταθμό «Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ».

Το επιβατικό κοινό για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και μέσω Internet στη διεύθυνση http://www.oasa.gr

Από ώρα 06:00΄ έως 09: 30΄ περίπου, θα πραγματοποιηθεί Δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγ. Διονυσίου Αεροπαγίτου και θα γίνουν οι εξής τροποποιήσεις στις κατωτέρω λεωφορειακές γραμμές.

1. Λεωφ. γραμμή 200.

Από Κολοκοτρώνη, δεξιά Σταδίου, δεξιά Καραγ. Σερβίας, συνέχεια όπως η

εγκεκριμένη διαδρομή.

2. Λεωφ. γραμμή 060.

Από Βασ. Σοφίας, δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου.

3. Λεωφ. γραμμές 203, 204, Α5,

Από Βασ. Σοφίας, δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Ρήγα Φεραίου.

4. Λεωφ. γραμμή 224.

Από Βασ. Σοφίας, δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Πατησίων, δεξιά Βας. Ηρακλείου, αριστ.

Μπουμπουλίνας, συνέχεια όπως η εγκεκριμένη διαδρομή.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

  • Οι παραπάνω τροποποιήσεις των διαδρομών των Μ.Μ.Μ. είναι δυνατό να μεταβληθούν ανάλογα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της Τροχαίας Αθηνών.

  • Την Παρασκευή 29/10/2010 η δρομολόγηση των λεωφορείων της ΕΘΕΛ θα γίνεται με πρόγραμμα Σαββάτου.

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απεργίες 25,26,27 και 29 Οκτωβρίου 2010


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει ότι μετά τις εξαγγελθείσες επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις της Π.Ο.Σ. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών) για τις 25, 26, 27 και 29.10.2010, επέρχονται στα δρομολόγια του σιδηροδρόμου οι παρακάτω μεταβολές:

Την Κυριακή 24.10.2010 (προηγούμενη ημέρα της 1ης 24ωρης απεργίας):


1. Μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Δικαίων – Αθήνας

Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια

• IC 74, 504, 604, 505, IC 75
• Το δρομολόγιο 605 καταργείται στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα
• Το δρομολόγιο 614 καταργείται στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη – Δίκαια

2. Μεταξύ Αθήνας – Χαλκίδας – Αθήνας
Καταργείται σε όλη του τη διαδρομή τα δρομολόγια 1558, 2530, 2533

3. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Έδεσσας/Κοζάνης/Φλώρινας – Θεσσαλονίκης
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 753 και 757

4. Μεταξύ Λάρισας – Βόλου – Λάρισας
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 1586, 1587

5. Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου –Πειραιά (Προαστιακός)

Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 4336, 4337

6. Μεταξύ Αεροδρομίου – Λιοσίων – Αεροδρομίου (Προαστιακός)
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 4241, 4242, 4243, 4244, 4245, 4246

7. Διεθνή Δρομολόγια

Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα
• 444, 445
• 337, στη διαδρομή Γευγελή - Θεσσαλονίκη. Οι επιβάτες του θα προωθηθούν στη Θεσσαλονίκη με λεωφορεία

Τη Δευτέρα 25/10, Τρίτη 26/10, Τετάρτη 27/10 και την Παρασκευή 29/10
(ημέρες της απεργίας):


• Καταργούνται όλα τα επιβατικά δρομολόγια πλην των διεθνών δρομολογίων 334, 335, 336, 337, 462, 463 τα οποία στην ελληνική διαδρομή τους θα εκτελεστούν με λεωφορεία.

Την Πέμπτη 28/10/2010 (προηγούμενη ημέρα της τελευταίας 24ωρης απεργίας)

1. Μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Δικαίων – Αθήνας

Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια
• IC 74, 504, 604, 605, 505, IC 75
• Το δρομολόγιο 613 καταργείται στη διαδρομή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη
• Το δρομολόγιο 614 καταργείται στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Δίκαια

2. Μεταξύ Αθήνας – Χαλκίδας – Αθήνας
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 1558, 2530, 2533

3. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Έδεσσας/Φλώρινας – Θεσσαλονίκης
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 753, 757, 734, 730

4. Μεταξύ Λάρισας – Βόλου – Λάρισας
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 1586, 1587

5. Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου – Πειραιά (Προαστιακός)
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 4336, 4337

6. Μεταξύ Αεροδρομίου – Λιοσίων – Αεροδρομίου (Προαστιακός)
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 4241, 4242, 4243, 4244, 4245, 4246

7. Διεθνή Δρομολόγια
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα
• 444, 445
• 337, στη διαδρομή Γευγελή - Θεσσαλονίκη. Οι επιβάτες του θα προωθηθούν στη Θεσσαλονίκη με λεωφορεία

Το Σάββατο 30.10.2010 (επόμενη ημέρα της τελευταίας 24ωρης απεργίας)
1. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Δικαίων – Θεσσαλονίκης
• Το δρομολόγιο 613 καταργείται στη διαδρομή Δίκαια – Αλεξανδρούπολη

2 Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Έδεσσας/Κοζάνης/Φλώρινας – Θεσσαλονίκης
• Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 730, 734

Τέλος, τις ημέρες των απεργιακών κινητοποιήσεων δηλαδή στις 25, 26, 27 και 29.10.2010 δεν θα εξασφαλίζεται υπηρεσία κυκλοφορίας για τις αμαξοστοιχίες ΑΜΕΛ στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΕΔΙΣΥ: 27 Οκτωβρίου 2010: Ηλέκτριση γραμμής ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ

3 σχόλια
Ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε. (Ε.ΔΙ.Σ.Υ.), στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, πρόκειται να θέσει υπό τάση από την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010 και από ώρα 09:00 π.μ., τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης, στο τμήμα γραμμής – Σ.Σ. Άνω Λιοσίων – Σ.Σ. Κιάτου.

Η τάση λειτουργίας του ηλεκτροδοτούμενου σιδηροδρομικού δικτύου είναι 25.000 V – 50 Hz

Κάθε προσέγγιση στην Ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στις πάγιες εγκαταστάσεις αυτής καθώς και η αφαίρεση εξαρτημάτων από του πυλώνες στήριξης της εναέριας γραμμής (Γραμμή Επαφής) είναι άκρως επικίνδυνη για την ζωή.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ :

  1. Να ανεβαίνετε στην οροφή των αμαξοστοιχιών.
  2. Να αγγίζετε τους στύλους ή τις κατασκευές, που στηρίζουν τους εναέριους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης (Γραμμή Επαφής)
  3. Να πλησιάζετε από αμέλεια ή εκουσίως με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο τη Γραμμή Επαφής (π.χ. μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους).
  4. Να αγγίζετε τις σιδηροτροχιές, τους ιστούς φωτοσημάτων ή τις άλλες μεταλλικές κατασκευές που ευρίσκονται επί της σιδηροδρομικής γραμμής και στη γύρω από αυτή περιοχή, (σε απόσταση 10 μέτρων από τη σιδηροδρομική γραμμή).
  5. Να ρίπτετε σύρματα, ράβδους ή άλλα αντικείμενα, νερό και άλλα υγρά επί της Γραμμής Επαφής.
  6. Να κυκλοφορείτε στις περιοχές των εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης ( υποσταθμοί, υπαίθριοι οικίσκοι, ερμάρια, κ.λ.π.).
  7. Να διέρχεστε από τις ισόπεδες διαβάσεις με οχήματα ή φορτία επί οχημάτων, ύψους μεγαλύτερου των 4,5 μέτρων ή ύψους μεγαλύτερου του αναγραφόμενου επί των οδικών πινακίδων σήμανσης των ειδικών κατασκευών περιορισμού του ανώτατου οδικού περιτυπώματος διέλευσης ( θύρες περιτυπώματος ).
  8. Να πλησιάζετε στους θραυσμένους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης , οι οποίοι έχουν πέσει στο έδαφος, σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.
  9. Να αφαιρείτε εξαρτήματα ή αγωγούς από τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης.
  10. Να παίζουν παιδιά στην περιοχή των στην περιοχή των πάγιων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης και στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή.
  11. Να πλησιάζετε τις εγκαταστάσεις ηλεκτροκίνησης (Υποσταθμούς), σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων από αυτές.
  12. Να ρίπτετε αντικείμενα, νερό ή άλλα υγρά στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή και στις εγκαταστάσεις της.
  13. Να έλθετε σε επαφή με κάθε μέσο με τις μεταλλικές κατασκευές που φέρουν αγωγούς για την τροφοδοσία της Γραμμής Επαφής.
  14. Να προκαλείτε από αμέλεια ή εκουσίως θραύση μονωτήρων ή κόψιμο αγωγών με τη χρήση κυνηγετικών όπλων ή με άλλο τρόπο.
  15. Να διατηρείτε μόνιμες ή προσωρινές επιφανειακές σωληνώσεις άρδευσης παράλληλες ή διασταυρούμενες με τις σιδηροδρομικές σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.

Παρακαλούνται οι κάτοικοι των περιοχών, του νομού Αττικής οι οποίες γειτνιάζουν με το ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο Σ.Σ. Μεταμόρφωσης – Σ.Σ. Άνω Λιοσίων να γνωστοποιούν άμεσα κάθε ανωμαλία ή βλάβη εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης, που παρατηρούν, στα αστυνομικά τμήματα, σε άλλες Αρχές, στον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό ή στο ρυθμιστή έλξης του Ε.ΔΙ.Σ.Υ. , τηλ. 2102422039.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Ε.ΔΙ.Σ.Υ. Α.Ε.

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΜ: Δοκιμαστική διαδρομή "πράσινου κύματος" με τον Υφυπουργό Υποδομών

5 σχόλια
Κατά τη διάρκεια της σημερινής διαδρομής με τραμ με την ευκαιρία της παρουσίασης του Πράσινου Κύματος, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας δήλωσε τα εξής:
«Σήμερα έγινε σε 24’ η διαδρομή με τραμ από το Νέο Κόσμο στον Φλοίσβο που συνήθως γίνεται σε 30-32’. Κανένα φανάρι στο δρόμο δεν μας σταμάτησε και όλες οι στάσεις έγιναν κανονικά. Αποδείχτηκε στην πράξη πως το σύστημα είναι έτοιμο να λειτουργήσει και πως μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μόλις ολοκληρωθούν και οι τελευταίες ρυθμίσεις, το πράσινο κύμα θα δώσει στο τραμ μικρότερους χρόνους διαδρομών και επομένως περισσότερα δρομολόγια και περισσότερη αξιοπιστία. Χάρη στο πράσινο κύμα που παρέχεται στους 80 σηματοδότες η εμπορική ταχύτητα αυξάνεται και επομένως ο χρόνος διαδρομής μειώνεται κατά 20%. Για παράδειγμα η διαδρομή Σύνταγμα – Βούλα θα γίνεται σε 48’ αντί για 60’, και η διαδρομή Σύνταγμα – ΣΕΦ σε 45’ αντί για 55’ που γίνεται σήμερα.
Έτσι, το τραμ δεν θα είναι μόνο ένα μέσο για μία ευχάριστη βόλτα, αλλά κι ένα πολύ αξιόπιστο μέσο μεταφοράς για να πάει κανείς γρήγορα στη δουλειά του.
Όσον αφορά στο ποδήλατο, μπορεί κανείς να το μεταφέρει μέσα στο τραμ. Εναλλακτικά, όποιος δεν διαθέτει δικό του ποδήλατο, μπορεί να φτάσει μέχρι τον Φλοίσβο με το τραμ και δείχνοντας το ακυρωμένο εισιτήριό του, να πάρει δωρεάν ένα ποδήλατο για να κινηθεί ελεύθερα για δύο ώρες. Το τραμ παραμένει πάντοτε το πιο οικολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον και τον χρήστη μέσο μαζικής μεταφοράς».


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΡΑΜ


1.
Πράσινο Κύμα
Το ηλεκτρονικό σύστημα που εξασφαλίζει προτεραιότητα στο τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες είναι γεγονός. Στις 30 Οκτωβρίου, το τραμ θα έχει προτεραιότητα στο σύνολο των σηματοδοτούμενων κόμβων. Παράλληλα, εντός του Νοεμβρίου, θα ολοκληρωθούν οι τελικές διορθωτικές ρυθμίσεις, ενώ θα συσταθεί και ειδική ομάδα ελέγχου.
Χάρη στο Πράσινο Κύμα θα επιτευχθεί μείωση της τάξης του 20% στους χρόνους διαδρομών, πυκνότερη δρομολόγηση, αποτελεσματικότερος προγραμματισμός δρομολογίων και μεγαλύτερη άνεση στη μεταφορά του επιβάτη. Συγχρόνως, θα βελτιωθούν οι συνθήκες πραγματοποίησης της διαδρομής για τους οδηγούς και θα μειωθεί το κόστος συντήρησης των οχημάτων.
Σχετική διαφημιστική καμπάνια για το ‘Πράσινο Κύμα’ θα προβάλλεται δωρεάν από όλα τα Μέσα ως ‘κοινωνικό μήνυμα’.

2.
Αποκλειστική λωρίδα για ΜΜΜ στην Αρδηττού
Στις 15 Ιανουαρίου 2011 αναμένεται να λειτουργήσει λωρίδα αποκλειστικής διέλευσης ΜΜΜ στην Αρδηττού με στόχο την μεγιστοποίηση της ταχύτητας και την βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών.

3.
Επεκτάσεις
Κέντρο και λιμάνι Πειραιά
Σύνδεση Πειραιά με το κέντρο και τα νότια προάστια. Επέκταση 5.6km από το Ν. Φάληρο προς την Ακτή Ποσειδώνος (μονή γραμμή), που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση του τραμ κατά 25.000 επιβάτες την ημέρα. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη.
Επέκταση από Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου (Π. Άρεως)
Μήκος 2.7km και προϋπολογισμός 60.000.000 Ευρώ.
• Επέκταση προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και προς Αργυρούπολη
Η πρώτη επέκταση, προϋποθέτει την ολοκλήρωση της επέκτασης προς το λιμάνι του Πειραιά. Θα έχει μήκος 5.2km και προϋπολογισμό 60.000.000 Ευρώ. Η δεύτερη θα ενώσει την παραλιακή γραμμή του τραμ με τη γραμμή 2 του μετρό, έως τον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Το μήκος της θα είναι 1.4km και ο προϋπολογισμός της 12.000.000 Ευρώ.

4.
Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Κοινού

Α.
Τραμ-Ποδήλατο
Ήδη από τις 22/09/2010 στη Μαρίνα Φλοίσβου, πλησίον της στάσης τραμ ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ, λαμβάνει χώρα πιλοτικό πρόγραμμα δωρεάν διάθεσης ποδηλάτων στους επιβάτες ΜΜΜ, στα πλαίσια προβολής του οικολογικού χαρακτήρα του μέσου. Οι επιβάτες, επιδεικνύοντας το ακυρωμένο ενιαίο εισιτήριο της ίδιας μέρας, μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν ένα ποδήλατο για 2 ώρες. Η πιλοτική φάση του προγράμματος θα διαρκέσει μέχρι τις 31/10, ενώ προβλέπεται η επαναλειτουργία του προγράμματος το Μάιο.

Β.
Info-kiosk
Στην τερματική στάση ΣΥΝΤΑΓΜΑ λειτουργεί info-kiosk, όπου εξειδικευμένος υπάλληλος παρέχει πληροφορίες σχετικά με το τραμ και τη λειτουργία του, στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα.

Γ.
Ομάδα Συνοδών τραμ
Από την 1 Νοεμβρίου 2010 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα υπηρεσία Συνοδών, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα οχήματα, θα παρέχουν πληροφορίες και βοήθεια στους επιβάτες και με την παρουσία τους θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης. Θα κάνουν έλεγχο εισιτηρίων και θα έχουν δικαίωμα καταγραφής προστίμων, όπως οι ελεγκτές εισιτηρίων.

Δ.
Ομάδα εξυπηρέτησης κοινού
Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ήδη από τον προηγούμενο Ιούνιο, με άτομα τα οποία κινούνται στις στάσεις του τραμ. Έχουν ως αρμοδιότητα την ενημέρωση και την παροχή βοήθειας στους επιβάτες όπως σε περιπτώσεις επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ. Επιπλέον, επιβλέπουν την υποδομή για βλάβες και φθορές και στο μέλλον θα εφοδιαστούν με εισιτήρια προς πώληση, σε περίπτωση που κάποιο από τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων παρουσιάζει βλάβη.

ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

ΜΕΓΑΡΑ: Όταν η παλαιά γραμμή γίνεται... πάρκινγκ!

2 σχόλια

ΜΕ ΕΝΤΑΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΟΣΕ.


Το έργο της κατασκευής του υπαίθριου χώρου στάθμευσης 90 θέσεων στον σταθμό του ΟΣΕ προχωρά με εντατικούς ρυθμούς. Πρόκειται για το πρώτο βήμα τεχνικών παρεμβάσεων αξιοποίησης του ευρύτερου χώρου, μετά την συμφωνία που επέτυχε η διοίκηση του Δήμου με την διοίκηση του ΟΣΕ. Έχουν προηγηθεί όλες οι διοικητικές και νομικές διαδικασίες πολεοδόμησης και οι σχετικές μελέτες, οι οποίες ήταν χρονοβόρες και κοπιαστικές. Το όφελος για την πόλη είναι τεράστιο και αποτέλεσε για χρόνια αίτημα του Μεγαρικού Λαού. Η όλη τεχνική παρέμβαση του Δήμου στο σημείο θα απαλλάξει το κέντρο της πόλης από χρόνια προβλήματα και δυσλειτουργίες (έλλειψη χώρων στάθμευσης, κυκλοφοριακά προβλήματα, εικόνα εγκατάλειψης του σταθμού, κα.). Το επόμενο βήμα είναι η διάνοιξη της οδού Αφεσίου Διός και η κατασκευή πεζοδρόμου κατά μήκος της κεντρικής γραμμής.

ΠΗΓΗ: Δήμος Μεγαρέων

ΣΧΟΛΙΟ: Το όνειρο για διαδημοτικό τραμ light-rail που θα ενώνει τα
κέντρα και όχι τα όρια των δήμων (όπως κάνει ο προαστιακός) μπορεί να μπεί με βεβαιότητα στην σφαίρα του παρελθόντος, καθώς ο χώρος θα γίνει πάρκινγκ και η σιδηροδρομική γραμμή... πεζόδρομος! (Και αυτό πάρκινγκ είναι σύμφωνα με την νεοελληνική προσέγγιση)... Ελπίζουμε ,το υπόλοιπο της προ εκμετάλλευση έκτασης τουλάχιστον, να είναι άλλη μία πλατεία ή ένα πάρκο στα Μέγαρα...

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

"Δημοσκόπηση" για τον προαστιακό από το proastiakos.net

0 σχόλια

Αναδημοσιεύουμε την ανάρτηση του διαχειριστή του proastiakos.net

Εδώ και καιρό συζητάμε με άλλους συνεπιβάτες το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας έρευνας, προκειμένου να αποτυπώσουμε, όσο το δυνατόν περισσότερο, τα προβλήματα, τις προσδοκίες, τις απόψεις και γενικά ό,τι αφορά στο μέσο αυτό. Τον Προαστιακό.

Καταφέραμε λοιπόν, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών κοινής γνώμης Vprc, να δημιουργήσουμε ένα ερωτηματολόγιο μέσα από το οποίο θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε όλα αυτά τα στοιχεία.

Η συμβολή σας σε αυτήν την διαδικασία είναι πολύτιμη και για αυτό σας ζητάμε να συμπληρώσετε αυτό το ερωτηματολόγιο αλλά και να πείτε σε όσους συνεπιβάτες που έχουν πρόσβαση στο internet να το κάνουν και αυτοί.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αναλυθούν από την Vprc και θα παρουσιαστούν σε αυτόν τον ιστότοπο.

Να σημειώσω πως η έρευνα είναι ανώνυμη και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συνδεθούν οι απαντήσεις που θα δώσετε με εσάς τον ίδιο / ίδια.

Την έρευνα θα την βρείτε εδώ: http://bit.ly/surveyproastiakos

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!

7 σχόλια

Γράφει ο διαχειριστής του ιστοχώρου www.ypodomes.com με τίτλο "Ασφάλεια στο Μετρό"...

Εχτές το πρωί αποφάσισα να περάσω τη μέρα μου στο κέντρο της Αθήνας. Πήγα στον κοντινό μου σταθμό Μετρό άφησα το αυτοκίνητο μου και ξεκίνησα. Μέσα στο βαγόνι το οποίο είναι πάντα καθαρό και χωρίς οσμές κάνεις μια αξιοπρεπή διαδρομή ακόμα και όταν έχει πολύ κόσμο.

Στην τρίτη στάση μέσα στο συρμό μπήκε ένας νεαρός άντρας ο οποίος είχε σχεδόν καλυμμένο όλο του το σώμα του με τατουάζ. Άρχισε λοιπόν από την μία άκρη του συρμού μέχρι την άλλη να πηγαίνει από επιβάτη σε επιβάτη και σχεδόν σε απειλητικό τόνο να ζητά χρήματα. Ήρθε και σε μένα φυσικά.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ξέρω αν ήταν κάτω από την επήρεια κάποιων ουσιών αλλά όταν κάποιος ήταν αρνητικός απέναντι του ή δεν του έδινε σημασία εξαγριωμένος πήγαινε στον επόμενο. 1-2 συνεπιβάτες μου του έδωσαν βιαστικά χρήματα πιθανώς από φόβο. Στην επόμενη στάση ο νεαρός άντρας κατέβηκε και μπήκε στο μπροστινό βαγόνι.

Το χτεσινό περιστατικό στο Μετρό της Αθήνας δεν ήταν το πρώτο το τελευταίο διάστημα καθώς από τις αρχές του χρόνου σε εμένα προσωπικά έχουν τύχει πάρα πολλές περιπτώσεις. Φυσικά δεν αναφέρομαι στη γραμμή του ΗΣΑΠ η οποία με εξαίρεση με ένα διάστημα που υπήρχε φύλαξη πάντα είχε επαίτες όλων των ειδών.

Στο Μετρό πλέον και στις γραμμές 2 και 3 έχουμε όλες τις φυλές των επαιτών. Ηλικιωμένοι που ζητούν βοήθεια, εναλλακτικοί νέοι με μοντέρνα ρούχα που δεν έχουν δουλειά, μανάδες και πατεράδες που τα παιδιά του είναι σε νοσοκομεία και δεν έχουν χρήματα για να συντηρήσουν τα σπίτια τους. Έφηβοι που έχουν παραστρατήσει και ζητούν χρήματα για να βολέψουν άλλη μια μέρα τους.

Περιστατικά σαν το χτεσινό είναι μαθηματικά σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα οδηγήσουν σε κάποιου είδους παρεκτροπή. Στα πρώτα χρόνια λειτουργίας των γραμμών 2 και 3 είχες δύο σαφείς εντυπώσεις για το Μετρό στην Αθήνα: καθαρό και ασφαλές. Το καθαρό το νιώθεις και σήμερα, το ασφαλές όμως όχι.

Φυσικά δεν είμαι εναντίον των ανθρώπων που καταλήγουν στην επαιτεία μιας και κάποιοι πραγματικά λόγω ατυχών συγκυριών στη ζωή τους αναγκάζονται να ζητούν τη βοήθεια των συνανθρώπων τους για μπορέσουν να επιβιώσουν. Το πρόβλημα είναι η φύλαξη καθώς μπορεί επικίνδυνα άτομα (όχι απαραίτητα επαίτες) να προκαλέσουν αναστάτωση με την εν γένει συμπεριφορά τους.

Εδώ και πάρα πολύ καιρό έχει σταματήσει η φύλαξη των σταθμών του Μετρό και πλέον ο όγκος των ανθρώπων που ζητούν για βοήθεια όλο και μεγαλώνει. Το αίσθημα ανασφάλειας που υπάρχει γενικότερα έχει μεταφερθεί πλέον και στα βαγόνια του Μετρό και περιπτώσεις σαν την χτεσινή που είχα εγώ μάλλον έχουν τύχει και σε άλλους. Η οικονομική κρίση σίγουρα επηρεάζει τα οικονομικά όλων. Αλλά εγώ στο σπίτι μου όταν χαλάσει η κλειδαριά ακόμα και αν δεν έχω πολλά χρήματα θα κοιτάξω να την αλλάξω. Για να μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής όταν είμαι μέσα ή έξω από αυτό.

Το Μετρό της Αθήνας είναι ένα πραγματικό στολίδι για την πόλη και το πιο επιτυχημένο μέσο που υπήρξε ποτέ. Η εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος σε αυτό είναι πολύ μεγάλη και τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλη προσπάθεια μετακύλησης των επιβατών από τα ί.χ τους στα μέσα μαζικής μεταφοράς και το Μετρό φυσικά. Ας το κρατήσουμε στολίδι λοιπόν και ας πείσουμε όλο και περισσότερους ότι μπορούν με ασφάλεια να το χρησιμοποιούν..

17.10.2010
Νίκος Καραγιάννης


ΣΧΟΛΙΟ: Τα περιστατικά αυτά είναι αυξανόμενα και υποβαθμίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου. Ο ΗΣΑΠ έχει προ πολλού χάσει αυτή την ποιότητα και είναι ο 2ος βασικός λόγος ενός επιβάτη να αποφεύγει να τον χρησιμοποιεί (ο 1ος λόγος ήταν η αραιότητα δρομολογίων σε σχέση με την επιβατική κίνηση). Κανείς δεν θα έπρεπε να απολογείται για την άποψη αυτή της υποβάθμισης, καθώς όχι μόνο είναι πέρα για πέρα αληθινή, αλλά η ίδια η χάρτα νομικών υποχρεώσεων των επιβατών ΜΜΜ που εκδίδεται από τον ΟΑΣΑ και υπάρχει αναρτημένη σε όλους τους πίνακες ανακοινώσεων στο επίπεδο έκδοσης εισιτηριών του μετρό, διαμηνύει ότι η επαιτεία, η πώληση προϊόντων, κτλ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ στους χώρους του μετρό. Αυτός είναι ο ΝΟΜΟΣ και ΠΡΕΠΕΙ να τον ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ. Κανένας λόγος λοιπόν να απολογούμαστε για την υποστήριξη μας στα λεγόμενα του νόμου (αν και στην Ελλάδα, η ανομία και η αναρχία που επικρατεί μας ωθεί πολλές φορές σε αυτήν την προσέγγιση)...

ΥΓ:Ευχαριστούμε πολύ το www.ypodomes.com και προσωπικά τον κ.Καραγιάννη για την θίξη και την υπενθύμιση αυτού του σημαντικού θέματος.

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΕΘΕΛ: Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010: Απεργία λεωφορείων 11:00 - 17:00


Τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας μεταξύ των ωρών 11:00 - 17:00 στα λεωφορεία (ΕΘΕΛ) λόγω γενικής συνέλευσης των εργαζομένων. Στη γενική συνέλευση, θα επικρατήσει συζήτηση για τα μελλοντικά σχέδια του υπουργείου μεταφορών για τα λεωφορεία, τις περικοπές δαπανών και την μισθολογική πολιτική.

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΟΣΕ: Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η κλοπή της παρατημένης ηλεκτροκίνησης Θήβας!

0 σχόλια

Στη σύλληψη δύο ατόμων ρουμανικής καταγωγής ηλικίας 19 και 20 ετών προχώρησαν την Πέμπτη οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λιβαδειάς, με την κατηγορία της κλοπής καλωδίων ηλεκτροκίνησης απ’ το σιδηροδρομικό δίκτυο και της διατάραξης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων.

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, οι δύο νεαροί έγιναν αντιληπτοί την ώρα που εξέρχονταν από το σιδηροδρομικό δίκτυο, μεταφέροντας αυτοσχέδιες κουλούρες χάλκινων εναέριων καλωδίων ηλεκτροκίνησης, τις οποίες απέκρυψαν σε πρανές παρακείμενης αερογέφυρας.

Στην προσπάθεια των αστυνομικών να τους ακινητοποιήσουν, οι δύο άνδρες επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητο και τράπηκαν σε φυγή. Οι αστυνομικοί ακολούθησαν το όχημα μέχρι και την περιοχή της Θήβας, όπου και το ακινητοποίησαν. Ο 20χρονος συνοδηγός του οχήματος συνελήφθη ενώ 19χρονος οδηγός τράπηκε πεζός σε φυγή για να συλληφθεί λίγο αργότερα στην περιοχή της Θήβας.


ΠΗΓΗ: Η Ναυτεμπορική

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απεργίες 12-15 Οκτωβρίου 2010

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει ότι μετά τις εξαγγελθείσες στάσεις εργασίας από την Π.Ε.Π.Α (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Αμαξοστοιχιών) για τις 13.10.2010 (06:00 - 09:00, 14:00 - 17:00, 21:00 - 00:00), αλλά και την εξαγγελθείσα 24ωρη απεργία της Π.Ο.Σ. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών) για τις 14.10.2010, επέρχονται στα δρομολόγια του σιδηροδρόμου οι παρακάτω μεταβολές:

Την Τρίτη 12.10.2010 (προηγούμενη ημέρα των στάσεων εργασίας)

  1. Μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Αθήνας καταργούνται τα δρομολόγια:
    • 604, σε όλη του τη διαδρομή
    • 605, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα
    • IC 74, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη
    • IC 75, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα
    • 614, στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Δίκαια
  2. Μεταξύ Αθήνας – Χαλκίδας – Αθήνας καταργείται σε όλη του τη διαδρομή το δρομολόγιο 2530
  3. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Έδεσσας/Κοζάνης/Φλώρινας – Θεσσαλονίκης καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 753 και 757.
  4. Διεθνή Δρομολόγια: Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα:
    • 444, 445
    • 337, στη διαδρομή Γευγελή - Θεσσαλονίκη. Οι επιβάτες του θα προωθηθούν στη Θεσσαλονίκη με λεωφορεία.

Την Τετάρτη 13.10.2010 (ημέρα των στάσεων εργασίας)

Καταργούνται όλα τα επιβατικά δρομολόγια πλην των παρακάτω, τα οποία θα κυκλοφορήσουν κανονικά:

  1. Μεταξύ Λάρισας – Βόλου – Λάρισας: 1574, 1575, 1576, 1577, 1582, 1583
  2. Μεταξύ Αθήνας – Χαλκίδας – Αθήνας: 1530, 1541, 1540, 1542, 1543, 1545, 1552/2552, 1553, 1557
  3. Μεταξύ Πύργου – Ολυμπίας – Κατάκολου – Πύργου
    • Ε384 (θα αναχωρήσει από Πύργο)
    • 1385, 1386, Ε387
    • 1388 (θα κυκλοφορήσει μέχρι Πύργο)
  4. Μεταξύ Καλαμάτας – Μεσσήνης – ΤΕΙ – Καλαμάτας: 1465, 1466, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 2482, 2489, 2490, 2491, 2492
  5. Μεταξύ Διακοπτού – Καλαβρύτων – Διακοπτού: 1332, 1333
  6. Μεταξύ Αγ. Ανδρέα – Ρίου – Αγ. Ανδρέα: 1307, 1309, 2301, 2303, 3303, 3305, 3307
  7. Μεταξύ Κορίνθου – Τρίπολης – Ναυπλίου – Κορίνθου: 1422, 1423, 1442, 1433
  8. Μεταξύ Πάτρας – Κιάτου – Πάτρας (λεωφορεία): 4310, 300, 4314, 12, 4328, 11, 4313, 303, 21
  9. Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου – Πειραιά (Προαστιακός)
    • Από και 4310 έως και 4315
    • Από και 4326 έως και 4329
  10. Μεταξύ Αεροδρομίου – Λιοσίων – Αεροδρομίου (Προαστιακός) θα πραγματοποιηθούν όλα τα δρομολόγια εκτός των: 4243, 4245, 4242, 4244, 4246
  11. Διεθνή Δρομολόγια: 361, 362, 462, 463, 334, 335

Παρατηρήσεις:

  • Καταργείται το δρομολόγιο 336 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Γευγελή. Οι επιβάτες θα προωθηθούν στη Γευγελή με λεωφορεία.
  • Καταργείται το δρομολόγιο 337 στη διαδρομή Γευγελή - Θεσσαλονίκη. Οι επιβάτες θα προωθηθούν στη Θεσσαλονίκη με λεωφορεία.

Την Πέμπτη 14.10.2010 (ημέρα της 24ωρης απεργίας)

Καταργούνται όλα τα επιβατικά δρομολόγια πλην των παρακάτω:

  1. Μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Αθήνας
    • 604 (θα αναχωρήσει από Αθήνας μετά τη λήξη της απεργίας)
    • 605 (θα αναχωρήσει από Θεσσαλονίκη μετά τη λήξη της απεργίας)
  2. Διεθνή Δρομολόγια: 334, 335, 336, 337

Παρατηρήσεις:

  • Καταργούνται τα δρομολόγια 334, 335, 336, 337 στην ελληνική διαδρομή τους. Οι επιβάτες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με λεωφορεία.

Την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010 δεν θα εξασφαλίζεται υπηρεσία κυκλοφορίας για τις αμαξ. της ΑΜΕΛ στο τμήμα Δ. Πλακεντίας - Αεροδρομίου.

Την Παρασκευή 15.10.2010 (επόμενη ημέρα της 24ωρης απεργίας)

  1. Μεταξύ Δικαίων – Θεσσαλονίκης το δρομολόγιο 613 καταργείται στη διαδρομή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη
  2. Διεθνή Δρομολόγια: καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια 444, 445

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, Προαστιακός σιδηρόδρομος: Τετάρτη 13-10-2010 πραγματοποιεί 3ωρες στάσεις εργασίας από 06:00 - 09:00, 14:00 - 17:00 και 21:00 - 00:00. Πέμπτη 14-10-2010 24ωρη απεργία. Τις Αντίστοιχες ώρες το μετρό δεν θα πηγαίνει αεροδρόμιο.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Συμβάν στην Μεταμόρφωση

0 σχόλια
Τον ξέχασαν και τον κλείδωσαν στο σταθμό του Προαστιακού!

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010, 07:04

Απίστευτο κι όμως… ελληνικό.

Ακόμη ένα τραγελαφικό περιστατικό- μετά τη χθεσινή «ομηρία» στο ΙΚΑ Θεσσαλονίκης- σημειώθηκε στη Μεταμόρφωση Αττικής.

Ένας άνδρας-επιβάτης περίμενε υπομονετικά το συρμό του Προαστιακού. Το χθεσινό δρομολόγιο όμως -από τη Μαγούλα στη Μεταμόρφωση- είχε καθυστέρηση 50 λεπτών και όταν ο συρμός έφτασε στον σταθμό, ο άτυχος άντρας συνειδητοποίησε ότι ο υπάλληλος είχε σχολάσει και τον είχε κλειδώσει μέσα.

Σε πλήρη σύγχυση κάλεσε, από το κινητό του τηλέφωνο, την Πυροσβεστική για να τον απεγκλωβίσει, αλλά τελικά τον «απελευθέρωσαν» δύο άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ, οι οποίοι τυχαία περνούσαν από το σημείο.


ΠΗΓΗ: Ζούγκλα Online


Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Ύστερα από ρεπορτάζ που είδε το φως της δημοσιότητας σχετικά με επιβάτη του Προαστιακού, ο οποίος φέρεται να εγκλωβίστηκε στο Σ. Σταθμό της Μεταμόρφωσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διευκρινίζει τα εξής:

Κατά τη χθεσινή ημέρα Τετάρτη 06 Οκτωβρίου 2010, το τελευταίο δρομολόγιο στο τμήμα Τρίπολη - Κόρινθος (αμαξοστοιχία 1425), παρουσίασε καθυστέρηση στην άφιξή του, με άμεση συνέπεια την αντίστοιχη καθυστέρηση στο ανταποκρινόμενο δρομολόγιο Κιάτο – Πειραιάς. Εκτάκτως, λοιπόν, και μετά τη λήξη του κανονικού ωραρίου, για την εξυπηρέτηση των επιβατών του τελευταίου Προαστιακού δρομολογίου από Κιάτο προς Πειραιά οι οποίοι θα επιθυμούσαν να μετακινηθούν προς το Αεροδρόμιο, δρομολογήθηκε ειδική αμαξοστοιχία από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία αναχώρησε από τα Άνω Λιόσια στις 0:40.

Οι Σ. Σταθμοί του Προαστιακού Σιδηροδρόμου φυλάσσονται τη νύχτα από ιδιωτική εταιρεία φύλαξης (security) και για λόγους ασφαλείας, οι είσοδοι/ έξοδοί τους κλείνουν μετά το πέρας των δρομολογίων. Ο Σ. Σταθμός της Μεταμόρφωσης, ως γνωστόν, βρίσκεται επί της Αττικής Οδού, με ανεξάρτητες εισόδους σε γέφυρες υπεράνω της Αττικής Οδού. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η μία είσοδος / έξοδος παρέμεινε ανοικτή, με επιτήρηση του προσωπικού ασφαλείας. Ο έκτακτος συρμός από Άνω Λιόσια προς Αεροδρόμιο έφθασε στη Μεταμόρφωση στις 0:45, όπου και αποβιβάσθηκε ο συγκεκριμένος επιβάτης, ο οποίος στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς την κλειστή έξοδο του σταθμού. Σχεδόν αμέσως έγινε αντιληπτός από το προσωπικό του Κέντρου Κυκλοφορίας μέσα από τις κάμερες του Σταθμού και γι’ αυτό το λόγο κινητοποιήθηκε το προσωπικό φύλαξης προκειμένου να προσέλθει στο σημείο και να βοηθήσει τον επιβάτη. Εκείνος όμως είχε ήδη εξέλθει από (κατασκευαστικό) άνοιγμα πλησίον της κλειστής εξόδου.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκφράζει τη λύπη της για την ταλαιπωρία του συγκεκριμένου επιβάτη, ενώ παράλληλα ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως, σε ανάλογα περιστατικά μπορεί να απευθύνεται στο προσωπικό φύλαξης του εκάστοτε Σταθμού.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Σεπτεμβρίου 2010

3 σχόλια
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ


  • Ξεκίνησαν οι εργασίες προσωρινής υποστήριξης για την κατασκευή του φρέατος φυσικού φωτισμού της κεκλιμένης υπόγειας διάβασης που διασχίσει κάθετα τη Λ. Βουλιαγμένης στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού Άλιμος.
  • Συνεχίζεται η εγκατάσταση καλωδιώσεων συστημάτων φωτισμού, τηλεπικοινωνιών και μεγαφώνων σ΄ όλους τους σταθμούς της επέκτασης.
  • Σε εξέλιξη βρίσκεται η αποκατάσταση περιβάλλοντος χώρου στους σταθμούς Αργυρούπολη, Ελληνικό και στο Αμαξοστάσιο.


ΧΑΪΔΑΡΙ


  • Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της πλάκας ισογείου στο χώρο στάθμευσης Ι.Χ. οχημάτων.
  • Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση γρανιτών στο επίπεδο αποβαθρών του σταθμού, ενώ ξεκίνησαν οι εργασίες αποκατάστασης του εργοταξιακού χώρου.


ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ


  • Συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς η ανάπλαση της πλατείας Δημοκρατίας.
  • Ξεκίνησε η εγκατάσταση των ανελκυστήρων στους δύο σταθμούς.
  • Ολοκληρώθηκε η κατασκευή των Μονάδων Έκτακτης Ανάγκης.


ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


  • Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η αποκατάσταση του εργοταξίου και η ανάπλαση του χώρου.

ΠΗΓΗ: Αττικό Μετρό Α.Ε.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget